loading...

مرجع مقالات رسمي سئو

مقالات رسمي سئو

بازدید : 168
يکشنبه 3 اسفند 1399 زمان : 13:24


تبلیغ گوگل چه می باشد؟
گوگل ادوردز بستر تبلیغاتی آنلاین میباشد که بوسیله گوگل اداره می‌گردد. گوگل ادوردز در سال 2000 راه اندازی شد سئو سایت و در زمان روزهای نخستین، تبلیغ‌کنندگان برای تهیه و تنظیم کمپین خویش و مدیر آن بوسیله گوگل بدون چاره به پرداخت هزینه‌ی ماهانه بودند.

در سال 2013، این مجموعه اذعان کرد که تجهیزات بیشتری را معرفی خواهد کرد تا تبلیغ‌کنندگان بتوانند کمپین‌های تبلیغاتی خویش را به روشی بهتر و کارآمد رئیس نمایند. این کانال همینطور بلندمرتبه‌ترین و پرکاربردترین کانال‌ی تبلیغات آنلاین در دنیا میباشد و میلیون‌ها کسب‌وکار با استعمال از تبلیغ گوگل برای دستیابی به مشتریان نو و رونق کسب‌و‌عمل خویش به تبلیغات اینترنتی میپردازند.

مزایای تبلیغ گوگل
گوگل ادوردز
با به کار گیری از گوگل ادوردز، کسب‌وکارها میتوانند دارایی‌ی متبوع خویش، جای یا این که صفحه ها وبی را که در آن تبلیغ اکران داده می گردد بررسی و همینطور فیض یا این که تأثیر تبلیغات را مشاهده نمایند. یوزرها میتوانند پولی را که می خواهند در به کار گیری از این خدمت سرمایه‌گذاری نمایند گزینش نمایند، چون محدودیتی برای تبلیغ گوگل نیست.

تبلیغاتی که از سرویس ها گوگل ادز به کارگیری می‌نمایند، می توانند یوزرها خویش را در دو کانال‌ی مهم، کانال‌ی کاوش و کانال‌‍‌ی اکران، آیتم مقصود قرار دهند. کانال‌ی کاوش به تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک اشاره داراست که در آن تبلیغ‌کنندگان لغت ها کلیدی مربوط به کسب‌وکار خویش را سفارش میدهند و این زمان را دارا هستند که تبلیغات خویش را به کاربرانی که‌این عبارات کلیدی را کاوش می‌نمایند، نماد دهند.

کانال‌ی اکران قابلیت درج تبلیغات بصری را برای تبلیغ‌دهندگان مهیا می‌نماید. آنها می توانند به مدل بنر در اینترنت‌وب سایت‌هایی که بخشی از کانال اکران می‌باشند به تبلیغ بپردازند.

Google Display Network به طور تقریبً به 90٪ از یوزرها جهانی وب دسترسی دارااست و طیف وسیعی از مخاطبان بالقوه را به مخاطبان بالفعل تبدیل می‌نماید.

اگرچه هر دو کمپین تبلیغاتی کاوش و اکران از روش گوگل ادز رئیس می شوند، اصطلاح “Google Ads” معمولاً برای اشاره به کانال کاوش استعمال می گردد. بازاریابان‌ معمولاً کانال‌ی اکران را به اسم خویش معرفی می‌نمایند.

تبلیغ گوگل و اصول آن
در صورتی‌که شما مالک کسب‌وکار میباشید و میخواهید از ادوردز برای تبلیغات در اینترنت استعمال فرمایید، در آغاز می بایست بدانید که‌این خدمت چه طور عمل می‌نماید. گوگل ادوردز مشهورترین شیوه بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک میباشد که بر طبق بعضا اصول که به دنبال به آن می پردازیم فعالیت می‌نماید:

استراتژی‌های سفارش ارزش
تبلیغ‌کنندگانی که از گوگل ادوردز به کارگیری می‌نمایند بایستی تبلیغات خویش را در مزایده‌ها قرار دهند. برای قرار دادن تبلیغات خویش در مزایده، بسته به مقصود خویش می بایست یک استراتژی سفارش ارزش را تعیین فرمائید.

تبلیغ گوگل و گوگل ادز
سکو‌ی کیفیت
جايگاه‌ی کیفیت، رابطه و کیفیت تبلیغات شماست که گوگل اندازه‌گیری می‌نماید تا ببیند آیا تبلیغ شما حقیقتاً برای مشتری اثر گذار میباشد یا این که خیر. هرچه درجه‌ی کیفیت فراتر باشد، برای کسب‌وکار شما بهتر میباشد. برخی از عواملی که‌این امتیاز به آنها متعلق میباشد مشتمل بر سعی اکانت، رابطه تبلیغات و CTR میباشد.

ارزیابی درجه کیفیت
هر واژه و کلمه‌ی کلیدی نمره‌ای دربین 1 تا 10 کسب می‌نماید، 1 کمترین و 10 بالاترین امتیاز میباشد. طرز‌های مختلفی برای تحلیل نمره‌ی کیفیت شما وجود داراست و معمولی‌ترین رویه کاوش در ورقه‌ی عبارات کلیدی میباشد. شما می توانید بدین ترتیب کیفیت واژه و کلمه‌ی کلیدی را تشخیص دهید:

در آغاز بر روی مورد‌ی کمپین تبلیغاتی کلیک نمایید. آنگاه، آیتم‌ی لغت ها کلیدی را گزینش نمایید. کنار حالت لغت ها کلیدی، یک حباب سپید وجود داراست. برای آنالیز جزئیات سکو کیفیت واژه و کلمه‌ی کلیدی، روی این حباب کلیک نمایید.

در اینجا شما میتوانید کاغذ متبوع بازدیدکنندگان، رابطه اطلاع رسانی و نرخ CTR را به عبارتی‌طور که انتظار می‌رود محاسبه فرمایید. شیوه دیگری نیز برای ارزیابی سکو‌ی کیفیت وجود دارااست و آن فعال کردن Qual میباشد.

روش‌ی فعال‌ساز‌ی اکانت گوگل ادز
پیش از استارت تبلیغ گوگل بایستی یک اکانت گوگل ادز فعال‌ساز‌ی نمائید. فعال‌ساز‌ی اکانت نو سهل وآسان میباشد و تنها تعدادی دقیقه ارتفاع می کشد.

شما میتوانید حساب خویش را با استعمال از یک حساب فعلی در گوگل ساخت و ساز فرمائید، یا این که میتوانید یک اکانت تازه ویژه برای استعمال در گوگل ادز بسازید. آن‌گاه می بایست بعضی از نکات مرتبط با شرایط مکانی و هنگامی خویش را برای اکانت خویش انتخاب و در غایت شما بایستی جزئیات اکانت را تهیه نمایید.

تبلیغ گوگل و طریق‌ی به کار گیری از آن
باصرفه‌سازی ساختار
وقتی که اکانت گوگل ادز را در گوگل راه اندازی کردید، وقت آن میباشد که چگونگی ساختار اکانت گوگل ادز خویش را ارزیابی نمائید. یک ساختار منطقی می تواند تأثیر مهمی در یک‌سری ترازو اساسی PPC مانند سکو‌ی کیفیت داشته باشد. اعتقادوباور از ساختار مطلوب مزایای بخش اعظمی داراست به عنوان مثال:

بازدیدها و کلیک‌های دارای ارتباط‌خیس
جايگاه‌های کیفیت فراتر (و در فیض هزینه‌ی کمتری برای هر کلیک)
آسوده کردن اکانت خویش برای باصرفه‌سازی و محافظت
فهم عبارات کلیدی
فعلا که اکانت گوگل ادز خویش را تهیه و تنظیم و ساختار آن را ارزیابی کرده‌اید، مجال آن فرا رسیده که موادتشکیل دهنده مهم ایجادکننده‌ی تلاش گوگل ادز یعنی عبارات کلیدی را نیز ارزیابی فرمائید.

همانگونه که از اسم آن ها پیداست، کلمه ها کلیدی، عباراتی کلیدی می باشند که یوزرها هنگام کاوش آن ها را در گوگل وارد می‌نمایند. تبلیغ گوگل این قابلیت را به تبلیغ‌دهندگان میدهد که لغات کلیدی مربوط به بیزنس خویش را سفارش دهند تا تبلیغات آنان هنگام ورود این کلمه ها کلیدی به یوزرها علامت داده خواهد شد.

تبلیغ آنلاین
مهمترین مزایای گوگل ادوردز
انعطاف‌پذیری
یکی‌از برگزیدگان مزایای به کار گیری از گوگل ادوردز انعطاف‌پذیری آن میباشد که قادر است طبق نیاز تبلیغ‌کنندگان و کسب‌وکار متناسب با آنان، تهیه و تنظیم خواهد شد. این بستر قابلیت ساخت و ساز تبلیغ برای یک حوزه‌، مخاطبان خاص و جستجوی کلمه ها کلیدی سفارشی را برای شما مهیا می‌نماید.

این انعطاف‌پذیری در استراتژی‌های سفارش بها نیز وجود داراست. مبنی بر نیاز خویش میتوانید هزینه به ازای هر کلیک، هزینه به ازای هر خرید یا این که هزینه به ازای هر اکران را گزینش نمائید.

اندازه‌گیری و آنالیز
طریق‌های بازاریابی آنلاین مانند گوگل ادوردز برخلاف شبکه‌های دیگر مانند تبلیغات روزنامه و تلویزیون بسیار قابل اندازه‌گیری میباشد. در واقعیت، اندازه‌گیری حتی برای طرز‌های بازاریابی و بهینه سازی و رسانه‌های اجتماعی امری مشقت بار میباشد. چون به اندازه‌ی ادوردز روشن نیستند. شما می توانید نتیجه ها و روندها را در سطح ظریف‌تری اندازه‌گیری و آنالیز نمایید و مواقعی را که ممکن میباشد خوب فعالیت نکنند تغییر تحول دهید. با این خدمت می توانید واحد سنجش حقیقی و واقعی رجوع سرمایه، فروش و تبدیل و تدبیر از مارک را بسنجید.

سرعت
ادوردز به صورت فزاینده‌ای در هم اکنون تبدیل شدن به یک شیوه بازاریابی دوستداشتنی میباشد. برخلاف seo، که ممکن میباشد ماه‌ها ارتفاع بکشد تا حاصل سودآوری را علامت دهد، ادوردز به شما امداد می‌نماید تا سریعاً بعد از قرار دادن تبلیغ فیض را مشاهده کنید. از‌آنجا‌که این نحوه بسیار سریع میباشد، به راحتی می‌اقتدار نتیجه ها را در دست گرفتن و لغت ها کلیدی را برای تلاش آنها‌را تست کرد. در صورتی‌که یک واژه‌ی کلیدی خاص به خیر و خوبی عمل نمی‌نماید، می توانید آن را تغییر‌و تحول دهید یا این که بلافاصلهً حذف نمایید.

میزان دارایی‌ی قابل در دست گرفتن
یکی‌از دیگر از مزایای به کارگیری از گوگل ادوردز این میباشد که با به کارگیری از این شیوه میتوانید میزان دارایی‌ی خویش را تهیه و تنظیم فرمایید. هر فرصت که بخواهید می توانید این میزان دارایی را کاهش و یا این که ارتقا دهید و همینطور بر طبق کارایی روز قبل میتوانید میزان دارایی را به طور روزمره تهیه فرمایید. این بدان معناست که کسب‌وکارهای کوچک یا این که محلی می توانند از این طریق به طور انعطاف‌پذیر و سوای نیاز به سرمایه‌گذاری زیاد استعمال نمایند.

مهمترین معایب گوگل ادوردز
نداشتن عملکرد برای کسب‌وکارهای سنتی
تبلیغ گوگل ممکن میباشد یک طریق عالی برای بازاریابی و تبلیغ تولید ها و سرویس ها برای بخش اعظمی از کمپانی‌ها باشد، البته برای کلیه‌ی‌ کسب‌وکارها مطلوب وجود ندارد. نیازی وجود ندارد که مخاطبان غرض شما بتوانند جای شما‌را به طور آنلاین پیدا نمایند چون حتی با وجود محبوبیت وب، تمامی‌ی اشخاص به طور آنلاین خرید نمی کنند. این بدان مفهوم میباشد که ادوردز برای بعضی از بازارها مطلوب وجود ندارد.

تبلیغات آنلاین
رقابت سنگین با کمپانی‌های تبارک
اگرچه ادوردز می تواند راهی برای تبلیغ گوگل باشد، ولی ممکن میباشد شبکه رنج برای رقابت با کمپانی‌های تعالی و ثروتمند باشد. برندهای گرانقدر‌خیس می توانند ماهانه هزاران دلار در یک کمپین تبلیغاتی سرمایه‌گذاری نمایند و ممکن میباشد ارزش بالاتری را ارائه دهند. این به‌این مفهوم میباشد که در‌صورتی‌که مقیاس کوچک یا این که شغلی جدید‌عمل دارید، ممکن میباشد رقابت با کمپانی‌های شناخته‌گردیده بسیار معضل ‌برانگیز و گران باشد.

حذف در شکل عدم بضاعت در پرداخت
در صورتی‌که توانا به پرداخت هزینه در گوگل ادوردز نیستید، فورا حضور شما در آن حذف می‌گردد. این یکی‌از دیگر از معایب استعمال از این سیستم میباشد، به ویژه برای کسب‌وکارهای کوچک‌خیس که جریان نقدی مطلوبی ندارند و ممکن میباشد گهگاه در پرداخت‌ها عقب بمانند. در‌این حالت شاید تمرکز بر با صرفه‌سازی seo، بیشتر از تبلیغ در گوگل برای شما موءثر باشد.

برای این که از سیر تا پیاز seo را بدانید، توصیه می کنیم پست بهینه سازی را همانگونه که حقیقتا می باشد بشناسید! را مطالعه نمائید.

عدم دسترسی به داده‌های رقبا
تبلیغ گوگل داده‌ها یا این که داده ها کارایی کسب‌وکار حریف یا این که رقبا را افشا نمی‌نماید و براین اساس هیچ راهی برای مقایسه‌ی داده‌ها با رقبا در هنگام استعمال از ادوردز نیست.

صحبت آخرین
درین مقاله راجع به اصول تبلیغ گوگل و با صرفه‌سازی ساختار و مسائل مرتبط با استراتژی‌های توصیه ارزش توضیحاتی را ارائه دادیم. شما با دقت به میزان دارایی‌ای که برای تبلغ گوگل در حیث گرفته‌اید می توانید از سرویس ها گرانبها آن به کار گیری فرمایید. ما درین مقاله در زمینه‌ی فعال سازی حساب گوگل ادز نیز سخن کردیم تا استعمال از این خدمت برای شما آسوده‌خیس باشد. در صورتی‌که که پرسش یا این که توصیه خاصی دارید آن را با ما میان بگذارید.


تبلیغ گوگل چه می باشد؟
گوگل ادوردز بستر تبلیغاتی آنلاین میباشد که بوسیله گوگل اداره می‌گردد. گوگل ادوردز در سال 2000 راه اندازی شد سئو سایت و در زمان روزهای نخستین، تبلیغ‌کنندگان برای تهیه و تنظیم کمپین خویش و مدیر آن بوسیله گوگل بدون چاره به پرداخت هزینه‌ی ماهانه بودند.

در سال 2013، این مجموعه اذعان کرد که تجهیزات بیشتری را معرفی خواهد کرد تا تبلیغ‌کنندگان بتوانند کمپین‌های تبلیغاتی خویش را به روشی بهتر و کارآمد رئیس نمایند. این کانال همینطور بلندمرتبه‌ترین و پرکاربردترین کانال‌ی تبلیغات آنلاین در دنیا میباشد و میلیون‌ها کسب‌وکار با استعمال از تبلیغ گوگل برای دستیابی به مشتریان نو و رونق کسب‌و‌عمل خویش به تبلیغات اینترنتی میپردازند.

مزایای تبلیغ گوگل
گوگل ادوردز
با به کار گیری از گوگل ادوردز، کسب‌وکارها میتوانند دارایی‌ی متبوع خویش، جای یا این که صفحه ها وبی را که در آن تبلیغ اکران داده می گردد بررسی و همینطور فیض یا این که تأثیر تبلیغات را مشاهده نمایند. یوزرها میتوانند پولی را که می خواهند در به کار گیری از این خدمت سرمایه‌گذاری نمایند گزینش نمایند، چون محدودیتی برای تبلیغ گوگل نیست.

تبلیغاتی که از سرویس ها گوگل ادز به کارگیری می‌نمایند، می توانند یوزرها خویش را در دو کانال‌ی مهم، کانال‌ی کاوش و کانال‌‍‌ی اکران، آیتم مقصود قرار دهند. کانال‌ی کاوش به تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک اشاره داراست که در آن تبلیغ‌کنندگان لغت ها کلیدی مربوط به کسب‌وکار خویش را سفارش میدهند و این زمان را دارا هستند که تبلیغات خویش را به کاربرانی که‌این عبارات کلیدی را کاوش می‌نمایند، نماد دهند.

کانال‌ی اکران قابلیت درج تبلیغات بصری را برای تبلیغ‌دهندگان مهیا می‌نماید. آنها می توانند به مدل بنر در اینترنت‌وب سایت‌هایی که بخشی از کانال اکران می‌باشند به تبلیغ بپردازند.

Google Display Network به طور تقریبً به 90٪ از یوزرها جهانی وب دسترسی دارااست و طیف وسیعی از مخاطبان بالقوه را به مخاطبان بالفعل تبدیل می‌نماید.

اگرچه هر دو کمپین تبلیغاتی کاوش و اکران از روش گوگل ادز رئیس می شوند، اصطلاح “Google Ads” معمولاً برای اشاره به کانال کاوش استعمال می گردد. بازاریابان‌ معمولاً کانال‌ی اکران را به اسم خویش معرفی می‌نمایند.

تبلیغ گوگل و اصول آن
در صورتی‌که شما مالک کسب‌وکار میباشید و میخواهید از ادوردز برای تبلیغات در اینترنت استعمال فرمایید، در آغاز می بایست بدانید که‌این خدمت چه طور عمل می‌نماید. گوگل ادوردز مشهورترین شیوه بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک میباشد که بر طبق بعضا اصول که به دنبال به آن می پردازیم فعالیت می‌نماید:

استراتژی‌های سفارش ارزش
تبلیغ‌کنندگانی که از گوگل ادوردز به کارگیری می‌نمایند بایستی تبلیغات خویش را در مزایده‌ها قرار دهند. برای قرار دادن تبلیغات خویش در مزایده، بسته به مقصود خویش می بایست یک استراتژی سفارش ارزش را تعیین فرمائید.

تبلیغ گوگل و گوگل ادز
سکو‌ی کیفیت
جايگاه‌ی کیفیت، رابطه و کیفیت تبلیغات شماست که گوگل اندازه‌گیری می‌نماید تا ببیند آیا تبلیغ شما حقیقتاً برای مشتری اثر گذار میباشد یا این که خیر. هرچه درجه‌ی کیفیت فراتر باشد، برای کسب‌وکار شما بهتر میباشد. برخی از عواملی که‌این امتیاز به آنها متعلق میباشد مشتمل بر سعی اکانت، رابطه تبلیغات و CTR میباشد.

ارزیابی درجه کیفیت
هر واژه و کلمه‌ی کلیدی نمره‌ای دربین 1 تا 10 کسب می‌نماید، 1 کمترین و 10 بالاترین امتیاز میباشد. طرز‌های مختلفی برای تحلیل نمره‌ی کیفیت شما وجود داراست و معمولی‌ترین رویه کاوش در ورقه‌ی عبارات کلیدی میباشد. شما می توانید بدین ترتیب کیفیت واژه و کلمه‌ی کلیدی را تشخیص دهید:

در آغاز بر روی مورد‌ی کمپین تبلیغاتی کلیک نمایید. آنگاه، آیتم‌ی لغت ها کلیدی را گزینش نمایید. کنار حالت لغت ها کلیدی، یک حباب سپید وجود داراست. برای آنالیز جزئیات سکو کیفیت واژه و کلمه‌ی کلیدی، روی این حباب کلیک نمایید.

در اینجا شما میتوانید کاغذ متبوع بازدیدکنندگان، رابطه اطلاع رسانی و نرخ CTR را به عبارتی‌طور که انتظار می‌رود محاسبه فرمایید. شیوه دیگری نیز برای ارزیابی سکو‌ی کیفیت وجود دارااست و آن فعال کردن Qual میباشد.

روش‌ی فعال‌ساز‌ی اکانت گوگل ادز
پیش از استارت تبلیغ گوگل بایستی یک اکانت گوگل ادز فعال‌ساز‌ی نمائید. فعال‌ساز‌ی اکانت نو سهل وآسان میباشد و تنها تعدادی دقیقه ارتفاع می کشد.

شما میتوانید حساب خویش را با استعمال از یک حساب فعلی در گوگل ساخت و ساز فرمائید، یا این که میتوانید یک اکانت تازه ویژه برای استعمال در گوگل ادز بسازید. آن‌گاه می بایست بعضی از نکات مرتبط با شرایط مکانی و هنگامی خویش را برای اکانت خویش انتخاب و در غایت شما بایستی جزئیات اکانت را تهیه نمایید.

تبلیغ گوگل و طریق‌ی به کار گیری از آن
باصرفه‌سازی ساختار
وقتی که اکانت گوگل ادز را در گوگل راه اندازی کردید، وقت آن میباشد که چگونگی ساختار اکانت گوگل ادز خویش را ارزیابی نمائید. یک ساختار منطقی می تواند تأثیر مهمی در یک‌سری ترازو اساسی PPC مانند سکو‌ی کیفیت داشته باشد. اعتقادوباور از ساختار مطلوب مزایای بخش اعظمی داراست به عنوان مثال:

بازدیدها و کلیک‌های دارای ارتباط‌خیس
جايگاه‌های کیفیت فراتر (و در فیض هزینه‌ی کمتری برای هر کلیک)
آسوده کردن اکانت خویش برای باصرفه‌سازی و محافظت
فهم عبارات کلیدی
فعلا که اکانت گوگل ادز خویش را تهیه و تنظیم و ساختار آن را ارزیابی کرده‌اید، مجال آن فرا رسیده که موادتشکیل دهنده مهم ایجادکننده‌ی تلاش گوگل ادز یعنی عبارات کلیدی را نیز ارزیابی فرمائید.

همانگونه که از اسم آن ها پیداست، کلمه ها کلیدی، عباراتی کلیدی می باشند که یوزرها هنگام کاوش آن ها را در گوگل وارد می‌نمایند. تبلیغ گوگل این قابلیت را به تبلیغ‌دهندگان میدهد که لغات کلیدی مربوط به بیزنس خویش را سفارش دهند تا تبلیغات آنان هنگام ورود این کلمه ها کلیدی به یوزرها علامت داده خواهد شد.

تبلیغ آنلاین
مهمترین مزایای گوگل ادوردز
انعطاف‌پذیری
یکی‌از برگزیدگان مزایای به کار گیری از گوگل ادوردز انعطاف‌پذیری آن میباشد که قادر است طبق نیاز تبلیغ‌کنندگان و کسب‌وکار متناسب با آنان، تهیه و تنظیم خواهد شد. این بستر قابلیت ساخت و ساز تبلیغ برای یک حوزه‌، مخاطبان خاص و جستجوی کلمه ها کلیدی سفارشی را برای شما مهیا می‌نماید.

این انعطاف‌پذیری در استراتژی‌های سفارش بها نیز وجود داراست. مبنی بر نیاز خویش میتوانید هزینه به ازای هر کلیک، هزینه به ازای هر خرید یا این که هزینه به ازای هر اکران را گزینش نمائید.

اندازه‌گیری و آنالیز
طریق‌های بازاریابی آنلاین مانند گوگل ادوردز برخلاف شبکه‌های دیگر مانند تبلیغات روزنامه و تلویزیون بسیار قابل اندازه‌گیری میباشد. در واقعیت، اندازه‌گیری حتی برای طرز‌های بازاریابی و بهینه سازی و رسانه‌های اجتماعی امری مشقت بار میباشد. چون به اندازه‌ی ادوردز روشن نیستند. شما می توانید نتیجه ها و روندها را در سطح ظریف‌تری اندازه‌گیری و آنالیز نمایید و مواقعی را که ممکن میباشد خوب فعالیت نکنند تغییر تحول دهید. با این خدمت می توانید واحد سنجش حقیقی و واقعی رجوع سرمایه، فروش و تبدیل و تدبیر از مارک را بسنجید.

سرعت
ادوردز به صورت فزاینده‌ای در هم اکنون تبدیل شدن به یک شیوه بازاریابی دوستداشتنی میباشد. برخلاف seo، که ممکن میباشد ماه‌ها ارتفاع بکشد تا حاصل سودآوری را علامت دهد، ادوردز به شما امداد می‌نماید تا سریعاً بعد از قرار دادن تبلیغ فیض را مشاهده کنید. از‌آنجا‌که این نحوه بسیار سریع میباشد، به راحتی می‌اقتدار نتیجه ها را در دست گرفتن و لغت ها کلیدی را برای تلاش آنها‌را تست کرد. در صورتی‌که یک واژه‌ی کلیدی خاص به خیر و خوبی عمل نمی‌نماید، می توانید آن را تغییر‌و تحول دهید یا این که بلافاصلهً حذف نمایید.

میزان دارایی‌ی قابل در دست گرفتن
یکی‌از دیگر از مزایای به کارگیری از گوگل ادوردز این میباشد که با به کارگیری از این شیوه میتوانید میزان دارایی‌ی خویش را تهیه و تنظیم فرمایید. هر فرصت که بخواهید می توانید این میزان دارایی را کاهش و یا این که ارتقا دهید و همینطور بر طبق کارایی روز قبل میتوانید میزان دارایی را به طور روزمره تهیه فرمایید. این بدان معناست که کسب‌وکارهای کوچک یا این که محلی می توانند از این طریق به طور انعطاف‌پذیر و سوای نیاز به سرمایه‌گذاری زیاد استعمال نمایند.

مهمترین معایب گوگل ادوردز
نداشتن عملکرد برای کسب‌وکارهای سنتی
تبلیغ گوگل ممکن میباشد یک طریق عالی برای بازاریابی و تبلیغ تولید ها و سرویس ها برای بخش اعظمی از کمپانی‌ها باشد، البته برای کلیه‌ی‌ کسب‌وکارها مطلوب وجود ندارد. نیازی وجود ندارد که مخاطبان غرض شما بتوانند جای شما‌را به طور آنلاین پیدا نمایند چون حتی با وجود محبوبیت وب، تمامی‌ی اشخاص به طور آنلاین خرید نمی کنند. این بدان مفهوم میباشد که ادوردز برای بعضی از بازارها مطلوب وجود ندارد.

تبلیغات آنلاین
رقابت سنگین با کمپانی‌های تبارک
اگرچه ادوردز می تواند راهی برای تبلیغ گوگل باشد، ولی ممکن میباشد شبکه رنج برای رقابت با کمپانی‌های تعالی و ثروتمند باشد. برندهای گرانقدر‌خیس می توانند ماهانه هزاران دلار در یک کمپین تبلیغاتی سرمایه‌گذاری نمایند و ممکن میباشد ارزش بالاتری را ارائه دهند. این به‌این مفهوم میباشد که در‌صورتی‌که مقیاس کوچک یا این که شغلی جدید‌عمل دارید، ممکن میباشد رقابت با کمپانی‌های شناخته‌گردیده بسیار معضل ‌برانگیز و گران باشد.

حذف در شکل عدم بضاعت در پرداخت
در صورتی‌که توانا به پرداخت هزینه در گوگل ادوردز نیستید، فورا حضور شما در آن حذف می‌گردد. این یکی‌از دیگر از معایب استعمال از این سیستم میباشد، به ویژه برای کسب‌وکارهای کوچک‌خیس که جریان نقدی مطلوبی ندارند و ممکن میباشد گهگاه در پرداخت‌ها عقب بمانند. در‌این حالت شاید تمرکز بر با صرفه‌سازی seo، بیشتر از تبلیغ در گوگل برای شما موءثر باشد.

برای این که از سیر تا پیاز seo را بدانید، توصیه می کنیم پست بهینه سازی را همانگونه که حقیقتا می باشد بشناسید! را مطالعه نمائید.

عدم دسترسی به داده‌های رقبا
تبلیغ گوگل داده‌ها یا این که داده ها کارایی کسب‌وکار حریف یا این که رقبا را افشا نمی‌نماید و براین اساس هیچ راهی برای مقایسه‌ی داده‌ها با رقبا در هنگام استعمال از ادوردز نیست.

صحبت آخرین
درین مقاله راجع به اصول تبلیغ گوگل و با صرفه‌سازی ساختار و مسائل مرتبط با استراتژی‌های توصیه ارزش توضیحاتی را ارائه دادیم. شما با دقت به میزان دارایی‌ای که برای تبلغ گوگل در حیث گرفته‌اید می توانید از سرویس ها گرانبها آن به کار گیری فرمایید. ما درین مقاله در زمینه‌ی فعال سازی حساب گوگل ادز نیز سخن کردیم تا استعمال از این خدمت برای شما آسوده‌خیس باشد. در صورتی‌که که پرسش یا این که توصیه خاصی دارید آن را با ما میان بگذارید.

برچسب ها سئو سایت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 645
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 67
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 1044
  • بازدید سال : 4445
  • بازدید کلی : 158819
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی