loading...

مرجع مقالات رسمي سئو

مقالات رسمي سئو

بازدید : 16
سه شنبه 15 آذر 1401 زمان : 9:09

چیزی که تحت عنوان تکنیک seo کلاه سیاه در لحاظ گرفته میشود، در قدیم به طور کامل مجاز بود. هنگامی که قانون ها یه خرده دراین باره وجود داشت، کابوی های seo، از این حالت سو به کارگیری می کردند! در حین فرصت، این طریق ها غیر رسمی شناخته شد و شکستن این مقررات سبب ساز می‌شد که وب سایت شما در زندان گوگل قرار بگیرد!

درصورتی که چه مواقعی هم وجود داشت که حتی رئیس ادله شرکتی که از طریق های بهینه سازی کلاه سیاه استعمال کرده بود حقیقتا زندانی شد. مت مارلون، که مسئول یک کمپانی بدکار با کار های بهینه سازی کلاه سیاه با اسم Traffic Power بود، در سال 2008 به زندان رسول شد. در سود مشخص و معلوم شد شرکتهای متعددی از این شیوه تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه در کمپانی خویش استعمال می کردند.

عالی میباشد یه خرده دقیقتر این مورد را پژوهش کنیم:

seo کلاه سیاه چیست؟
اشخاص عجول عشق و علاقه خاصی به سریع به توفیق وصال دارااست و به هردری میزنند تا سریعتر جایگاهی بین وبسایت های بلندتر داشته باشند. سئو در مشهد همان دیر رسیده اند میخواهند زود بروند! این اشخاص برای اینکه مقام سریع تری در حاصل کاوش گوگل استحصال نمایند مقررات گوگل را ذیل پا گذارده و از طریق های غیر رسمی تارنما خویش را بهینه سازی می نمایند که بدین طریق ها به صورت عامیانه seo کلاه سیاه می‌گوییم.

گوگل تک تک کارایی خویش را می نماید تا این اشخاص پیروز نشوند. زیرا مقصود گوگل این میباشد که یوزرها تجارب جستجوی خوب داشته باشند. گوگل این شغل را یا این که به طور خود کار با الگوریتم‌ها و یا این که به طور دستی ایفا میدهد. کل کارایی گوگل دراین مورد، تشخیص و جریمه عده ای میباشد که به عنوان کلاه سیاه، کلاهبرداری می نمایند.

گوگل وب سایت هایی که از تکنیک کلاه سیاه به کار گیری می نمایند را به چه شکل جریمه می نماید؟
کاهش شدید درجه وب سایت
حذف دائمی وبسایت
خروج دامنه از در دست گرفتن شما
الگوریتم‌های موتور کاوش در زمان مجال بغرنج‌خیس گردیده‌اند و مجموع تکنیک‌های سئوی سیاه را تشخیص میدهند.رایا پارس به همین استدلال میباشد بایستی میان کلاه‌ها، از کلاه سیاه هجران کنیم.

جریمه شدن به وسیله الگوریتم های گوگل
در شرایطی که نباید از این طریق به کارگیری کنیم چه لزومی داراست این نوشته‌علمی را بخوانیم؟
در شرایطی‌که درخصوص تکنیک های ممنوعه گوگل آشنایی پیدا فرمائید، میتوانید با دوراندیشی بهتری نحوه های صحیح و اصولی را در تارنما خویش پیاده نمائید به این دلیل‌که می‌دانید چه روشی صحیح و چه روشی خطا میباشد.

خب هم اکنون چه شغل هایی می‌باشند که ممکن میباشد شمارا به خلل بیندازند؟ در پی یک سری آیتم از آنان را پژوهش میکنیم:

۱۰ تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه که نباید ایفا دهید!
سئوی کلاه سیاه تکنیک‌های متعددی داراست که در اکثری از موردها تشخیص دادن آنان فعالیت راحتی وجود ندارد. درین نوشته‌ی‌علمی از برندایده میخواهیم به تنی چند از پرطرفدارترین تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سیاه که می‌توانند موجب جریمه وبسایت ما بوسیله گوگل شوند بپردازیم:

۱. نهفته کردن محتوا
نهفته کردن محتوا یعنی اینکه به یوزرها یک محتوا اکران دهیم و موتورهای کاوش یک محتوای دیگر، اما خیر کاملا. برنامه نویسان میتوانند با افزودن کامنت هایی به محتوایی که به استفاده کننده نشام داده می گردد در کدهای HTML موتورهای کاوش را به یک سمت هدفی دیگر بکشند. سایت های اسپم هم معمولا از این تکنیک استعمال می‌نمایند تا به وسیله ربات موتور کاوش شناسایی نشوند. امروزه موتورهای کاوش حتی متوجه این موضوع هم میشوند و سریعا وبسایت را جریمه می‌نمایند.

نهفته کردن محتوا را با متناسب کردن محتوا برای کاربرهای متفاوت خطا نگیرید!
کوتاه کردن محتوای تارنما برای دسته های خاصی از یوزرها به طور کامل موضوعی غیر وابسته از پنهان کاری میباشد. مثلا:

شما می‌توانید که وبسایت خویش را در دستگاه های گوشی به طور خلاصه تری اکران دهید.
در صورتی‌که وبسایت چندین زبانه دارید برای کابران با گویش های متعدد می‌توانید محتوای مختص آنها‌را اکران دهید.
بعضی از تارنما ها تبلیغات خویش را بر حسب ناحیه جغرافیایی مخاطب تغییر‌و تحول می‌دهند.
کلیه این نمونه ها تا جایی که غرض، اکران محتوای متفاوتی برای ربات های موتورهای کاوش نباشد، قابل قبول میباشد. در شرایطی‌که کارهایی که در سایت خویش اعمال می دهید به فایده کاربرانتان باشد، پس آن امور رسمی میباشد. تا‌وقتی‌که اقدامات شما برای یوزرها باشد و خیر موتورهای کاوش، گوگل با شما مشکلی نخواهد داشت.

در شکل کنجکاوی برای مشاهده تارنما از حیث گوگل می‌توانید از ابزار fetch as google در سرچ کنسول آن به کار گیری فرمایید.

2. ریدایرکت های تقلبی (Sneaky Redirect):
ریدایرکت کردن یک کاغذ موجب میگردد مخاطب سوای استحضار به نشانی دیگری ارجاع داده خواهد شد. از جمله شما روی پیوند دانلود فولدر آموزشی کلیک می کنید و با ورقه قرعه کشی مواجه می شوید. کلاه سیاه‌ها با استعمال از تغییر و تحول مسیرهای تقلبی به هدف ها غیراخلاقی خویش می‌رسند. what is seo کلاه سیاه‌ها با به کار گیری از ریدایرکت ۳۰۱ نیز، شمارا به صفحه های گزینه نظرشان هدایت می‌نمایند. این اشخاص میخواهند با این شیوه نتیجه ها موتورهای کاوش را تغییر تحول دهند.

تمامی ریدایرکت ها تقلبی نیستند!
دلایل متعددی برای ریدایرکت کردن یک ورقه وجود دارااست که اتفاقا بسیار کاربردی و مثبت می باشند و موجب جریمه وبسایت بوسیله گوگل نمیشوند. از جمله صفحاتی که نشانی آن ها عوض شده یا این که به کلی حذف گردیده اند توسط ریدایرکت به نشانی تازه خویش ارجاع داده می‌شوند. از جمله:

در شرایطی که که دامنه وبسایت خویش را تغییر تحول دهید.
استعمال از یک محتوای دو قسمتی: یعنی اولیه خلاصه ای از محتوا را اکران دهید و بعد از آن ریدایرکت دهید به شیت ای که بی نقص راجع به آن توضیح داده گردیده است.
هنگامی که کاغذ از تارنما خویش را حذف نموده اید و به برگه دیگر مرتبط و به روزتر از آن ریدایرکت می‌کنید.
البته بعضا از طریق ها برای فریب گوگل پیاده سازی گردیده اند که موجب میگردند محتوای اکران داده گردیده به مخاطب با محتوایی که در دسترس گوگل قرار می‌گیرد مختلف باشد. این شیوه تماما برای گوگل قابل شناسایی بوده و به‌سرعت وبسایت شمارا جریمه خواهد کرد. اشخاص مقداری میباشند که از این طرز برای بهبود seo استعمال می نمایند و معمولا وبسایت هایی که هک گردیده باشند با مشکلاتی از این دست مواجه می‌شوند.

۳. پرکردن کاغذ از عبارات کلیدی
تکرار کردن مداوم عبارات کلیدی در محتوا، در تگ های عنوان، در پیوند ها، در tag alt تصاویر و هر مکان دیگر از ورقه به طبع عمل اشتباهی میباشد. در شرایطی‌که شما محتوای خودتان را به لهجه معمولی و روزانه بنویسید، مسلما این نقص‌ تولید نمیشود.

چنانچه متن شما از عبارات کلیدی لبریز گردیده باشد، پس این عبارات کلیدی که کاغذ شما‌را مالامال کرده اند، لغت ها کلیدی می باشند که حقیقتا نقش لغت ها کلیدی را انجام نمیکنند! الان به لحاظ شما گزاره گذشته پاره ای غیر طبیعی خلا؟؟ حتی قرائت جملاتی که بدین مدل نوشته می‌شوند هم طاقت فرسا میباشد و مطلقا یک نفر تصادفی یا این که به طور طبیعی این گزاره را نمی نویسد!

این تکنیک که تا قبل از این خیلی کاربردی بود، امروزه خیر فقط هیچ کاربردی ندارد بلکه جریمه هم خواهید شد. گوگل برای هر کلمه و واژه کلیدی یک چگالی مصرف انتخاب نموده است که فی مابین ۱ تا ۳ درصد در هر کاغذ میباشد. به شغل بردن متعددی آن، سبب ساز می گردد که گوگل گمان نماید، شما قصد دارید با این طرز آحاد ترافیک را به سمت خویش جذب نمایید و هیچ محتوای باارزشی ندارید، از این رو سایتتان را جریمه خواهد کرد و شمارا جزو استعمال کنندگان seo کلاه سیاه قرار میدهد.

پرکردن برگه از لغات کلیدی
به کارگیری از لغات کلیدی نامرئی ممنوع!
بعضا از اشخاص برای اینکه محتوای تارنما خویش را مربوط به یک مسئله خاص آرم دهند، لغات کلیدی مربوط به آن قضیه را به طور مخفی در محتوای وب سایت خویش جا می‌دهند. عالی میباشد با یک نمونه برایتان بیان کنم: تصور کنید می‌خواهیم در قضیه ساخت سایت محتوایی ساخت‌و‌ساز کنیم.

یک محتوایی را نوشته و آن را در چنگ یوزرها قرار می‌دهیم البته در به عبارتی شیت از کلمه و واژه کلیدی طراحی سایت به صورت مکرر و در جاهای گوناگون که بی ربط به آن نصیب هم میباشد این واژه را تکرار میکنیم البته با رنگی که استفاده کننده نتواند آن را ببیند. یا این که به عنوان مثال در انتها متن ۳۰ توشه کلمه و واژه طراحی وب را تکرار می‌کنیم تا چگالی کلمه و واژه کلیدی را بالا ببریم.

در اینصورت ما یک محتوا برای یوزرها ساخته ایم و محتوای دیگری را به موتورهای کاوش اکران می‌دهیم. تارنما هایی که مبادرت به اینگونه کاری می نمایند، هدفشان استحصال سکو در نتیجه ها کاوش به ازای عبارات کلیدی نا مربوط به حوزه کاریشان میباشد. در طول های قدیم که الگوریتم های گوگل وجود نداشت، اینکار پاسخ می بخشید. اما امروزه به محض اینکه که محتوای شما در ایندکس گوگل قرار گیرد، تارنما شما شناسایی گردیده و جریمه شود.

4.پیوند سازی غیر طبیعی (Link schemes)
هر بک پیوند که با مقصود بهبود حالت seo و ارتقاء مقام شما در حاصل گوگل تولید گردیده باشد تحت عنوان نقض مقررات گوگل شناسایی می گردد. این ضابطه هم برای پیوند هایی که به تارنما شما داده میشوند و هم برای لینک و پیوند هایی که شما به وبسایت های دیگر می دهید درستی می نماید. چندین آیتم از پیوند سازی های غیر طبیعی:

لینک و پیوند های مبلغی
یکی‌از مهم‌ترین شغل های نهی شده به وسیله گوگل، پرداخت پول به دیگر افراد برای بک لینک و پیوند دادن به وب سایت شما میباشد. خرید لینک و پیوند یکی‌از بدترین طریق‌های سئوی کلاه سیاه میباشد که متاسفانه اکثری از وبسایت‌های والا نیز از آن به کار گیری می‌نمایند. تشخیص اینکه چه تبادلی قابل قبول میباشد و چه تبادلی جرم به حساب می آید، ممکن میباشد یه خرده طاقت فرسا به حیث رسد.

از خرید فروش لینک و پیوند خودداری کنید، چون گوگل از تک تک کاربرانش میخواهد که در شکل مشاهده این سبک تبادلات، به آن‌ها خبر دهند. درصورتی که گوگل متوجه معامله خریدوفروش بک پیوند گردد، هم کمپانی خریدار و هم کمپانی فروشنده را به رنج جریمه می‌نماید. در صورتیکه با تلاوت این نوشته‌علمی متوجه این مساله شدید و در وبسایت خویش لینک و پیوند های خریداری گردیده دارید، آن‌ها را حذف نمائید و یا این که از ابزار لینک disavow به کار گیری نمائید.

با این شغل به گوگل استحضار می‌دهید که هنگام تحقیق ورقه شما، پیوند های خریداری گردیده را نادیده بگیرید و از خطای شما دیده‌پوشی نماید. در شرایطی که که شما به یک خیریه پول بدهید و آنها یک بک لینک و پیوند در تارنما خودشان قرار دهند که بگویند شما از آنان پناه نموده اید، این شغل مشکلی ندارد.

پیوند های مبلغی
بمب باران گوگل:
این شغل مشمول تولید کردن اپ برای اتوماتیک سازی روند لینک و پیوند سازی بر روی سایت های دیگر است. به راحتی می قدرت بک پیوند های اتومات را بر روی بلاگ ها و اشکال دیگر از وب سایت های محتوایی ساخت. در شرایطی‌که که شما فقط در یکسری روز میلیون ها بک لینک و پیوند ساخت‌و‌ساز نمایید، میتواند در بازه مجال کوتاهی به شما یاری دهد که جايگاه بندی گردید ولی مسلما در بلند مقطع به تارنما شما زخم می‌زند.

چیزی که تحت عنوان تکنیک seo کلاه سیاه در لحاظ گرفته میشود، در قدیم به طور کامل مجاز بود. هنگامی که قانون ها یه خرده دراین باره وجود داشت، کابوی های seo، از این حالت سو به کارگیری می کردند! در حین فرصت، این طریق ها غیر رسمی شناخته شد و شکستن این مقررات سبب ساز می‌شد که وب سایت شما در زندان گوگل قرار بگیرد!

درصورتی که چه مواقعی هم وجود داشت که حتی رئیس ادله شرکتی که از طریق های بهینه سازی کلاه سیاه استعمال کرده بود حقیقتا زندانی شد. مت مارلون، که مسئول یک کمپانی بدکار با کار های بهینه سازی کلاه سیاه با اسم Traffic Power بود، در سال 2008 به زندان رسول شد. در سود مشخص و معلوم شد شرکتهای متعددی از این شیوه تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه در کمپانی خویش استعمال می کردند.

عالی میباشد یه خرده دقیقتر این مورد را پژوهش کنیم:

seo کلاه سیاه چیست؟
اشخاص عجول عشق و علاقه خاصی به سریع به توفیق وصال دارااست و به هردری میزنند تا سریعتر جایگاهی بین وبسایت های بلندتر داشته باشند. سئو در مشهد همان دیر رسیده اند میخواهند زود بروند! این اشخاص برای اینکه مقام سریع تری در حاصل کاوش گوگل استحصال نمایند مقررات گوگل را ذیل پا گذارده و از طریق های غیر رسمی تارنما خویش را بهینه سازی می نمایند که بدین طریق ها به صورت عامیانه seo کلاه سیاه می‌گوییم.

گوگل تک تک کارایی خویش را می نماید تا این اشخاص پیروز نشوند. زیرا مقصود گوگل این میباشد که یوزرها تجارب جستجوی خوب داشته باشند. گوگل این شغل را یا این که به طور خود کار با الگوریتم‌ها و یا این که به طور دستی ایفا میدهد. کل کارایی گوگل دراین مورد، تشخیص و جریمه عده ای میباشد که به عنوان کلاه سیاه، کلاهبرداری می نمایند.

گوگل وب سایت هایی که از تکنیک کلاه سیاه به کار گیری می نمایند را به چه شکل جریمه می نماید؟
کاهش شدید درجه وب سایت
حذف دائمی وبسایت
خروج دامنه از در دست گرفتن شما
الگوریتم‌های موتور کاوش در زمان مجال بغرنج‌خیس گردیده‌اند و مجموع تکنیک‌های سئوی سیاه را تشخیص میدهند.رایا پارس به همین استدلال میباشد بایستی میان کلاه‌ها، از کلاه سیاه هجران کنیم.

جریمه شدن به وسیله الگوریتم های گوگل
در شرایطی که نباید از این طریق به کارگیری کنیم چه لزومی داراست این نوشته‌علمی را بخوانیم؟
در شرایطی‌که درخصوص تکنیک های ممنوعه گوگل آشنایی پیدا فرمائید، میتوانید با دوراندیشی بهتری نحوه های صحیح و اصولی را در تارنما خویش پیاده نمائید به این دلیل‌که می‌دانید چه روشی صحیح و چه روشی خطا میباشد.

خب هم اکنون چه شغل هایی می‌باشند که ممکن میباشد شمارا به خلل بیندازند؟ در پی یک سری آیتم از آنان را پژوهش میکنیم:

۱۰ تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه که نباید ایفا دهید!
سئوی کلاه سیاه تکنیک‌های متعددی داراست که در اکثری از موردها تشخیص دادن آنان فعالیت راحتی وجود ندارد. درین نوشته‌ی‌علمی از برندایده میخواهیم به تنی چند از پرطرفدارترین تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سیاه که می‌توانند موجب جریمه وبسایت ما بوسیله گوگل شوند بپردازیم:

۱. نهفته کردن محتوا
نهفته کردن محتوا یعنی اینکه به یوزرها یک محتوا اکران دهیم و موتورهای کاوش یک محتوای دیگر، اما خیر کاملا. برنامه نویسان میتوانند با افزودن کامنت هایی به محتوایی که به استفاده کننده نشام داده می گردد در کدهای HTML موتورهای کاوش را به یک سمت هدفی دیگر بکشند. سایت های اسپم هم معمولا از این تکنیک استعمال می‌نمایند تا به وسیله ربات موتور کاوش شناسایی نشوند. امروزه موتورهای کاوش حتی متوجه این موضوع هم میشوند و سریعا وبسایت را جریمه می‌نمایند.

نهفته کردن محتوا را با متناسب کردن محتوا برای کاربرهای متفاوت خطا نگیرید!
کوتاه کردن محتوای تارنما برای دسته های خاصی از یوزرها به طور کامل موضوعی غیر وابسته از پنهان کاری میباشد. مثلا:

شما می‌توانید که وبسایت خویش را در دستگاه های گوشی به طور خلاصه تری اکران دهید.
در صورتی‌که وبسایت چندین زبانه دارید برای کابران با گویش های متعدد می‌توانید محتوای مختص آنها‌را اکران دهید.
بعضی از تارنما ها تبلیغات خویش را بر حسب ناحیه جغرافیایی مخاطب تغییر‌و تحول می‌دهند.
کلیه این نمونه ها تا جایی که غرض، اکران محتوای متفاوتی برای ربات های موتورهای کاوش نباشد، قابل قبول میباشد. در شرایطی‌که کارهایی که در سایت خویش اعمال می دهید به فایده کاربرانتان باشد، پس آن امور رسمی میباشد. تا‌وقتی‌که اقدامات شما برای یوزرها باشد و خیر موتورهای کاوش، گوگل با شما مشکلی نخواهد داشت.

در شکل کنجکاوی برای مشاهده تارنما از حیث گوگل می‌توانید از ابزار fetch as google در سرچ کنسول آن به کار گیری فرمایید.

2. ریدایرکت های تقلبی (Sneaky Redirect):
ریدایرکت کردن یک کاغذ موجب میگردد مخاطب سوای استحضار به نشانی دیگری ارجاع داده خواهد شد. از جمله شما روی پیوند دانلود فولدر آموزشی کلیک می کنید و با ورقه قرعه کشی مواجه می شوید. کلاه سیاه‌ها با استعمال از تغییر و تحول مسیرهای تقلبی به هدف ها غیراخلاقی خویش می‌رسند. what is seo کلاه سیاه‌ها با به کار گیری از ریدایرکت ۳۰۱ نیز، شمارا به صفحه های گزینه نظرشان هدایت می‌نمایند. این اشخاص میخواهند با این شیوه نتیجه ها موتورهای کاوش را تغییر تحول دهند.

تمامی ریدایرکت ها تقلبی نیستند!
دلایل متعددی برای ریدایرکت کردن یک ورقه وجود دارااست که اتفاقا بسیار کاربردی و مثبت می باشند و موجب جریمه وبسایت بوسیله گوگل نمیشوند. از جمله صفحاتی که نشانی آن ها عوض شده یا این که به کلی حذف گردیده اند توسط ریدایرکت به نشانی تازه خویش ارجاع داده می‌شوند. از جمله:

در شرایطی که که دامنه وبسایت خویش را تغییر تحول دهید.
استعمال از یک محتوای دو قسمتی: یعنی اولیه خلاصه ای از محتوا را اکران دهید و بعد از آن ریدایرکت دهید به شیت ای که بی نقص راجع به آن توضیح داده گردیده است.
هنگامی که کاغذ از تارنما خویش را حذف نموده اید و به برگه دیگر مرتبط و به روزتر از آن ریدایرکت می‌کنید.
البته بعضا از طریق ها برای فریب گوگل پیاده سازی گردیده اند که موجب میگردند محتوای اکران داده گردیده به مخاطب با محتوایی که در دسترس گوگل قرار می‌گیرد مختلف باشد. این شیوه تماما برای گوگل قابل شناسایی بوده و به‌سرعت وبسایت شمارا جریمه خواهد کرد. اشخاص مقداری میباشند که از این طرز برای بهبود seo استعمال می نمایند و معمولا وبسایت هایی که هک گردیده باشند با مشکلاتی از این دست مواجه می‌شوند.

۳. پرکردن کاغذ از عبارات کلیدی
تکرار کردن مداوم عبارات کلیدی در محتوا، در تگ های عنوان، در پیوند ها، در tag alt تصاویر و هر مکان دیگر از ورقه به طبع عمل اشتباهی میباشد. در شرایطی‌که شما محتوای خودتان را به لهجه معمولی و روزانه بنویسید، مسلما این نقص‌ تولید نمیشود.

چنانچه متن شما از عبارات کلیدی لبریز گردیده باشد، پس این عبارات کلیدی که کاغذ شما‌را مالامال کرده اند، لغت ها کلیدی می باشند که حقیقتا نقش لغت ها کلیدی را انجام نمیکنند! الان به لحاظ شما گزاره گذشته پاره ای غیر طبیعی خلا؟؟ حتی قرائت جملاتی که بدین مدل نوشته می‌شوند هم طاقت فرسا میباشد و مطلقا یک نفر تصادفی یا این که به طور طبیعی این گزاره را نمی نویسد!

این تکنیک که تا قبل از این خیلی کاربردی بود، امروزه خیر فقط هیچ کاربردی ندارد بلکه جریمه هم خواهید شد. گوگل برای هر کلمه و واژه کلیدی یک چگالی مصرف انتخاب نموده است که فی مابین ۱ تا ۳ درصد در هر کاغذ میباشد. به شغل بردن متعددی آن، سبب ساز می گردد که گوگل گمان نماید، شما قصد دارید با این طرز آحاد ترافیک را به سمت خویش جذب نمایید و هیچ محتوای باارزشی ندارید، از این رو سایتتان را جریمه خواهد کرد و شمارا جزو استعمال کنندگان seo کلاه سیاه قرار میدهد.

پرکردن برگه از لغات کلیدی
به کارگیری از لغات کلیدی نامرئی ممنوع!
بعضا از اشخاص برای اینکه محتوای تارنما خویش را مربوط به یک مسئله خاص آرم دهند، لغات کلیدی مربوط به آن قضیه را به طور مخفی در محتوای وب سایت خویش جا می‌دهند. عالی میباشد با یک نمونه برایتان بیان کنم: تصور کنید می‌خواهیم در قضیه ساخت سایت محتوایی ساخت‌و‌ساز کنیم.

یک محتوایی را نوشته و آن را در چنگ یوزرها قرار می‌دهیم البته در به عبارتی شیت از کلمه و واژه کلیدی طراحی سایت به صورت مکرر و در جاهای گوناگون که بی ربط به آن نصیب هم میباشد این واژه را تکرار میکنیم البته با رنگی که استفاده کننده نتواند آن را ببیند. یا این که به عنوان مثال در انتها متن ۳۰ توشه کلمه و واژه طراحی وب را تکرار می‌کنیم تا چگالی کلمه و واژه کلیدی را بالا ببریم.

در اینصورت ما یک محتوا برای یوزرها ساخته ایم و محتوای دیگری را به موتورهای کاوش اکران می‌دهیم. تارنما هایی که مبادرت به اینگونه کاری می نمایند، هدفشان استحصال سکو در نتیجه ها کاوش به ازای عبارات کلیدی نا مربوط به حوزه کاریشان میباشد. در طول های قدیم که الگوریتم های گوگل وجود نداشت، اینکار پاسخ می بخشید. اما امروزه به محض اینکه که محتوای شما در ایندکس گوگل قرار گیرد، تارنما شما شناسایی گردیده و جریمه شود.

4.پیوند سازی غیر طبیعی (Link schemes)
هر بک پیوند که با مقصود بهبود حالت seo و ارتقاء مقام شما در حاصل گوگل تولید گردیده باشد تحت عنوان نقض مقررات گوگل شناسایی می گردد. این ضابطه هم برای پیوند هایی که به تارنما شما داده میشوند و هم برای لینک و پیوند هایی که شما به وبسایت های دیگر می دهید درستی می نماید. چندین آیتم از پیوند سازی های غیر طبیعی:

لینک و پیوند های مبلغی
یکی‌از مهم‌ترین شغل های نهی شده به وسیله گوگل، پرداخت پول به دیگر افراد برای بک لینک و پیوند دادن به وب سایت شما میباشد. خرید لینک و پیوند یکی‌از بدترین طریق‌های سئوی کلاه سیاه میباشد که متاسفانه اکثری از وبسایت‌های والا نیز از آن به کار گیری می‌نمایند. تشخیص اینکه چه تبادلی قابل قبول میباشد و چه تبادلی جرم به حساب می آید، ممکن میباشد یه خرده طاقت فرسا به حیث رسد.

از خرید فروش لینک و پیوند خودداری کنید، چون گوگل از تک تک کاربرانش میخواهد که در شکل مشاهده این سبک تبادلات، به آن‌ها خبر دهند. درصورتی که گوگل متوجه معامله خریدوفروش بک پیوند گردد، هم کمپانی خریدار و هم کمپانی فروشنده را به رنج جریمه می‌نماید. در صورتیکه با تلاوت این نوشته‌علمی متوجه این مساله شدید و در وبسایت خویش لینک و پیوند های خریداری گردیده دارید، آن‌ها را حذف نمائید و یا این که از ابزار لینک disavow به کار گیری نمائید.

با این شغل به گوگل استحضار می‌دهید که هنگام تحقیق ورقه شما، پیوند های خریداری گردیده را نادیده بگیرید و از خطای شما دیده‌پوشی نماید. در شرایطی که که شما به یک خیریه پول بدهید و آنها یک بک لینک و پیوند در تارنما خودشان قرار دهند که بگویند شما از آنان پناه نموده اید، این شغل مشکلی ندارد.

پیوند های مبلغی
بمب باران گوگل:
این شغل مشمول تولید کردن اپ برای اتوماتیک سازی روند لینک و پیوند سازی بر روی سایت های دیگر است. به راحتی می قدرت بک پیوند های اتومات را بر روی بلاگ ها و اشکال دیگر از وب سایت های محتوایی ساخت. در شرایطی‌که که شما فقط در یکسری روز میلیون ها بک لینک و پیوند ساخت‌و‌ساز نمایید، میتواند در بازه مجال کوتاهی به شما یاری دهد که جايگاه بندی گردید ولی مسلما در بلند مقطع به تارنما شما زخم می‌زند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 645
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 93
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 148
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 679
  • بازدید ماه : 3040
  • بازدید سال : 7614
  • بازدید کلی : 161988
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی