loading...

مرجع مقالات رسمي سئو

مقالات رسمي سئو

بازدید : 52
چهارشنبه 16 فروردين 1402 زمان : 10:32

بهینه سازی (بهینه سازی)، در معنای seo تارنما برای موتورهای کاوش میباشد. یعنی صفحه ها تارنما شما در یک موتور کاوش مثل گوگل در جايگاه فراتر و بهتری نسبت به رقبا اکران داده شوند. قابل ذکر میباشد seo تنها مربوط به گوگل وجود ندارد و موتورهای جستجوی دیگر هم وجود دارا هستند البته از آنجایی‌ که 90 درصد جستجوی اشخاص دستکم در جمهوری اسلامی ایران با موتور جستجوی گوگل شکل می‌پذیرد seo را متساوی حصول سکو عالی در گوگل در حیث می گیرند.

بهینه سازی از آن جهت عنایت داراست که بازدیدکنندگان جدیدی را به صورت بدون پول و استوار وارد وب سایت شما می‌نماید. یعنی در صورتیکه صفحاتی از تارنما شما در گوگل جايگاه خیر و خوبی استخراج نماید میتوانید امیدوار باشید که به صورت روزمره بازدیدکنندگان و مشتریان جدیدی وارد وبسایت شما شوند. این قضیه را با دنیای حقیقی و واقعی مقایسه نمایید؟ چه دکان‌داری بدش می آید سئو در مشهد که هر روز 100 یا این که 1000 شخص تازه وارد فروشگاه‌اش شوند؟

برای اینکه در هر موتور کاوش سکو بهتری حصول نمایید بایستی نسبت به الگوریتم‌های آن ها (معیارهایی که‌این موتورها وب سایت‌ها را توسط آن درجه‌بندی می‌نمایند) شناخت داشته باشید و تارنما خویش را با رعایت آن معیارها باصرفه فرمایید.

در صورتی‌که گوگل وب سایت شما را به رقبا ترجیح بدهد، اشخاص بیشتری به‌راحتی شما‌را در فضای آنلاین پیدا کرده و وارد تارنما شما می گردند. برای اینکه آغاز به یادگیری یادگرفتن بهینه سازی فرمائید در صدر موردنیاز میباشد با مداقه بهینه سازی، طریق فعالیت ظریف موتورهای کاوش، اصطلاحات و اشکال تکنیک‌های seo آشنا گردید که پیرو این مقاله به آن ها پرداخته‌ام.

بهینه سازی دقیقاً چیست؟
seo در واقع یکی‌از طرز‌های جذب بازدیدکننده برای اینترنت‌تارنما یا این که مغازه‌ اینترنتی شماست. شما به طریق‌های مختلفی می توانید برای اینترنت‌وبسایت خویش بازدیدکننده جذب نمائید یا این که در اصطلاح ترافیک اینترنت‌وبسایت خویش را ارتقاء دهید. با شیوه بهینه سازی در واقع کاری میکنید که موتورهای کاوش وب سایت شمارا به اشخاص بیشتری اکران دهند.

بازدیدکننده‌ای که از روش موتورهای کاوش وارد تارنما شما میشود را ترافیک ارگانیک (طبیعی) می‌نامند. یعنی شما برای جذب این بازدیدکننده به نحوه‌های دیگر مثل تبلیغات که معمولاً هزینه‌بر میباشند متوسل نشده‌اید و مخاطب به صورت طبیعی با کاوش در گوگل به تارنما شما واکنش کرده و وارد آن گردیده است.

هنگامی صحبت از seo به در میان می آید سه چیز مداقه پیدا می‌نماید:

شما یا این که به عبارتی شیت‌های اینترنت‌سایتتان.
موتور کاوش که در اکثر مواقع به عبارتی گوگل میباشد.
شخص کاوش کننده یا این که به عبارتی عبارتی که در موتور کاوش وارد می‌نماید.
از جمله چنانچه شما مطلبی در باب نحوه تهیه و تنظیم قرمه سبزی در سایتتان دارید، براین اساس بایستی تکنیک‌هایی به فعالیت ببرید که چنانچه کاربری عبارت‌هایی مثل “فراگیری پخت قرمه سبزی” یا این که “نحوه تهیه و تنظیم قرمه سبزی” را در گوگل کاوش کرد وب سایت شما در شیت اولیه نتیجه ها گوگل اکران داده خواهد شد.


70 درصد جستجوگران تنها روی 3 فیض نخستین گوگل کلیک می‌نمایند!
این آیتم را هم در لحاظ بگیرید که خیلی نادر پیش می آید که کاوش کنندگان در گوگل به صفحه های دوم به بعد از آن لیست حاصل مراجعه نمایند و حدود 90 درصد یوزرها صرفا از برگه اولیه لیست نتیجه ها بازدید کرده و حدود 70 درصد کلیک‌های آن‌ها تنها به 3 سود نخستین برگه اولیه تخصیص دارااست!

پس در شرایطی که سایتتان در برگه اولیه حاصل گوگل یا این که حتی 3 سود نخستین کاغذ اولیه وجود ندارد خیلی روی ورودی نتیجه ها از seo اکانت گشوده نکنید! یک ضرب‌المثل در دنیای اینترنت وجود دارااست که میگوید:

نکته دیگر اینکه بهینه سازی مرتبط با آحاد تارنما شما وجود ندارد و برای مجموع صفحه ها وبسایت شما متعدد میباشد. از جمله یک مقاله تارنما شما ممکن میباشد در برگه نخستین گوگل باشد و مقاله دیگری به هیچ عنوانً در لیست نتیجه ها گوگل اکران داده نشود!

بهینه سازی در واقع به شغل بردن تکنیک‌هایی میباشد که به واسطه آن هر برگه از وب سایت خویش را برای عبارت یا این که کلمه و واژه کلیدی خاصی به برگه اولیه گوگل می‌کشانید. هنگامی شما یک شیت از سایتتان را برای یک یا این که چندین عبارت خاص با صرفه می کنید، موتورهای کاوش متوجه میشوند که چنانچه کاربری آن عبارت را کاوش کرد آن گاه آن کاغذ از وب سایت شما مرتبط‌ترین و مفیدترین فیض‌ای میباشد که می توانند به استفاده کننده اکران دهند.

برچسب ها سئو در مشهد ,
بازدید : 39
سه شنبه 15 فروردين 1402 زمان : 9:34

برای دسترسی به تارنما خویش از روش موتورهای کاوش، به یک وبسایت سئو گردیده یا این که اینترنت سایتی که قانون ها سئو در آن رعایت گردیده باشد نیاز دارید. برای سئو سایت، بایستی اصول seo موتور کاوش را بدانید و این دقیقاً غرض این پست میباشد که به شما عزیزان بگوییم که چه طور می‌توانید موتور های جست و جو را سئو نمائید. در‌این نوشته‌ی علمی، مفاهیم مهم بهینه سازی را خواهید آموخت، مهم ترین فاکتورهای لازم برای سئو را می‌فهمید و لیستی از منابع را که می‌تواند در توسعه علم شما در موضوع seo، به شما یاری دهد را در اختیارتان قرار خوا‌هیم اعطا کرد.
بهینه سازی چیست؟
بیایید با تعریف و تمجید خویش بهینه سازی استارت کنیم.

وقتی که می‌خواهیم راجع‌به seo موتور کاوش حرف کنیم، در واقع می‌خواهیم درباره ی چه چیزی حرف کنیم؟ بهینه سازی روند سئو سایت سئو در مشهد برای موتورهای کاوش میباشد. مقصود پایانی بهینه سازی این میباشد که یک تارنما را در حالت و مقام های رفیعتر حاصل جستجوی ارگانیک موتور کاوش قرار دهد. به عبارت دیگر، با یک کلیدواژه معین یا این که چندین کلیدواژه های خاص که در گوگل سرچ می‌گردد، با داشتن سئو می‌توانید اینترنت سایتتان را در نتیجه ها اولیه گوگل، اکران دهید.

چرا بهینه سازی برای وبسایت ضروری میباشد؟
این یک کدام از مهم ترین مفاهیم سئو برای مبتدیان می تواند باشد. تارنما هایی که در جایگاه های بالای نتیجه ها ارگانیک قرار میگیرند (تبلیغات مبلغی نیز معمولا درنتایج بالا قرار دارا هستند) و به ویژه در یک کدام از 5 مقام بلندتر گوگل میباشند و بیشترین ترازو ترافیک موتور کاوش را بدست می‌آورند. همینطور تحت عنوان ترافیک جستجوی ارگانیک شناخته میگردد. این بدان مضمون‌ میباشد که در شرایطی‌که میخواهید وبسایت شما در Google نشانه داده خواهد شد، می بایست در SERPS (صفحه های حاصل موتور کاوش) زیاد ظواهر گردد.

شغل بهینه سازی چه‌طور میباشد؟
در‌پی نوشته‌ی‌علمی مفاهیم سئو برای مبتدیان، برای seo وبسایت برای موتورهای کاوش، می بایست دسته ای از ضوابط را رعایت کرده و زیرساخت تارنما خویش را بر این محور تهیه فرمائید تا خزندگان موتور کاوش فارغ از هیچ مشکلی به تارنما شما دسترسی پیدا کرده و نمایه سازی نمایند. این عموماً تحت عنوان سئو فنی شناخته میشود.

اصول سئو: شناخت با مفاهیم بهینه سازی برای مبتدیان
مرحله آجل این میباشد که مطالب شما با کلمه و واژه کلیدی گزینش گردیده تماما مرتبط باشد. این تحت عنوان سئو On-Page شناخته میشود.

سرنوشت، برای داشتن اینترنت سایتی با مرتبه بالا در گوگل، داشتن منابع (ارتباطات) از سایت های دیگر اصلی میباشد. پیوندهای مو جود در seo تحت عنوان “رأی پشت گرمی” فعالیت می نمایند و می‌توانند به شرایط جايگاه های بالای وبسایت تأثیر مثبت بگذارند. در اصطلاحات seo این تحت عنوان seo فارغ برگه یا این که off-page بهینه سازی. شناخته میگردد.

برچسب ها سئو در مشهد ,
بازدید : 41
دوشنبه 14 فروردين 1402 زمان : 10:32

بیزنس های مدرن در پی برندینگ سازی و معرفی خویش به یوزرها گوگل برای یکسری موازی شدن منفعت دستیابی و کارشان می‌باشند و می خواهند فارغ از آن که فضای کاری شان را توسعه و گسترش دهند از گوگل برای بهبود استحصال و کارشان امداد بگیرند. seo تارنما یک کدام از نحوه هایی میباشد که سبب ساز حاذق شدن استخراج و کارتان، حک شدن سرویس ها تان در ذهن مشتری ها و تبدیل آن‌ها به مشتری مستمر میباشد. درین نوشته‌ی علمی می‌خواهیم درباره اینکه seo چیست و چه کاربردی دارااست توضیحات جامعی بدهیم و جواب به سوال های seo چیه هر آنچه که در ارتباط مایحتاج میباشد بدانید لا به طور صفر تا صد به شما توضیح می دهیم. در‌حالتی که می‌خواهید وبسایت شما در کمتر از ۶ ماه در کاغذ نخستین گوگل منزلت ویژه ای پیدا نماید می‌توانید وارد شیت کمپانی بهینه سازی وبسایت ما گردید سئو در مشهد و با حدود هزینه بهینه سازی وبسایت تان و موقعیت عقد تفاهم نامه در شایسته ترین کمپانی seo طهران آشنا گردید.

پیش از آن که توضیح دهیم seo چیست خوب میباشد به پرسش بهینه سازی مخفف چیست جواب بدهیم تا خوب با معنی این کلمه و واژه آشنا گردید. بهینه سازی مخفف سئو موتورهای کاوش (search engine optimization) میباشد.

بهینه سازی فرآیندی برای امداد به سکو بندی سایت یا این که بخشی از محتوا در Google میباشد.

برای فهم و شعور معنای حقیقی وواقعی seo چیست به لهجه بی آلایش ، بیایید این تعریف و تمجید را تجزیه کرده و قسمت های متعدد آن را پژوهش کنیم. در واقع ۳ برهان اثر متعددی در seo دارا هستند:

چگونگی ترافیک: شما می‌توانید همگی بازدیدکنندگان دنیا را به وبسایت خویش جذب فرمائید ، ولی در شرایطی که آنان به وبسایت شما میایند می بایست مقصود شان از ورود رایاپارس به وبسایت شما دقیقا سرویس ها گزینه نظرشان باشد و شما هم بایستی دقیقا به عبارتی سرویس ها را به یوزرها ارائه دهید. در صورتی‌که گوگل به آنان بگوید شما راس فروش کامپیوترهای اپل می‌باشید در حالی که حقیقتاً مغازه سیب فروشی میباشید ، این ترافیک با کیفیتی برای وب سایت شما وجود ندارد. در واقع معنا ترافیک کیفیت بالا این میباشد که بازدیدکنندگانی را جذب نمایید که حقیقتاً به خدماتی که ارائه می دهید عشق مند باشند و هدفشان از ورود به وب سایت تان همین باشد.
واحد سنجش ترافیک: هرچه کسانی که در صفحه های حاصل موتور کاوش (SERPs) روی وب سایت شما کلیک می نمایند بیضشتر باشد، ترافیک بیشتر خوب میباشد.
نتیجه ها ارگانیک: تبلیغات قسمت قابل توجهی از بخش اعظمی از کاوش ها را تشکیل میدهند. ترافیک ارگانیک هر ترافیکی میباشد که نیازی به پرداخت هزینه آن وجود ندارد و تارنما شما سوای پرداخت هزینه در حاصل بالای گوگل قرار بگیرد و کابران را جذب نماید.
تفاوت اساسی در بین سئو و تبلیغات مبلغی این میباشد که سئو دربرگیرنده سکو بندی “ارگانیک” میباشد ، بدین مفهوم که شما برای حضور در آن اطراف هزینه نمیکنید. به ذکر بی آلایش خیس به کار گیری از تکنیک های seo برای بالا داخل شدن سکو وبسایت شما سوای پرداخت هزینه به عبارتی بهینه سازی ارگانیک میباشد.

در‌این راستا برای عالی چشم شدن وبسایت شما به یوزرها گوگل دربین انبوه وبسایت ها گفت و گو بهینه سازی مارکتینگ مطرح می‌گردد که با رعایت این اصول که در نوشته‌علمی بهینه سازی مارکتینگ چیست توضیح داده گردیده است می‌توانید در کمتر از ۶ ماه تارنما تان را به صفحه ها بلندتر گوگل برسانید.

بهینه سازی چیست
seo چیست
هدف ها seo چیست
تا اینجای نوشته‌ی‌علمی متوجه شدیم بهینه سازی چیست ولی سوالاتی که درین مرحله برای یوزرها وبسایت مطرح می گردد این میباشد که هدف ها seo چیست ؟ هدف ها seo را اسم ببرید ؟ غرض از بهینه سازی وب سایت های متفاوت چیه و چرا می بایست یک وب سایت را seo کرد؟ غرض از بهینه سازی چیست و چه اهمیتی دارااست؟

ما درین نوشته‌ی علمی در امر seo که نوشته ایم قصد داریم کلیه چیز درباره seo را به شما توضیح دهیم و روی هم رفته یک رویت کرد آگاهانه و پر‌نور دراین باره به شما بدهیم.

از مهم ترین هدف ها seo تارنما میتوان معرفی سرویس ها و تجارت شما به تک تک یوزرها گوگل و مارک سازی شما در اذهانعمومی میباشد.

زمانی بیزنس شما مانند یک مارک در ذهن یوزرها حک گردد این یوزرها شاید برای اواین بار از سرویس ها شما استعمال نکنند ولی اسم استخراج و کارتان در ذهن شان تصویب گردیده و خارج نمیرود و این یوزرها بعدها به مشتری مستمر شما تبدیل می گردند.

با کمپانی در کلاس بهینه سازی آریا طهران می توانید در دوران مجال کوتاهی اصول seo را خاطر گرفته و سند در بین المللی فنی و حرفه‌ای اخذ فرمایید.

برچسب ها سئو در مشهد ,
بازدید : 37
چهارشنبه 9 فروردين 1402 زمان : 10:41

seo تکنیکال چیست؟ seo تکنیکال اشاره به همگی عملیاتی در سمت وب سایت و سرور دارااست که به خزنده موتور کاوش برای یافت کردن پیوند وب سایت و ایندکس آن امداد متعددی می‌نماید. همان دیگر مقصود با صرفه ‌خیس کردن جايگاه وب سایت در گوگل با استعمال از اقدامات فنی و خاص میباشد.
ولی با اینکه اقدامات seo تکنیکال مانند seo داخلی و فرنگی میباشد؛ البته درین نوع بیشتر روئت کرد به سمت به فنی میباشد.سئو در مشهد در کمپانی‌های تبارک، تیمی برای نظارت این حوزه وجود داراست.
چرا بهینه سازی تکنیکال التفات دارااست؟
وب سایت شما می بایست از لحاظ فنی seo باصرفه خواهد شد، بدین دلایل که بهینه سازی تکنیکال:
روی رنکینگ مرتبه وب سایت شما در گوگل تأثیرگذار خواهد بود؛
روی اقدامات و تصمیم‌های بازدیدکنندگان وبسایت تأثیر خواهد گذاشت؛
روی نرخ تبدیل، لید و فروش تأثیرگذار خواهد گذاشت؛
منجر می‌گردد تا گوی رقابت را خوب از سایر وب سایت‌های حریف خویش بربایید؛
به فرآیند اجرای استراتژی بازاریابی دیجیتال شما سرعت خواهد داد.
بایستی اظهار‌کرد هرچه شما از دید هنگامی، انرژی و مبلغی روی بهینه سازی وبسایت خویش سرمایه‌گذاری رایاپارس فرمایید، خیر صرفا ضرر و زیان نکرده، بلکه بهره بیشتری خیلی خواهد پیروزی. تنها بایستی یه خرده درین حوزه بردبار باشید.
بهینه سازی تکنیکال با تکنیک‌های سئو باطن ورقه و برون برگه وبسایت چه تفاوتی دارااست؟
در حقیقت می بایست اعلام‌کرد که غرض هر سه یکسان میباشد: ارتقاء مرتبه وب سایت در گوگل و در فیض بازدید و فروش؛ ولی در جزئیات با هم تفاوت‌هایی دارا هستند. به ویژه دربین نوع تکنیکال و باطن شیت که هر دو از نگاه فنی و داخلی بیشتر وب سایت را آیتم پژوهش قرار می دهند.
در‌حالتی که بخواهیم که هریک را تعریف و تمجید کنیم، می‌اقتدار به طور ذیل یک گزاره کوتاه نوشت:
تکنیکال روی سئو وب سایت و سرور مانند سرعت لود برگه، لینک و پیوند داخلی و نقشه تارنما تمرکز می‌نماید.
داخل شیت روی تکنیک‌های قابل اکران ورقه مانند محتوا و متاتگ ها تمرکز می‌نماید.
برون کاغذ روی عمل‌های فارغ وب سایت مانند کانال‌های اجتماعی، لینک و پیوند بیلدینگ و پست مهمان و رپرتاژ تمرکز می‌نماید.

برچسب ها سئو در مشهد ,
بازدید : 39
دوشنبه 7 فروردين 1402 زمان : 11:19


سازه به تجارب ای که در یادگیری و آنگاه فراگیری seo داشتم، یکی‌از نگرانی هایی که مدام در اولِ فعالیت سراغ اشخاص عشق مند به یادگیری این مهارت میاید، عدم شناخت با اصطلاحات بهینه سازی میباشد. یعنی هنگامی که شخص مبتدی و تازه کار درخصوص اصطلاحی مثل pbn میشنود، تصور میکند هرچه تا امروز در مسئله یادگیری سئو مجال صرف کرده بود به هدر رفته و هیچ چیز بلد وجود ندارد.

به همین استدلال شناخت با اصطلاحات تخصصی seo را تحت عنوان گام 0 فراگیری این مهارت می دانم. به دنبال قصد دارم این سئو در مشهد اصطلاحات قلمبه و سلمبه را برای شما ذکر کرده و هر یک را به لهجه معمولی توضیح دهم. پس با اینجانب یار باشید:

آنچه در‌این مقاله یاد خواهید گرفت اکران سرفصل ها
تگ HTML


شالوده و زیربنای کلیه صفحه های اینترنت، گویش نشان گذاری HTML میباشد. شغل با این لهجه بسیار ریلکس میباشد در حدی که رایاپارس در فراگیری های اپ نویسی خردسالان آن را به شغل می‌برند. این گویش از تگ های گوناگون درست شده و هر تگ هم با یک (و گاها تعدادی) صحبت انگلیسی نمایش داده می شود:

یادگرفتن گویش نرم‌افزار نویسی
قطعه کد بالا، یک تگ html بود. اشکال این تگ ها عبارتند از:

تگ HTML (کلیه تگ های دیگر در یک ورقه اینترنت در‌این تگ قرار می‌گیرند.)
تگ H (تگ های هدینگ که برای تایپ کردن راز تیترها در هر شیت به شغل می‌روند.)
تگ B (متن هایی که قرار میباشد BOLD و برجسته خیس از سایر متن‌ها نوشته شوند، در تگ B قرار می گیرند.)
و…
گویش CSS
گویش نشان گذاری CSS، کامل کننده گویش HTML میباشد. همه صفحاتی که به یاری HTML ساخته می‌شوند، به دست CSS رنگ what is seo و نقش می‌گیرند. عمل با این گویش هم بسیار سهل میباشد و یادگیری آن فرصت مقداری نیاز دارااست.

خوب میباشد تحت عنوان یک سئوکار به طور نسبی با دو لهجه آرم گذاری بیان شده آشنا باشید. این مسئله در آجل به شما یاری متعددی میکند.

تگ H
تمامی سرتیترهای متنی وب سایت شما در وردپرس به امداد تگ های H اکران داده می شوند. به صورت کلی 6 تگ H وجود دارااست؛ تگ H1 تا تگ H6. اعتنا فرمائید که‌این تگ ها در بهینه سازی کاغذ اثر متعددی دارا‌هستند و بایستی به صورت درست از آن‌ها به کارگیری فرمائید.

بازدید : 37
يکشنبه 6 فروردين 1402 زمان : 12:05


آیا تا به هم اکنون هنگامی که در گوگل دنبال چیزی می‌گشتید، حاصل شیت سوم گوگل را هم بررسی کرده‌اید؟ به احتمال زیاد سئو در مشهد هیچ گاه به برگه سوم نرسیدید و داده ها خویش را در به عبارتی تعدادی فیض اول پیدا کرده‌اید. به همین استدلال seo بسیار اصلی میباشد.

به صورت میانگین، عموم بیشتراز 40000 کاوش در هر ثانیه ایفا میدهند یعنی بیشتراز 3.5 میلیارد کاوش در روز و 1.2 تریلیون رایاپارس کاوش در سال. در گزارش searchenginland آورده شده که 90% از این جستجوها در به عبارتی برگه اولیه متوقف می گردند و به داده ها خودشان دست پیدا می‌نمایند.

در شرایطی که یک بیزنس آنلاین یا این که تارنما دارید و مخاطبان شما نمی‌توانند شمارا دربین حاصل what is seo برگه اولیه پیدا نمایند، مشتریان خویش را از دست می دهید. به همین راحتی.

در صورتی‌که هنوز نمی‌دانید عنایت seo چیست، ادامه نوشته‌ی‌علمی را بخوانید.

چرا بهینه سازی اساسی میباشد؟
کلمۀ بهینه سازی مخفف Search Engine Optimization در معنای «seo برای موتورهای کاوش» میباشد در واقع دسته‌ای از کارهاست که برای بهبود جايگاه سایت در نتیجه ها جستجوی گوگلانجام میشود.

seo فرآیندی میباشد که به گوگل یاری می‌نماید تا وب سایت شما پیدا نماید، مورد کار شمارا بفهمد و بر پایه ی لغات کلیدی مرتبط تارنما شما‌را در بالا حاصل کاوش نشانه دهد. در واقعیت seo به ارتقا بازدید وب سایت شما امداد ویژه‌ای می‌نماید. البته چرا اینقدر اساسی میباشد؟

فرض نمایید شما یک مغازه فروش قهوه دارید. روزمره مجاورت 1000 توشه خرید اشکال قهوه در گوگل سرچ می گردد. یعنی 1000 مشتری دست به انتقاد که قصد خرید قهوه دارا هستند و دنبال جایی برای خرید میگردند.

مطلقاً این 1000 نفر در به عبارتی برگه اولیه یک دکان عالی پبدا می‌نمایند و خریدشان را جاری ساختن میدهد. صحیح مثل خویش ما که معمولاً پاسخ سوالاتمان در به عبارتی نتیجه ها نخستین میباشد و نیازی وجود ندارد به صفحه ها آجل برویم.

پس چنانچه تارنما شما در صفحه های سوم، چهارم (وبالاتر) نتیجه ها کاوش باشد، در واقعیت شما 1000 مشتری بالقوه که مستقیما در‌پی شما بوده‌اند را از دست داده‌اید.

بازدید : 30
شنبه 27 اسفند 1401 زمان : 12:11

الگوریتم های گوگل هرکدام دارنده هدف های مختلفی می باشند اما به طور کلی مقصود همه آنان بصورت کلی گزینش شایسته ترین تارنما ها جهت اکران در برگه نتیجه ها کاوش برای یوزرها میباشد. در‌این مقاله الگوریتم های گوگل آغاز به اجمال معرفی شد‌ه‌است که در پست های آینده بصورت بدون نقص هریک از آن‌ها تشریح خواهند شد.
کمپانی گوگل تحت عنوان یکی‌از برگزیدگان شرکت ها موتور کاوش که کل تمرکز آن بر روی جستجوی مشتریانش میباشد می بایست قوانینی را ساخت‌و‌ساز نماید که کاربرانی که از این موتور کاوش استعمال می نمایند در کمترین مجال ممکن به سود دلخواه خویش برسند. به تمامی تکنیک ها و روشهایی که در درون و فارغ تارنما ایفا میگردد که سبب گردیده رده وبسایت سئو در مشهد در موتورهای کاوش بهبود پیدا کندسئوگفته می گردد.

همواره وبسایت های بخش اعظمی می‌باشند که برای حصول به سکو های رفیعتر در موتور جستجوی گوگل و سئو تارنما همینطور آوردن لغت ها کلیدی خویش به ورقه نخستین گوگل از طریق های نادرستی به کار گیری می نمایند البته الگوریتم های گوگل که بوسیله گروه نرم‌افزار نویسی کمپانی گوگل آپدیت رسانی میگردند این وظیفه را بر عهده دارا هستند که جلوی این شغل های غیر اخلاقی را بگیرند.

الگوریتم های گوگل را درین مقاله برای شما به صورت خلاصه معرفی میکنیم و برای توضیح بی نقص در ارتباط هر مورد از این الگوریتم ها شمارا به مقاله ها رایاپارس آتی ارجاع می‌دهیم.

الگوریتم های گوگل

الگوریتم پاندا گوگل (Panda algorithm)
الگوریتم پاندا

الگوریتم پاندا برای نخسین بار در فوریه 2011 بود که با آمدنش بر رمز زبانها زمین‌خورد و وظیفه آن دوری از نسخه برداری برداری، نوشتار یا این که عکس یا این که ... تکراری است که کلیه این داده ها را به موتور جستجوی گوگل گزارش می‌دهد تا از بالا داخل شدن وب سایت هایی باکیفیت ارزشی ذیل و وب سایت هایی که عملا مطالب را از تارنما های دیگر سرقت می نمایند و در وب سایت خویش به اکران می‌گذارند به صفحه ها نخستین گوگل خودداری نماید و وب سایت هایی که‌این فعالیت را ایفا می‌دهند و بوسیله این الگوریتم شناسایی میشوند از طرف گوگل جریمه می گردند.

الگوریتم پنگوئن گوگل (Penguin algorithm)
الگوریتم پنگوئن گوگل

این الگوریتم در آوریل 2012 معرفی شوید که بر روی لینک و پیوند های وبسایت و بک پیوند ها تمرکز دارااست.

این الگوریتم همان طور که به بک پیوند های مخرب امتیاز منفی می‌دهد به backlink چیست های عالی هم امتیاز مثبت میدهد و آحاد این امتیاز های مثبت قادر است شمارا به کاغذ اولیه گوگل بیاورد و امتیازهای منفی هم میتواند شما‌را یک سری کاغذ در حاصل کاوش به عقب برگرداند.

تارنما گوگل به اقتدار و اهمیتی که بک لینک و پیوند ها دارا‌هستند امتیاز میدهد و به همین برهان شایسته ترین فعالیت کتابت مطالب عالی و اثرگذار و نشر آن در شبکه های مردمی میباشد که میتوانند بک پیوند های خیر و خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

برچسب ها سئو در مشهد ,
بازدید : 34
چهارشنبه 24 اسفند 1401 زمان : 9:05

مانند هر صنعتی به بزرگی بهینه سازی، با نظرها
مختلفی در ارتباط موثرترین نحوه ‌ها برای با صرفه ‌سازی وبسایت مواجه خواهید شد.

و اگرچه اکثری از این تاکتیک‌ ها می‌ توانند کارساز باشند، و ایده اینکه کدام شایسته ترین میباشد تا حد متعددی خیالی میباشد،سئو در مشهد یک تمایز وجود دارااست که بایستی از آن مطلع باشید: بهینه سازی کلاه سپید در مقابل کلاه سیاه.

در حالی که بعضی از سئوکارها ممکن میباشد اینها را تحت عنوان دو مدرسه فکری متعدد معرفی نمایند، البته این مجموعه بندی ها چندان موازی نیستند، بلکه روشی صحیح و نادرست برای اعمال بهینه سازی میباشند.

به این ترتیب در‌این برگه به تفاوت های بهینه سازی کلاه سپید و کلاه سیاه و همینطور استراتژی های مرتبط با هر مورد و چندین مثال seo کلاه سپید خوا هیم پرداخت.

بهینه سازی کلاه سپید چیست؟

به صورت خلاصه، به شیوه درست و اخلاقی برای seo یک وب سایت اشاره دارااست. ولی برای اینکه یک ایده دقیقتر از مضمون‌ به شما بدهیم، استراتژی کلاه سپید سه میزان تحت را برآورده می نماید.

۱. از دستور کار های موتور کاوش تبعیت می نماید
پذیرفته ‌گردیده ‌ترین تعریف‌و‌تمجید seo کلاه سپید این میباشد که از راهبرد‌ های وبمستر گوگل تقلید می‌نماید.

اینها شرایطی می‌باشند که گوگل برای تعریف‌و‌تمجید طرز مطلوب برای سئو وب سایت وضع و اوضاع نموده است.

و در حالی که آن‌ها پاره ای جزئیات را در زمینه ی اینکه یک استراتژی بهینه سازی اخلاقی چه‌طور به حیث میرسد میپردازند، اصولاً می قدرت آنان‌را با یک ایده معمولی خلاصه کرد: بازنویسی نکنید.

به این ترتیب، مجموعاَ، در‌صورتی‌که سعی بر ویرایش مرتبه‌بندی یا این که فریب الگوریتم گوگل ندارید، احتمالاً از دستور کار‌های آن ‌ها تاسی می کنید و از seo کلاه سپید به کارگیری میکنید.

۲. بر استفاده کننده انسانی تمرکز دارااست
seo کلاه سپید مشمول ساخت و ساز تغییراتی میباشد که برای بازدیدکنندگان وب سایت موءثر میباشد.

و هنگامی در حیث میگیرید که حق تقدم مهم گوگل ارائه شایسته ترین حاصل ممکن به یوزرها میباشد، منطقی میباشد که‌این یک کدام از اجزای ضروری نحوه صحیح برای ایفا seo میباشد.

خوشبختانه، بخش اعظمی از موثرترین استراتژی‌ های بهینه سازی فعلا مشمول برداشتن قدم‌ هایی می باشند که تجربیات ‌ای را که یک تارنما برای بازدیدکنندگان خویش ارائه می ‌دهد، بهبود می ‌بخشد.

تاکتیک‌هایی مانند تکثیر محتوای با کیفیت عالی و بهبود فرصت بار گذاری شیت، ارزشی را که یوزرها از یک وبسایت اخذ می‌نمایند، و سهولت تکان در آن را بهبود می بخشد – آن ها را به استراتژی‌های دارای اعتبار و گزینه تأیید Google تبدیل می‌نماید.

۳. رویکردی زمانبر بازه دارااست
استراتژی‌ هایی که از آیین نامه ‌های Google تاسی می ‌نمایند و تجارب کاربری مثبتی ساخت می ‌نمایند، اکثر زمان ها نسبت به شیوه‌ های کلاه سیاه فرصت ‌رفیعتر و عمل فشرده ‌خیس می باشند.

این بدین معنا میباشد که برای دیدن نتیجه ها متبوع مجال میبرد.

البته از طرف دیگر، بهینه سازی کلاه سپید نیز اثر بسیار ماندگارتری دارااست. این به‌این عامل میباشد که هنگامی از استراتژی هایی استعمال می‌کنید که برای بهبود تجربیات کلی وبسایت شما پیاده سازی گردیده اند، میتوانید سکو بندی ثابتی را برای لغت ها کلیدی مقصود خویش بدست آورید.

از آنجایی که دربرگیرنده سپرده گذاری در محتوایی میباشد که میتواند برای سال های آتی حاصل ساخت نماید، و به کارگیری از تاکتیک هایی که شمارا در معرض خطر اثار ناشی از گوگل قرار نمی دهد، کلاه سپید یک خط مش زمانبر زمان خیس میباشد.

seo کلاه سیاه چیست؟
بهینه سازی کلاه سیاه چیست؟

بهینه سازی کلاه سیاه اصولا دقیقا برعکس بهینه سازی کلاه سپید میباشد.

برچسب ها سئو در مشهد ,
بازدید : 35
سه شنبه 23 اسفند 1401 زمان : 9:05

تگ هدینگ چیست و چه‌گونه در محتوای کاغذ به کار گیری می گردد
هنگامی برای نخستین دفعه وب لاگ نویسی یا این که کتابت محتوای سایتتان را آغاز می‌کنید، معمولا داده ها کافی در زمینه ی اینکه به چه شکل محتوا را برای حصول سکو در گوگل، به صحت ساختاربندی نمایید ندارید. اشخاص مبتدی و تازه کار متنی را مینویسند و سوای اینکه استعمال درست از تگ های برگه و هدینگ ها (h1 تا h6) را بدانند، آن را منتشر میکنند.

فرض فرمائید یک محتوای بهتر نوشته اید و مهیا تکثیر آن در سایت خویش میباشید. ولی ساختار محتوا چه شکلی میباشد؟ چه گونه سازماندهی گردیده است؟سئو در مشهد آیا از تگ های مطلوب به کارگیری کردید؟

بصورت شانسی یا این که اتفاقی نمیتوان انتظار دستیابی جايگاه بهتر در کاغذ نخستین گوگل را داشت. یک کدام از مهم‌ترین فاکتورهایی که در جايگاه بندی مفید میباشد، به کارگیری درست از تگ های هدینگ و ساختاربندی درست متن میباشد. ما به شما یادگرفتن می‌دهیم که‌این تگ چیست ، چه کاربردی در seo داراست و چه‌طور بایستی برچسب های h1 تا h6 را با سلسله مراتب صحیح در محتوا به فعالیت ببرید.

نکته حائض اهمیت: تگ های هدینگ را با متاتگ تیتر خطا نگیرید. اگرچه تگ h1 قادر است تحت عنوان تایتل هم مصرف شود، البته در ساختار html به طور کامل متعدد می‌باشند و طریق به کار گیری از آن ها نیز تفاوت داراست. سفارش می‌کنیم در کنار این مقاله ، نوشته ی علمی خصوصیت های تگ تیتر مطلوب در بهینه سازی را نیز بازرسی کنید.

تگ های هدینگ چیست؟
Heading tags، برچسب، متاتگ یا این که تگ های هدینگ که تحت عنوان تگهای تیتر نیز شناخته می گردند، برای جداگانه کردن رایاپارس سرفصلها و عنا وین فرعی در یک برگه اینترنت به کار گیری خواهندشد که به ترتیب مداقه، از H1 تا H6 درجه بندی می‌شوند. تگ های هدینگ خوانایی و seo کاغذ اینترنت را بهبود میبخشد.

این تگها تحت عنوان یک طرح کلی از محتوای وب سایت می باشند و از نوع تگ های HTML می‌باشند که سرفصل های یک برگه اینترنت را علامت می‌دهند. تگ H1 یا این که تیتر 1 اسم یا این که تیتر محتوای مهم آن کاغذ و اصلی ترین و مهمترین هدینگ میباشد. به صورت معمول، شما صرفا از یک تگ H1 برای یک برگه استعمال می‌کنید. از آنجا، بقیه سرفصل های H2، H3 ، H4 ، h5 و h6 به ترتیب با بزرگتر شدن عدد کنار h معدود التفات خیس می شوند.

تیتر صفحه های یا این که تگ H1
همان گونه که در صدر هم اشاره کردیم، تگ تیتر ورقه با تگ هدینگ 1 مختلف میباشد، اگرچه می‌توانند یک کدام از باشند، هر دو نوع برچسب توضیح می‌دهند که محتوای کاغذ در باب چیست. تفاوت در جایی میباشد که برچسب ها ظواهر میگردند. تگ تیتر کاغذ یا این که

بازدید : 35
دوشنبه 22 اسفند 1401 زمان : 8:55


بک لینکها یا این که به عبارتی لینکهای که از سایر سایتها به وبسایت شما داده میگردد یکی‌از مهم‌ترین بخشهای seo و جز گروه سئو آف پیج یا این که به عبارتی سئو - off page می‌باشند.سئو در مشهد شناسایی گونه های بک لینک و پیوند و فاکتورهای اساسی در چگونگی بک لینک و پیوند بسیار مداقه دارا هستند که در‌این نوشته ی علمی به آنان خوا هیم پرداخت.
حرف آخری:
همانگونه که می‌دانید لینک و پیوند سازی روی هم رفته در دو گروه لینک و پیوند سازی داخلی ( یعنی رابطه سازی صفحه ها داخلی وبسایت شما با یکدیگر) مانند به عبارتی کاری که ما در امپریال و برای قسمت سئوی داخلی جاری ساختن می دهیم و لینک و پیوند سازی فرنگی که رابطه تارنما شما با دیگر وبسایت ها را ساخت و ساز میکند، جاری ساختن می‌گردد. اما در نصیب پیوند سازی فرنگی یا این که به عبارتی external link یک نکته بی آلایش و اصلی برای هر بیزنس اینترنتی وجود داراست و آن این میباشد که درصورتی که شما یک واژه و کلمه و یا این که یک تیتر خویش را به به سمت دیگر وبسایت ها لینک و پیوند دهید یعنی شما به دیگر افراد بک لینک و پیوند داده اید و در حالتی‌که همین دستور از طرف دیگر وبسایت ها جاری ساختن شود، آنان به شما بک پیوند داده اند.

برای داشتن بک لینک و پیوند کیفیت عالی مسلما اعتبار دامنه، اعتبار کاغذ و نرخ اسپم سایتی که به آن لینک و پیوند می دهید یا این که از آن لینک و پیوند اخذ می‌کنید را ارزیابی نمایید رایاپارس زیرا در هر دو شکل اثر بسزایی بر روی وب سایت شما خواهد سپری شد| امپریال مارک

مهم‌ترین فاکتورهای اثرگذار در بک پیوند کیفیت خوب :
در دعوا بک لینک و پیوند و اخذ لینک و پیوند فاکتورهای بسیار مهمی وجود دارااست که می بایست آن‌ها را بدانید و آن‌گاه نسبت به بک لینک و پیوند سازی و اخذ بک پیوند به سمت وب سایت خودتان مبادرت فرمایید.

اعتبار دامنه یا این که به عبارتی DA :
اعتبار دامنه یا این که Domain Authority به قدمت دامنه، نوع دامنه، تعداد بک پیوند های ورودی و خروجی و قیمت آن دامنه در شبکه های مردمی و در میان یوزرها آن دامنه بستگی بی واسطه داراست. هر چقدر Domain Authority اینترنت سایتی که به وبسایت شما لینک و پیوند میدهد فراتر باشد، تأثیر آن بر مقام وبسایت شما نیز فراتر خواهد بود. هر چه قدر اعتبار دامنه فراتر باشد شما میتوانید از بک لینکی که اخذ کرده اید لذت ببرید.

اعتبار کاغذ یا این که به عبارتی PA :
در اعتبار شیت یا این که Page Authority نیز هر چقدر اینترنت سایتی که به تارنما شما بک لینک و پیوند می‌دهد قیمت کاغذ بالاتری داشته باشد، اعتبار بیشتری برای وب سایت شما به همپا خواهد داشت.در‌حالتی که که یک وبسایت دیگر از روش محتوایی که در یک کدام از صفحه های داخلی خویش قرار داده میباشد به شما لینک و پیوند دهد، حتما اعتبار آن شیت نیز برای اخذ بک پیوند بسیار اساسی و با مداقه است.

نرخ اسپم یا این که به عبارتی SS :
در‌حالتی که سایتی که به شما بک لینک و پیوند می‌دهد نرخ اسپم یا این که Spam Rate بالایی داشته باشد، از اعتبار بک لینکی که اخذ نموده اید کاسته می شود. نرخ اسپم با تعداد بک لینک و پیوند هایی که وبسایت اسپم و یا این که فروشنده پیوند، اخذ نموده است رابطه مستقیمی داراست.

نوع پیوند:
نوع لینکی میباشد که یک وب سایت دیگر به شما تحت عنوان بک پیوند میدهد، بسیار اساسی میباشد. در شرایطی که نوع لینک و پیوند DO FOLLOW باشد یعنی شما با اعتنا به فاکتورهای دیگری که در ابتدا پهنا کردیم، برنده گردیده اید از اعتبار دامنه و اعتبار تارنما دیگر به نیکی و به عایدی بیزنس خویش به کار گیری فرمایید.

ارتباط دربین زمینه بیزنس شما با وب سایت پیوند دهنده:
یکی از دیگر از فاکتورهای اصلی برای گوگل به هنگام اعتبار سنجی لینک و پیوند سازی یا این که بک لینک و پیوند، تحقیق قضیه بیزنس شما با تارنما لینک و پیوند دهنده به محتوای وب سایت شما میباشد. تحت عنوان مثال چنانچه بیزنس شما مرتبط با فروش آنلاین خرقه و زیورآلات بوده در حالی که پیوند های ارسالی به وب سایت شما از یک بیزنس مرتبط با فروش بلیط هواپیما باشد، آن پیوند سازی یا این که بک لینک و پیوند ها از نگاه گوگل اعتبار چندانی نخواهد داشت و عملاً تأثیری در seo رنک تارنما شما در موتورهای کاوش ندارد. برای حصول داده ها بیشتر در حوزه ی یادگرفتن بهینه سازی و مشورت seo میتوانید با وینت بهینه سازی درباره‌ی باشید.

در صورتیکه که بیزنس شما در حوزه ی اسباب آرایشی بهداشتی باشد البته بک پیوند های ارجاع داده به تارنما شما، از یک بیزنس مرتبط با پوشاک باشد، آن لینک و پیوند سازی اعتبار ما یحتاج را نخواهد داشت. | امپریال مارک

شما حتی تحت عنوان صاحب یک سایت میتوانید با پیوند سازی داخلی در سایت خویش اعتبار دامنه و اعتبار کاغذ را در وبسایت خویش بالا ببرید. به‌این مراد شما می‌توانید به هنگام محتوا نویسی درباره موضوعات گوناگون، محتوای وبسایت خویش را با بقیه صفحه های تارنما خویش پیوند داده و دربین آن صفحه های رابطه برقرار نمائید در این صورت موردنیاز میباشد که قطعاً نوع لینک و پیوند های داخلی را از نوع فالو تعیین فرمایید. در صورتی‌که که بتوانید با محتوا نویسی مطلوب، پیوند سازی یا این که بک لینک و پیوند های داخلی قابل قبولی نیز برای خویش به وجود آورید تأثیر آن را در Domain Authority و Page Authority خواهید روءیت کرد.

برچسب ها سئو در مشهد ,

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 645
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 26
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 67
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 225
  • بازدید ماه : 1056
  • بازدید سال : 4457
  • بازدید کلی : 158831
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی