loading...

مرجع مقالات رسمي سئو

مقالات رسمي سئو

بازدید : 13
يکشنبه 13 آذر 1401 زمان : 9:22

بهینه سازی کلاه سپید به تکنیک های اصولی و مجاز در بهینه سازی وبسایت گفته میگردد که به کارگیری از آن‌ها سبب ساز می‌شود سئوی پاک و طهارت در دراز مقطع داشته باشید و هرگز در بهینه سازی به نقص‌ بر نخورید. فیض به دست آوردن در seo کلاه سپید بسیار وقتگیر میباشد اما هر سایتی که طبق تکنیک های seo کلاه سپید بهینه سازی گردیده باشد هرگز به وسیله موتورهای جست و جو جریمه نمیشود و جایگاهی که در نتیجه ها جست و جو استحصال می نماید همیشگی میباشد.

در‌این وشته ی علمی راجع به تکنیک های seo کلاه سپید قصد دارم حرف کنم و با هم نظارت میکنیم که آیا با بهینه سازی کلاه سپید می گردد در بهینه سازی برنده شد یا این که نه؟! در واقع بعداز قرائت این نوشته‌ی علمی متوجه ن می‌شوید که آیا وقت و مجال صرف کردن برای seo تارنما با استعمال از طریق های seo کلاه سپید حقیقتا بها دارااست یا این که نه.

به شما قسم می دهم این نوشته‌ی‌علمی کاملترین نوشته‌ی علمی ای باشد که در زمینه ی بهینه سازی کلاه سپید درج شده میباشد و از تلاوت آن منصرف نخواهید شد. بعداز شما میخواهم در‌این نوشته‌ی علمی هم یاور اینجانب باشید.

بهینه سازی کلاه سپید (White Hat بهینه سازی)
همان طور که اشاره کردم بهینه سازی کلاه سپید به شیوه هایی در seo تارنما گفته میگردد که به طور کامل رسمی می باشند. سئو در مشهد در بهینه سازی کلاه سپید خبری از خرید بک پیوند یا این که پیوند بیلدینگ دستی وجود ندارد! در seo کلاه سپید خبری از Keyword Stuffing وجود ندارد! در واقع ابدا از طریق هایی که گوگل را می اقتدار با آن بدور زد به کارگیری نمیشود.

seo کلاه سپید بسیار طولانی میباشد و بدین آسانی ها نمی اقتدار در آن سود گرفت. اما در پی شیوه هایی را تیتر می‌کنم و وب سایت هایی را نمونه میزنم که فارغ از نحوه های دستی و غیر مجاز در بهینه سازی توانسته اند در بازه فرصت کوتاهی سود خیر و خوبی اخذ نمایند.

8 تکنیک در بهینه سازی کلاه سپید
کلاً در seo کلاه سپید از طریق های طبیعی در بهینه سازی استعمال می گردد. ایجاد محتوای غیر اسکن و جامع و پیوند بیلدینگ طبیعی دو تکنیکی میباشد رایا پارس که در seo کلاه سپید بیشتر به کارگیری می‌شود. در واقع هر وقت صحبت از seo کلاه سپید می‌گردد بخش اعظمی از دوستان فکر می‌کنند بهینه سازی کلاه سپید محصور به همین دو طرز میباشد.

البته درپی قصد دارم طرز هایی را تیتر کنم که در شرایطی که عشق به استعمال از بهینه سازی کلاه سپید داشتید میتوانید از آنان در فرایند seo وبسایت خویش به کار گیری فرمائید.

1.ساخت محتوا (کیفیت عالی، جامع، باارزش)
اولی موردی که در seo بسیار اساسی میباشد ایجاد محتواست. یکی شیوه هایی که در بهینه سازی کلاه سپید بایستی از آن به کار گیری نمائید ساخت و ساز محتوا میباشد ولی چه محتوایی؟

محتوا می بایست غیر نسخه برداری و کیفیت بالا باشد. هنگامی که صحبت از محتوای کیفیت بالا می گردد کلام از جامع بودن و پر ارزش بودن آن میباشد.

محتوای کیفیت خوب در بهینه سازی کلاه سپید تمامی چیز میباشد. محتوای کیفیت خوب دیگر احتیاجی به seo ندارد و خودش بهینه سازی میشود. در متاع عصر جامع بازاریابی محتوا در دعوا ساخت و ساز محتوای جامع توضیح داده ام که چه‌گونه محتوایی بنویسید که در لغات و لغت ها کلیدی متعددی سکو عالی در حاصل جست و جو اخذ نماید.

وقتی که شما محتوایی جامع ساخت و ساز نمایید گوگل این موضوع را به خیر شعور می نماید what is seo و متوجه بی نقص بودن محتوای شما نسبت به رقبایتان می‌گردد و به خیال و خاطر همین هم جايگاه بهتری به محتوای شما در حاصل جست و جو میدهد.

از طرفی در‌حالتی که محتوای شما پر ارزش برای مخاطبانتان باشد به راحتی به اشتراک گذارده میگردد. وبسایت هایی مثل “متمم” هرگز به طور دستی برای خویش لینک و پیوند سازی نمی‌کنند و هر بک لینکی که مشاهده میکنید به طور به طور کامل طبیعی بوسیله اشتراک گذاری ها و یا این که نسخه برداری برداری به وسیله افراد دیگر تاسیس شده است. با نظارت بک پیوند های این سیرتکامل وبسایت ها به طور کامل متوجه این زمینه خواهید شد.

توصیه می‌کنم نوشته ی علمی فراگیری ایجاد محتوا برای مخاطبان تارنما را بخوانید.

2.سئوی محتوا را بدون شوخی بگیرید
همان طور که سرویس شما پهنا کردم محتوا در بهینه سازی کلاه سپید بسیار التفات دارااست پس بایستی کوشش فرمایید به شایسته ترین نحو آن را ساخت‌و‌ساز فرمائید. قطعا بایستی اصول seo محتوا را دور از شوخی بگیرید زیرا محتوای شما می بایست به تنهایی شاه باشد.

بایستی محتوایی ساخت فرمایید که جامع باشد. جامع بودن محتوا معمولا در بیشتراز 2500 واژه و کلمه قابلیت و امکان پذیر میباشد.

می بایست محتوایی ایجاد فرمایید که تیتر بسیار جذابی داشته باشد تا شانس بیشتری در چشم شدن در حاصل جست و جو داشته باشد.

می بایست محتوایی ساخت و ساز فرمائید که اشخاص متعددی را مشغول خویش نماید تا زمان فرصت بیشتری را در تارنما شما صرف نمایند.

می بایست در محتوای خویش از تگ های H1,H2,H3 و… به خیر و خوبی به کار گیری نمایید. می بایست همت فرمایید درین تگ ها لغات و لغت ها کلیدی مقاله خویش را به خیر و به طور به طور کامل طبیعی به شغل ببرید.

پیوند های داخلی را فراموش نکنید! به مقالاتی که گرانبها می‌باشند و سکو خیر در گوگل دارا‌هستند و مربوط به نوشته‌علمی شما می باشند لینک و پیوند دهید. با این شغل هم بها نوشته‌ی‌علمی فعلی شما بالا می رود و هم جايگاه مقالاتی که در نتیجه ها جست و جو در مرتبه نیکی قرار دارا هستند خوب می گردد.

سفارش میکنم نوشته‌ی‌علمی ساخت محتوا مبنی بر سئوی وب سایت را به طبع بخوانید.

3.به مراجع پیوند دهید
هرکاری که می‌توانید بایستی اجرا دهید تا عنایت محتوای وب سایت تان زیاد خواهد شد. بایستی کاری نمائید تا آتوریتی تارنما شما ارتقاء یابد. یکی شایسته ترین کارهایی که از دست تان بر می‌آید تا اقتدار وب سایت و مقاله ها تان را بالا ببرید پیوند دادن به مراجع و وبسایت هایی میباشد که قیمت آنان خیلی بیشتر از تارنما شما میباشند.

بارها در این زمینه حرف کرده ام. وقتی که در نوشته‌ی‌علمی خویش به مرجعی پیوند می دهید گوگل شل خیس میفهمد که نوشته ی علمی شما درباره ی چی است و اینکه چقدر نوشته‌ی علمی شما قیمت داراست که به مرجع معتبری لینک و پیوند داده اید. همین منجر میشود اعتبار نوشته‌ی علمی شما بیش تر از پیش بالا رود و به طور کلی در صورتیکه به نیکی این شغل را تکرار فرمائید اعتبار تارنما تان به گذر زمان مجال زیاد می‌گردد.

4.مقاله ها گذشته خویش را آپ دیت نمایید
زیرا محتوا در seo کلاه سپید خیلی اصلی میباشد خیلی بایستی روی آن تمرکز نمایید. یک کدام از شایسته ترین امور این میباشد که به مقاله ها دیرین خویش محرمانه بزنید و آن‌ها‌را آپ دیت نمائید. مطلقا شما هم در اولِ ساخت‌و‌ساز محتوای خویش دارنده نقص های متعددی بودید و نمی توانستید به نیکی ساخت‌و‌ساز محتوا فرمائید. و یا این که ممکن میباشد به هر دلیلی مقاله ها قبل وب سایت شما ضعیف باشند.

همت فرمایید هریک که قیمت سکو تصاحب کردن را دارا‌هستند را شناسایی فرمائید و مجدد آنها‌را به شکلی بنویسید و یا این که دستکاری نمائید که قابل سکو به دست آوردن باشند.

از جمله شما پیش از این نوشته ی علمی ای با تیتر “بازاریابی محتوا چیست؟” نوشته اید که بسیار ضعیف بوده میباشد و در گوگل جايگاه چندان خیر ندارد. از جمله کمتر از 1000 کلمه و واژه بوده و به هیچ عنوان جامع نبوده میباشد.

و از آنجایی که کلید کلمه “بازاریابی محتوا” امروزه بسیار طرفدار پیدا نموده است و سرچ بالایی نیز داراست به پندار این باشید که نوشته‌ی‌علمی ای که تا قبل از این نوشته اید را طوری آپدیتش نمائید که مرتبه عالی بگیرد.

خوب میباشد پس از به روز محتواهای دیرین مجدد آنان‌را در شبکه‌های‌اجتماعی خویش به اشتراک بگذراید.

توصیه میکنم نوشته‌ی‌علمی چرا می بایست محتوا های دیرین را بروز رسانی کنیم؟ را هم بخوانید.

5.محتوایی ساخت‌و‌ساز فرمائید که حقیقتا بها داشته باشد
زیرا تمرکز شما روی محتوا میباشد بایستی محتوایی ایجاد فرمایید که از هر نظر بها داشته باشد. عالی میباشد هدفمند خیس کار نمایید و از تایپ کردن مقالاتی که هیچ سودی برای شما ندارد دوری کنید.

برای این شغل خوب میباشد روی کلیدواژه هایی عمل نمایید که التفات بالایی برای شما دارا هستند. زیرا ساخت‌و‌ساز محتوا عمل مشقت بار و مجال بری میباشد عالی میباشد محتوایی ساخت نمائید که به تنهایی بتوانید ترافیک بالایی را برای شما ساخت نماید.

جست و جوهایی که در حوزه کاریتان شکل می‌گیرد را پژوهش و پایین حیث داشته باشید و در راستای کلیدواژه هایی که مراحل رو به رویش و بالایی دارا هستند محتوای خویش را ایجاد فرمائید.

روی کلید واژه و کلمه های یک سری بخشی و وقت گیر که آسوده خیس می باشند شغل فرمایید تا به گذر زمان فرصت بتوانید در کلیدواژه هایی که مشقت بار خیس و کوتاه خیس می باشند مرتبه بگیرید.

سفارش ویژه همیار اینترنت : به چه شکل تنها با ایجاد محتوا ترافیک سایتم رو 10 موازی کردم؟

6.در شبکه های عمومی فعال باشید
همان گونه که میدانید در بهینه سازی کلاه سپید نمی توانید به طور دستی برای وب سایت خویش بک لینک و پیوند بسازید. مراد از دستی یعنی خودتان در بلاگ ها و انجمن های مشاجره یا این که کامنت تارنما های دیگر پیوند سازی فرمایید. لینک و پیوند سازی ها می بایست به طور به طور کامل طبیعی اجرا شوند. پیرو شیوه هایی را تیتر میکنم که با اینکه خودتان مبادرت برای لینک و پیوند سازی می‌کنید البته تماما طبیعی می‌باشند.

یکی طریق های لینک و پیوند بیلدینگ در بهینه سازی کلاه سپید کار در شبکه های مردمی میباشد. از فعال بودن پروفایل های خویش در شبکه های عمومی پر اسم و رسم و دوست داستنی به صورت کلی جهان خیر تنها در کشور‌ایران! مطمئن باشید.

قطعا پیوند وبسایت شما در پروفایل های شبکه‌های‌اجتماعی تان بایستی قرار داشته باشد و اشتراک گذاری مقاله‌ها وب سایت تان در آنان سبب ساز پیوند سازی طبیعی برای تارنما شما می گردد. همینطور لینک و پیوند هایی که از این طرز برای وب سایت شما ساخته می‌شوند بسیار کیفیت عالی می‌باشند. همانگونه که می‌دانید شغل در شبکه‌های‌اجتماعی از نگاه گوگل مداقه بسیار بالایی داراست.

7.در ویکی پدیا فعال باشید
همانگونه که میدانید ویکی پدیا یکی قوی ترین سایت های عالم میباشد و لینک و پیوند دریافت کردن از آن برای هر اینترنت سایتی بسیار گرانبها میباشد. برای اینکه بتوانید از ویکی پدیا لینک و پیوند بگیرید می بایست در آن فعال باشید. می بایست مقاله‌ها زیادی را دستکاری نمایید تا اذن پیوند سازی به شما داده خواهد شد.

برای اینکار عالی میباشد مورد مقاله‌ها تخصصی که در سایت خویش منتشر می‌کنید را در ویکی پدیا سرچ نمائید و چنانچه برگه ای در آن مورد در ویکی پدیا مو جود بود آن را بدون نقص ترش نمائید. بعداز مدتی کار می‌توانید سایت خویش را تحت عنوان پیوند منبع به آن نوشته‌ی علمی متبوع لینک و پیوند دهید.

هرچند که ویکی پدیا پیوند نوفالو میدهد البته می بایست بدانید بک پیوند به دست آوردن از یک وبسایت با آتوریتی 100 بسیار باارزش میباشد.

8.عمل در وب سایت های سوال و جواب
وبسایت های سوال و جواب متعددی در قضیه های متفاوت وجود دارا‌هستند که شایسته ترین زمان برای تشکیل داد بک لینک و پیوند های کیفیت عالی برای شماست. خصوصی به وبسایت های سوال و جواب بزنید و گفت و گو هایی که در مورد کاری شما وجود دارا‌هستند را پیدا فرمائید.

همت فرمایید در مشاجره هایی که به فعالیت شما مربوط می گردد کمپانی نمائید و به سوال های اشخاصی که در قضیه ای که شما در آن تخصص دارید جواب دهید. به طور خیلی طبیعی تلاش نمایید وبسایت خویش را جهت کسب اطلاعات بیشتر در گفت و گو ها معرفی نمائید.

فراموش نکنید می بایست فرد فعالی باشید تا اذن دهند پیوند خویش را درج فرمائید و بک لینک و پیوند بگیرید. در صورتیکه غیر از این باشد تخت‌گاز پیوند شما تمیز میشود. برای مثال در‌حالتی که در مورد پست الکترونیک مارکتینگ سوالی گردیده بود و در واقع بحثی تولید گردیده بود، چنانچه نوشته ی علمی ای در این مورد در سایت شما جانور میباشد به طبع آن را معرفی فرمائید البته خیر به عبارتی اولِ مشاجره! همت فرمائید چند کامنت بگذارید و در پایان، اشخاص را به تلاوت نوشته‌ی‌علمی خویش دعوت فرمایید.

در وبسایت های سوال و جواب بایستی عملکرد فرمائید طوری خوی نمائید که حس نمایند شما در کارتان مدرس می باشید. مطمئن باشید در صورتیکه اینطور باشد ضمن لینک و پیوند سازی میتوانید اشخاص متعددی را به وبسایت خویش جذب فرمایید.

بهینه سازی کلاه سپید به تکنیک های اصولی و مجاز در بهینه سازی وبسایت گفته میگردد که به کارگیری از آن‌ها سبب ساز می‌شود سئوی پاک و طهارت در دراز مقطع داشته باشید و هرگز در بهینه سازی به نقص‌ بر نخورید. فیض به دست آوردن در seo کلاه سپید بسیار وقتگیر میباشد اما هر سایتی که طبق تکنیک های seo کلاه سپید بهینه سازی گردیده باشد هرگز به وسیله موتورهای جست و جو جریمه نمیشود و جایگاهی که در نتیجه ها جست و جو استحصال می نماید همیشگی میباشد.

در‌این وشته ی علمی راجع به تکنیک های seo کلاه سپید قصد دارم حرف کنم و با هم نظارت میکنیم که آیا با بهینه سازی کلاه سپید می گردد در بهینه سازی برنده شد یا این که نه؟! در واقع بعداز قرائت این نوشته‌ی علمی متوجه ن می‌شوید که آیا وقت و مجال صرف کردن برای seo تارنما با استعمال از طریق های seo کلاه سپید حقیقتا بها دارااست یا این که نه.

به شما قسم می دهم این نوشته‌ی‌علمی کاملترین نوشته‌ی علمی ای باشد که در زمینه ی بهینه سازی کلاه سپید درج شده میباشد و از تلاوت آن منصرف نخواهید شد. بعداز شما میخواهم در‌این نوشته‌ی علمی هم یاور اینجانب باشید.

بهینه سازی کلاه سپید (White Hat بهینه سازی)
همان طور که اشاره کردم بهینه سازی کلاه سپید به شیوه هایی در seo تارنما گفته میگردد که به طور کامل رسمی می باشند. سئو در مشهد در بهینه سازی کلاه سپید خبری از خرید بک پیوند یا این که پیوند بیلدینگ دستی وجود ندارد! در seo کلاه سپید خبری از Keyword Stuffing وجود ندارد! در واقع ابدا از طریق هایی که گوگل را می اقتدار با آن بدور زد به کارگیری نمیشود.

seo کلاه سپید بسیار طولانی میباشد و بدین آسانی ها نمی اقتدار در آن سود گرفت. اما در پی شیوه هایی را تیتر می‌کنم و وب سایت هایی را نمونه میزنم که فارغ از نحوه های دستی و غیر مجاز در بهینه سازی توانسته اند در بازه فرصت کوتاهی سود خیر و خوبی اخذ نمایند.

8 تکنیک در بهینه سازی کلاه سپید
کلاً در seo کلاه سپید از طریق های طبیعی در بهینه سازی استعمال می گردد. ایجاد محتوای غیر اسکن و جامع و پیوند بیلدینگ طبیعی دو تکنیکی میباشد رایا پارس که در seo کلاه سپید بیشتر به کارگیری می‌شود. در واقع هر وقت صحبت از seo کلاه سپید می‌گردد بخش اعظمی از دوستان فکر می‌کنند بهینه سازی کلاه سپید محصور به همین دو طرز میباشد.

البته درپی قصد دارم طرز هایی را تیتر کنم که در شرایطی که عشق به استعمال از بهینه سازی کلاه سپید داشتید میتوانید از آنان در فرایند seo وبسایت خویش به کار گیری فرمائید.

1.ساخت محتوا (کیفیت عالی، جامع، باارزش)
اولی موردی که در seo بسیار اساسی میباشد ایجاد محتواست. یکی شیوه هایی که در بهینه سازی کلاه سپید بایستی از آن به کار گیری نمائید ساخت و ساز محتوا میباشد ولی چه محتوایی؟

محتوا می بایست غیر نسخه برداری و کیفیت بالا باشد. هنگامی که صحبت از محتوای کیفیت بالا می گردد کلام از جامع بودن و پر ارزش بودن آن میباشد.

محتوای کیفیت خوب در بهینه سازی کلاه سپید تمامی چیز میباشد. محتوای کیفیت خوب دیگر احتیاجی به seo ندارد و خودش بهینه سازی میشود. در متاع عصر جامع بازاریابی محتوا در دعوا ساخت و ساز محتوای جامع توضیح داده ام که چه‌گونه محتوایی بنویسید که در لغات و لغت ها کلیدی متعددی سکو عالی در حاصل جست و جو اخذ نماید.

وقتی که شما محتوایی جامع ساخت و ساز نمایید گوگل این موضوع را به خیر شعور می نماید what is seo و متوجه بی نقص بودن محتوای شما نسبت به رقبایتان می‌گردد و به خیال و خاطر همین هم جايگاه بهتری به محتوای شما در حاصل جست و جو میدهد.

از طرفی در‌حالتی که محتوای شما پر ارزش برای مخاطبانتان باشد به راحتی به اشتراک گذارده میگردد. وبسایت هایی مثل “متمم” هرگز به طور دستی برای خویش لینک و پیوند سازی نمی‌کنند و هر بک لینکی که مشاهده میکنید به طور به طور کامل طبیعی بوسیله اشتراک گذاری ها و یا این که نسخه برداری برداری به وسیله افراد دیگر تاسیس شده است. با نظارت بک پیوند های این سیرتکامل وبسایت ها به طور کامل متوجه این زمینه خواهید شد.

توصیه می‌کنم نوشته ی علمی فراگیری ایجاد محتوا برای مخاطبان تارنما را بخوانید.

2.سئوی محتوا را بدون شوخی بگیرید
همان طور که سرویس شما پهنا کردم محتوا در بهینه سازی کلاه سپید بسیار التفات دارااست پس بایستی کوشش فرمایید به شایسته ترین نحو آن را ساخت‌و‌ساز فرمائید. قطعا بایستی اصول seo محتوا را دور از شوخی بگیرید زیرا محتوای شما می بایست به تنهایی شاه باشد.

بایستی محتوایی ساخت فرمایید که جامع باشد. جامع بودن محتوا معمولا در بیشتراز 2500 واژه و کلمه قابلیت و امکان پذیر میباشد.

می بایست محتوایی ایجاد فرمایید که تیتر بسیار جذابی داشته باشد تا شانس بیشتری در چشم شدن در حاصل جست و جو داشته باشد.

می بایست محتوایی ساخت و ساز فرمائید که اشخاص متعددی را مشغول خویش نماید تا زمان فرصت بیشتری را در تارنما شما صرف نمایند.

می بایست در محتوای خویش از تگ های H1,H2,H3 و… به خیر و خوبی به کار گیری نمایید. می بایست همت فرمایید درین تگ ها لغات و لغت ها کلیدی مقاله خویش را به خیر و به طور به طور کامل طبیعی به شغل ببرید.

پیوند های داخلی را فراموش نکنید! به مقالاتی که گرانبها می‌باشند و سکو خیر در گوگل دارا‌هستند و مربوط به نوشته‌علمی شما می باشند لینک و پیوند دهید. با این شغل هم بها نوشته‌ی‌علمی فعلی شما بالا می رود و هم جايگاه مقالاتی که در نتیجه ها جست و جو در مرتبه نیکی قرار دارا هستند خوب می گردد.

سفارش میکنم نوشته‌ی‌علمی ساخت محتوا مبنی بر سئوی وب سایت را به طبع بخوانید.

3.به مراجع پیوند دهید
هرکاری که می‌توانید بایستی اجرا دهید تا عنایت محتوای وب سایت تان زیاد خواهد شد. بایستی کاری نمائید تا آتوریتی تارنما شما ارتقاء یابد. یکی شایسته ترین کارهایی که از دست تان بر می‌آید تا اقتدار وب سایت و مقاله ها تان را بالا ببرید پیوند دادن به مراجع و وبسایت هایی میباشد که قیمت آنان خیلی بیشتر از تارنما شما میباشند.

بارها در این زمینه حرف کرده ام. وقتی که در نوشته‌ی‌علمی خویش به مرجعی پیوند می دهید گوگل شل خیس میفهمد که نوشته ی علمی شما درباره ی چی است و اینکه چقدر نوشته‌ی علمی شما قیمت داراست که به مرجع معتبری لینک و پیوند داده اید. همین منجر میشود اعتبار نوشته‌ی علمی شما بیش تر از پیش بالا رود و به طور کلی در صورتیکه به نیکی این شغل را تکرار فرمائید اعتبار تارنما تان به گذر زمان مجال زیاد می‌گردد.

4.مقاله ها گذشته خویش را آپ دیت نمایید
زیرا محتوا در seo کلاه سپید خیلی اصلی میباشد خیلی بایستی روی آن تمرکز نمایید. یک کدام از شایسته ترین امور این میباشد که به مقاله ها دیرین خویش محرمانه بزنید و آن‌ها‌را آپ دیت نمائید. مطلقا شما هم در اولِ ساخت‌و‌ساز محتوای خویش دارنده نقص های متعددی بودید و نمی توانستید به نیکی ساخت‌و‌ساز محتوا فرمائید. و یا این که ممکن میباشد به هر دلیلی مقاله ها قبل وب سایت شما ضعیف باشند.

همت فرمایید هریک که قیمت سکو تصاحب کردن را دارا‌هستند را شناسایی فرمائید و مجدد آنها‌را به شکلی بنویسید و یا این که دستکاری نمائید که قابل سکو به دست آوردن باشند.

از جمله شما پیش از این نوشته ی علمی ای با تیتر “بازاریابی محتوا چیست؟” نوشته اید که بسیار ضعیف بوده میباشد و در گوگل جايگاه چندان خیر ندارد. از جمله کمتر از 1000 کلمه و واژه بوده و به هیچ عنوان جامع نبوده میباشد.

و از آنجایی که کلید کلمه “بازاریابی محتوا” امروزه بسیار طرفدار پیدا نموده است و سرچ بالایی نیز داراست به پندار این باشید که نوشته‌ی‌علمی ای که تا قبل از این نوشته اید را طوری آپدیتش نمائید که مرتبه عالی بگیرد.

خوب میباشد پس از به روز محتواهای دیرین مجدد آنان‌را در شبکه‌های‌اجتماعی خویش به اشتراک بگذراید.

توصیه میکنم نوشته‌ی‌علمی چرا می بایست محتوا های دیرین را بروز رسانی کنیم؟ را هم بخوانید.

5.محتوایی ساخت‌و‌ساز فرمائید که حقیقتا بها داشته باشد
زیرا تمرکز شما روی محتوا میباشد بایستی محتوایی ایجاد فرمایید که از هر نظر بها داشته باشد. عالی میباشد هدفمند خیس کار نمایید و از تایپ کردن مقالاتی که هیچ سودی برای شما ندارد دوری کنید.

برای این شغل خوب میباشد روی کلیدواژه هایی عمل نمایید که التفات بالایی برای شما دارا هستند. زیرا ساخت‌و‌ساز محتوا عمل مشقت بار و مجال بری میباشد عالی میباشد محتوایی ساخت نمائید که به تنهایی بتوانید ترافیک بالایی را برای شما ساخت نماید.

جست و جوهایی که در حوزه کاریتان شکل می‌گیرد را پژوهش و پایین حیث داشته باشید و در راستای کلیدواژه هایی که مراحل رو به رویش و بالایی دارا هستند محتوای خویش را ایجاد فرمائید.

روی کلید واژه و کلمه های یک سری بخشی و وقت گیر که آسوده خیس می باشند شغل فرمایید تا به گذر زمان فرصت بتوانید در کلیدواژه هایی که مشقت بار خیس و کوتاه خیس می باشند مرتبه بگیرید.

سفارش ویژه همیار اینترنت : به چه شکل تنها با ایجاد محتوا ترافیک سایتم رو 10 موازی کردم؟

6.در شبکه های عمومی فعال باشید
همان گونه که میدانید در بهینه سازی کلاه سپید نمی توانید به طور دستی برای وب سایت خویش بک لینک و پیوند بسازید. مراد از دستی یعنی خودتان در بلاگ ها و انجمن های مشاجره یا این که کامنت تارنما های دیگر پیوند سازی فرمایید. لینک و پیوند سازی ها می بایست به طور به طور کامل طبیعی اجرا شوند. پیرو شیوه هایی را تیتر میکنم که با اینکه خودتان مبادرت برای لینک و پیوند سازی می‌کنید البته تماما طبیعی می‌باشند.

یکی طریق های لینک و پیوند بیلدینگ در بهینه سازی کلاه سپید کار در شبکه های مردمی میباشد. از فعال بودن پروفایل های خویش در شبکه های عمومی پر اسم و رسم و دوست داستنی به صورت کلی جهان خیر تنها در کشور‌ایران! مطمئن باشید.

قطعا پیوند وبسایت شما در پروفایل های شبکه‌های‌اجتماعی تان بایستی قرار داشته باشد و اشتراک گذاری مقاله‌ها وب سایت تان در آنان سبب ساز پیوند سازی طبیعی برای تارنما شما می گردد. همینطور لینک و پیوند هایی که از این طرز برای وب سایت شما ساخته می‌شوند بسیار کیفیت عالی می‌باشند. همانگونه که می‌دانید شغل در شبکه‌های‌اجتماعی از نگاه گوگل مداقه بسیار بالایی داراست.

7.در ویکی پدیا فعال باشید
همانگونه که میدانید ویکی پدیا یکی قوی ترین سایت های عالم میباشد و لینک و پیوند دریافت کردن از آن برای هر اینترنت سایتی بسیار گرانبها میباشد. برای اینکه بتوانید از ویکی پدیا لینک و پیوند بگیرید می بایست در آن فعال باشید. می بایست مقاله‌ها زیادی را دستکاری نمایید تا اذن پیوند سازی به شما داده خواهد شد.

برای اینکار عالی میباشد مورد مقاله‌ها تخصصی که در سایت خویش منتشر می‌کنید را در ویکی پدیا سرچ نمائید و چنانچه برگه ای در آن مورد در ویکی پدیا مو جود بود آن را بدون نقص ترش نمائید. بعداز مدتی کار می‌توانید سایت خویش را تحت عنوان پیوند منبع به آن نوشته‌ی علمی متبوع لینک و پیوند دهید.

هرچند که ویکی پدیا پیوند نوفالو میدهد البته می بایست بدانید بک پیوند به دست آوردن از یک وبسایت با آتوریتی 100 بسیار باارزش میباشد.

8.عمل در وب سایت های سوال و جواب
وبسایت های سوال و جواب متعددی در قضیه های متفاوت وجود دارا‌هستند که شایسته ترین زمان برای تشکیل داد بک لینک و پیوند های کیفیت عالی برای شماست. خصوصی به وبسایت های سوال و جواب بزنید و گفت و گو هایی که در مورد کاری شما وجود دارا‌هستند را پیدا فرمائید.

همت فرمایید در مشاجره هایی که به فعالیت شما مربوط می گردد کمپانی نمائید و به سوال های اشخاصی که در قضیه ای که شما در آن تخصص دارید جواب دهید. به طور خیلی طبیعی تلاش نمایید وبسایت خویش را جهت کسب اطلاعات بیشتر در گفت و گو ها معرفی نمائید.

فراموش نکنید می بایست فرد فعالی باشید تا اذن دهند پیوند خویش را درج فرمائید و بک لینک و پیوند بگیرید. در صورتیکه غیر از این باشد تخت‌گاز پیوند شما تمیز میشود. برای مثال در‌حالتی که در مورد پست الکترونیک مارکتینگ سوالی گردیده بود و در واقع بحثی تولید گردیده بود، چنانچه نوشته ی علمی ای در این مورد در سایت شما جانور میباشد به طبع آن را معرفی فرمائید البته خیر به عبارتی اولِ مشاجره! همت فرمائید چند کامنت بگذارید و در پایان، اشخاص را به تلاوت نوشته‌ی‌علمی خویش دعوت فرمایید.

در وبسایت های سوال و جواب بایستی عملکرد فرمائید طوری خوی نمائید که حس نمایند شما در کارتان مدرس می باشید. مطمئن باشید در صورتیکه اینطور باشد ضمن لینک و پیوند سازی میتوانید اشخاص متعددی را به وبسایت خویش جذب فرمایید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 645
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 118
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 81
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 555
  • بازدید ماه : 2916
  • بازدید سال : 7490
  • بازدید کلی : 161864
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی