loading...

مرجع مقالات رسمي سئو

مقالات رسمي سئو

بازدید : 17
چهارشنبه 16 آذر 1401 زمان : 10:41

سرچ‌هایی که تا قبل از این اعمال بخشید‌ه‌اید. در حالتی‌که وارد حساب گوگل خویش گردید و در نصیب Web & App Activity مورد متبوع را پر‌نور فرمایید، میتوانید تاریخچه جست و جو با حساب مربوطه خویش را ملاحظه کنید.
مواقعی یوزرها دیگر کاوش کرده‌اند. این می تواند دربرگیرنده کاوش عبارت ها و موضوعات ترند و دوست داستنی روز باشد.
به همین ترتیب، این پیش‌ بینیها در ابتدایی‌ترین سطح اتوماتیک می‌نمایند. با این حالا، مورد ها بسیار بیشتری در‌این الگوریتم گوگل دخیل می باشند.

توصیه گوگل و گوگل ترندز
از مورد ها دیگری که برای Google Suggest بسیار اساسی میباشد، بروز بودن مطالب و ترند بودن آن ها میباشد. خواسته از ترند بودن مقاله، میباشد، برای مثال فرض فرمائید امروز بازی استقلال و پرسپولیس است. همگی حاصل جست و جو گردیده در گوگل در ارتباط با این مسابقه، ترند نامیده می شوند.

توصیه گوگل چه‌گونه شغل می نماید؟
زمانی که یک استفاده کننده حروفی را در نوار جستجوی گوگل سرچ می‌نماید، گوگل هیبت اطلاعات را به سرورهای خویش ارسال می‌نماید که با این شغل در نظر گرفتن عبارات آجل و در غایت لغت ها در حدود هدف شما‌را نشانه می دهد.

پیشنهادات با اعتنا به قوانینی که اکثر وقت ها با کلمه و واژه کلیدی تایپ گردیده بوسیله مخاطب به کار گیری میشود تعریف و تمجید میگردد. این تابع مبنی بر تکنولوژی AJAX فعالیت می‌نماید که اذن می‌دهد محتوای برگه را سوای نیاز به بار گذاری دوباره آن تغییر و تحول دهید.

مقصود گوگل به طور کلی با این عمل ، پیش گویی اخلاق کلی یوزرها برای علامت دادن لغت ها کاوش میباشد. مثلا، در صورتیکه “صندلی ماشین” اکثر اوقات در نصیب کاوش وارداتی میباشد، احتمالا این واژه به طور یک سوال و جواب بوده ، که با کلمه و واژه کلیدی “صندلی ماشین” آغاز می شود.

کاربرد توصیه گوگل برای بهینه سازی
از آن جا که پیشنهادات گوگل بر طبق عواملی مانند وسعت کاوش و محبوبیت رقم خورده میباشد، شما میتوانید از آن‌ها برای تفحص کلمه ها کلیدی خویش و به ویژه برای تمجید مقصود کاوش به کارگیری فرمایید.

ایجاد کرد نوشته‌علمی با انتخاب قصد تفحص استفاده کننده
فرض فرمائید غرض شما تایپ کردن یک نوشته‌ی علمی درباره نوتلا nutella میباشد. سفارش گوگل می تواند با نشانه دادن اینکه آیا یوزرها به‌این مارک عشق و علاقه‌مند می‌باشند یا این که نه به شما یاری دهد.

زمانی که هدف مخاطب تعریف و تمجید گردیده‌است، بعداز آن میتوانید با کامل شدن اتوماتیک به شغل خویش ادامه دهید تا کلمه ها دیگر مرتبط با به عبارتی واژه کلیدی را پیدا نمایید.

رئیس آوازه الکترونیکی
پیشنهادات گوگل نیز یک منش عالی برای رسیدگی تکامل آوازه شما در سطح اینترنت میباشد. شما می توانید در پهنا یک‌سری ثانیه لغات کلیدی توصیه گردیده با دقت به اسم یکی‌از تولیدات خویش و یا این که اسم تجاری خویش را در سطح وب ملاحظه کنید.

به این ترتیب، در حالتی‌که متوجه گردید که پیشنهادات مربوطه به اسم تجاری شما اکثر وقت ها به حالت منفی مربوط می‌شود، به‌این معنا میباشد که رضایت مشتریان نسبت به شما تحت میباشد.

پیشنهادهایی که در معرض رویت کرد نیستند
در اصل پیشنهادهای گوگل به معنای این میباشد که شما می‌توانین خیلی سریع‌خیس مواقعی که می خواهید تایپ کرده به فیض مربوطه خویش برسید.

ولی مانند دیگر مواقعی که گوگل ارائه داده میباشد، پیشنهادهای گوگل نیز بی نقص نیستند. این قابلیت و امکان وجود داراست که پیش گویی های غیر انتظار یا این که حرکت دهنده‌ای برای شما علامت داده گردد.

همینطور ممکن میباشد اشخاص پیشنهادهای گوگل را تحت عنوان حقیقت‌ یا این که عقاید عموم در لحاظ بگیرند. همینطور خیلی از پیشنهادهای گوگل سبب به ظواهر شدن محتواهای غیرقابل متکی بودن می شوند.

تقابل گوگل با محتوای غیرقابل باور
شیوه نخستین و مهم‌ترین نحوه این میباشد که گوگل سیستم‌های خویش را برای دوری از این طرز با صرفه می‌نماید و این عمل سیاست جهانی را نیز نقض می‌نماید.

شیوه دوم هم این میباشد که درصورتی که سیستم‌های اتومات گوگل پیش‌بینی هایی را مشاهده نمایند که ضوابط گوگل را نقض می‌نماید، دسته‌های اجرایی خویش را مکلف می‎‌نمایند که مبنی بر با این سیاست‌ها تدبیرها را حذف نمایند.

توصیه گوگل و بهینه سازی
پیش از آغاز به رسیدگی پیشنهادهای Google برای بهینه سازی وبسایت، جاری ساختن این سه شغل بسیار ضروری میباشد :

آغاز از Google بیرون گردید یا این که از شرایط ناشناس به کار گیری نمائید (Incognito Tab) تا مطمئن باشید سوابق کاوش شما بر پیشنهادهای شما تأثیر خاصی نمی‌گذارد.
در صورتیکه در مکانی غیر از محل جست و جوی‌بار مخاطبان غرض خویش می‌باشید، از VPN ها به کارگیری فرمایید. مثلا: در شرایطی‌که فعلا در کشور ایران می باشید، البته بیشتر روی اشخاص ساکن در آلمان تمرکز دارید، از VPNهایی به کارگیری نمائید تا به لحاظ برسد که شما نیز در آلمان می‌باشید.
پیکربندی لهجه خویش را بروز نمایید تا شبیه پیکربندی زبانی گردد که اشخاص در استفاده کننده مقصود شما می باشند.
ما می دانیم که الگوریتم‌های گوگل دائماً در هم اکنون تغییر و تحول می باشند. بعضا از تغییرات جزئی می‌باشند و حتی ممکن میباشد آیتم اعتنا بخش اعظمی از مدیران وبسایت‌ها قرار نگیرند.

بقیه به روزرسانی‌های الگوریتم گوگل از عنایت بیشتری بهره مند بوده اند. به روزرسانی «MayDay» سال ۲۰۱۰ یک کدام از آن ها بود. در بین آخرها ماه آوریل و اوایل ماه مه سال ۲۰۱۰، بخش اعظمی از اشخاص شاهد افت ناگهانی بازدید وبسایت‌ها بودند که سبب وحشت بعضی از دارندگان وبسایت‌ها شد.

درین نوشته‌ی‌علمی الگوریتم MayDay و به روزرسانی‌های آن را به شما توضیح خوا هیم بخشید تا درخصوص آن بیشتر بدانید، پس در‌پی با ما یاروهمدم باشید

به روزرسانی گوگل May Day چیست؟
به روزرسانی اولیه ماه مه تأثیر مهمی بر روی لغت ها کلیدی به اصطلاح دم بلند داشت در حالی که از عبارات کلیدی کوتاه صرف حیث می شد. به گفته گوگل، مقصود آن ها از این بروزرسانی الگوریتم ارتقا چگونگی حاصل کاوش بود.

چه چیزی سبب گردیده این الگوریتم، به روزرسانی بسیار ویژه‌ای داشته باشد؟ کلمه ها کلیدی زمانبر و دم دراز ، به خصوص آن‌هایی که دارنده سه و چهار واژه میباشند، بیشترین نرخ تبدیل را دارا هستند. آن ها سودآورترین و پردرآمدترین لغات کلیدی در کسب و کار الکترونیکی به شمار می آیند.

مقصود از به روزرسانی May Day چیست؟
قرار میباشد به روزرسانی الگوریتم May Day چگونگی حاصل کاوش را بهبود بخشد. برای اینکه این رخداد بیفتد، «چگونگی» یک ورقه برای جستجوهای تعدادی کلمه و واژه‌ای مجدد تحلیل می‌گردد

صفحاتی که محتوای منحصر به فرد به شخصی را ارائه نمی‌دهند یا این که محتوای آن ها صرفا بی چگونگی میباشد یا این که به اصطلاح برای مخاطب اثر گذار وجود ندارد، برای جستجوی دنباله وقتگیر از نتیجه ها کاوش حذف می شوند، یا این که به صورت ظریف، به پشت سود کاوش منتقل می گردند صفحه های این به روزرسانی بیشتر بر کمپانی‌های «گرانقدر» تأثیر نهاده میباشد. طبق گفته گوگل، حاصل بروزرسانی رضایت نصیب میباشد.

بهینه سازی تنی چند از دکان‌های اینترنتی را زیر تأثیر این به روزرسانی قرار داده و در کل این دکان‌ها یک وجه مشترک پیدا نموده است، جایی که مثلا موردها دیگر، نرخ پریدن بسیار زیاد بود. بدین ترتیب می‌قدرت فرض کرد که هنگامی گوگل درخصوص چگونگی یک کاغذ تصمیم میگیرد، نرخ پریدن یک سیگنال درجه‌بندی میشود.

تأثیرات بروزرسانی May Day برای سایت‌های پایین تأثیر چیست؟
در فیض کاهش شدید بازدید، ناشی از تلف کردن سکو‌بندی وقتگیر زمان در حاصل کاوش، واحد سنجش مشاهده سایت‌های پایین تأثیر به صورت محسوسی کاهش مییابد.

این فرمان برای متخصصان کاوش که وقت و کارایی متعددی را برای شناسایی و اجرای اصطلاحات مؤثر جستجوی زمان بر زمان در بعضی از صفحه های اینترنت تخصیص داده‌اند، سئو در مشهد بسیار غمگین‌کننده میباشد. بعضی از مدیران وبسایت‌ها از کاهش این موقعیت وقتگیر برهه زمانی نزدیک به ۱۵٪ خبر دادند.

در شرایطی که در یک صنعت رقابتی مانند کسب و کار الکترونیکی می‌باشید، این ضربه قابل توجهی میباشد. در حالی که تغییرات الگوریتم حقیقتاً صنعت های‌های خاصی را آیتم غرض قرار نمی‌دهند، ولی در بروزرسانی MayDay، وبسایت‌هایی که درباره ی بیزنس الکترونیکی بودند به شدت گزینه زخم قرار گرفتند.

در یک مورد بیزنس الکترونیکی، شما احتمالاً ده‌ها و یا این که صد‌ها گزینه گوناگون برای فروش دارید.

با وجود رقابت بسیار زیاد در جستجوی لغت ها کلیدی اساسی، مدیران تارنما‌ها اکثر وقت ها اصطلاحات جستجوی دم بلند را در صفحه های فرآورده خویش گنجانده‌اند تا به عموم امداد نمایند که دکان خویش را به طور آنلاین پیدا نمایند.

به کار گیری از عبارات کلیدی دنباله دار به خودی خویش تاکتیک seo «کلاه سیاه» وجود ندارد و بالعکس، به کارگیری درست از آنان حتی امروزه نیز قادر است بسیار موثر واقع باشد. «ولی زمانی کلام از این استراتژی میشود، برخی از طریق های خاکستری وجود خواهند داشت»

تمامی این‌ها به رابطه لغت ها کلیدی دم بلند شما بر خواهد گشت. آیا آن ها حقیقتاً برگه مال شما‌را علامت می دهند یا این که صرفا تصرف ترافیکی می‌باشند؟

در سال ۲۰۱۰، اکثری از سایت‌های بیزنس الکترونیکی با سو به کارگیری از لغت ها کلیدی دم دراز، صفحه های فرآورده را با اصطلاحات غیر قابل فهم مربوطه لبریز می‌کردند تا کوشش کنند صفحه های محصول ها خویش را جالب نمایند. این فعالیت مؤثر بود، یاری به مشتریان بالقوه در یافتن مغازه شما نیمی از همت راجع‌به کسب و کار الکترونیکی خواهد بود.

حتی چنانچه کاربری به ورقه‌ای از مال رسید که حقیقتاً درپی چیز دیگری بود، رایا پارس ممکن میباشد بماند و در‌صورتی‌که دستکم در به عبارتی مجموعه‌ای بود که درپی آن بود مثل: خرقه زنانه، خرقه ورزشی، خرقه مردانه و غیره، در حوالی فروشگاه کلیک نماید.

چرا گوگل این درنگ را می‌نماید که MayDay ضروری میباشد؟
مورد این میباشد که دارندگان دکان‌های گوگل و کسب و کار الکترونیکی، چیزهای مقداری مختلف را می خواهند.what is seo وبسایت‌های کسب و کار الکترونیکی می خواهند در شکل کوچکترین احتمال عشق و علاقه به تولیدها خویش، اعتنا مشتریان بالقوه را در حاصل جستجوی خویش جلب نمایند.

با این درحال حاضر، مقصود گوگل این میباشد که به یوزرها یاری دهد دقیقاً آنچه را که کاوش می‌نمایند را پیدا نمایند. شاید به همین عامل میباشد که گوگل به روزرسانی MayDay را ضروری دانست، گرچه ما به صورت قطعی این را نمی‌دانیم. همانگونه که می دانیم، گوگل مدام جزئیات این الگوریتم‌ها و دلایل آن ها را برای اجرای آنان توضیح نمی‌دهد.

برای بعضا از صاحبان تارنما‌ها این الگوریتم‌های گوگل و به روزرسانی‌ها نا آرزو کننده میباشد و آنها این حیث را دارا هستند که‌این تغییرات گاهی تماماً خودسرانه می‌باشند. این قابل ادراک میباشد، البته گوگل کارایی نمی‌نماید تنها برای سرگرمی با ما راز و کله بزند.

سایرافراد عقیده‌پردازی کردند که تغییر‌و تحول الگوریتم MayDay برای این میباشد که سیستم ایندکس الگوریتم کافئین آن ها تخت گاز و سرازیر شغل بکند. محتوا در شکل کیفیت عالی و زمانبر بودن به صورت کلی به عایدی استفاده کننده و مدیریت وبسایت خواهد بود.

پیامدهای بلند زمان MayDay
گوگل عاقبت تأیید کرد که لغات جستجوی دم دراز در به روزرسانی MayDay مقصود قرار گرفته‌اند، با این حالا، آنان هیچ وقت نگفتند که ادله آن کافئین میباشد یا این که نه. در هر شکل، بخش اعظمی از به روزرسانی‌های الگوریتم از سال ۲۰۱۰، MayDay را دنبال کرده اند.

امروز، الگوریتم گوگل تماماً متعدد با آن فرصت میباشد. با این درحال حاضر، عصبانیت ناشی از این به روزرسانی در برخی گردباد‌ها، تاثیری به یاد ماندنی در طرز عکس العمل متخصصان بهینه سازی با فعالیت خویش داشته میباشد.

اگرچه MayDay برای بعضا از اشخاص بزرگتر از این‌ها بوده، ولی تأثیرات این به روزرسانی به اندازه تغییرات الگوریتم قبلی یا این که بخش اعظمی مفاد دیگر شایان توجه خاصی بوده میباشد.

به لحاظ می رسد به جای این که منجر کاهش عمده بازدیدهای ارگانیک وبسایت‌ها مجموعاَ خواهد شد، صفحه های غیر وابسته را پایین تأثیر قرار داده میباشد.

این ممکن میباشد خبرهای بدی را برای مدیران وبسایت‌ها که از مزایای لغت ها کلیدی دم بلند با همت بالا سود‌مند میگردند به هم پا داشته باشد. «دست کم، در‌این زمینه، برای تارنما‌های آن ها در کل نابود کننده نبوده میباشد»

یک نکته که به روزرسانی‌های الگوریتم گوگل در اجرا آن توفیق‌آمیز نموده است، درست گو نگه داشتن مدیران اینترنت و متخصصان بهینه سازی خویش میباشد. مانند: بخش اعظمی از اصلاحات الگوریتم دیگر، این اشخاص را ناچار می‌نماید تا نگاهی به چگونگی مطالب و پیوندهای خویش بیندازند.

درصورتی که MayDay عمل دیگری اجرا نمی‌بخشید، این او‌لین یاداوری برای مدیران اینترنت بود که هک‌های جستجوگرها در شایسته ترین وضعیت مدام یک راه‌حل کوتاه برهه زمانی خواهد بود. امروزه، به کار گیری از لغت ها کلیدی زمان بر در استراتژی بهینه سازی شما ایده بسیار خیر میتواند باشد.

با این حالا، محتوای شما بایستی به اندازه کافی حاذق باشد که فارغ از آنها نیز پررنگ و بی نقص باشد. MayDay به صورت مؤثر اکثری از صفحه ها با محتوای کوتاه را از حاصل SERP، از در میان پیروزی.

سود گیری و گردآوری‌بندی
سفارش گوگل در غایت به یوزرها و مدیران اینترنت سرویس ها بخش اعظمی را ارائه میدهد. این پیشنهادها با دقت به کلماتی جست و جو می گردند، شغل می‌نمایند و مجاورت ترین نتیجه ها را نماد می دهند.

همینطور ممکن میباشد سیستم‌های حفاظتی گوگل بازدارنده از اکران داده شدن بعضا عبارات کلیدی شوند. در واقع، این مورد ها خصوصا در هنگام وارد کردن اسامی، داده ها بانکی و حریم فردی بسیار حساس می‌باشند.

با این اکنون، به لحاظ اکثر یوزرها این شغل گوگل بسیار گران بها بوده و خوب میباشد که گوگل نیز محتاطانه خیس در اینباره فعالیت نماید. این محتاط فعالیت کردن مخصوصاً از این طریقه بهتر میباشد که جلوی ظواهر شدن اطلاعاتی که به حریم فردی یوزرها و مفاد شبیه زخم نمی‌زند.

همینطور در‌این نوشته‌ی‌علمی کلیه مواقعی که به توصیه گوگل مثلا : شیوه کارکرد سفارش گوگل، گوگل ترندز ، سفارش گوگل و seo، ایجاد کرد نوشته‌علمی هدفمند و …. توضیح داده شدند.

در غایت با همگی این تفاسیر بایستی بگوییم که سفارش گوگل از الگوریتم‌های بسیار کاربردی گوگل بوده و به کار گیری از آن و بر طبق ساختن خویش با آن تماما به عایدی یوزرها گوگل میباشد.

سرچ‌هایی که تا قبل از این اعمال بخشید‌ه‌اید. در حالتی‌که وارد حساب گوگل خویش گردید و در نصیب Web & App Activity مورد متبوع را پر‌نور فرمایید، میتوانید تاریخچه جست و جو با حساب مربوطه خویش را ملاحظه کنید.
مواقعی یوزرها دیگر کاوش کرده‌اند. این می تواند دربرگیرنده کاوش عبارت ها و موضوعات ترند و دوست داستنی روز باشد.
به همین ترتیب، این پیش‌ بینیها در ابتدایی‌ترین سطح اتوماتیک می‌نمایند. با این حالا، مورد ها بسیار بیشتری در‌این الگوریتم گوگل دخیل می باشند.

توصیه گوگل و گوگل ترندز
از مورد ها دیگری که برای Google Suggest بسیار اساسی میباشد، بروز بودن مطالب و ترند بودن آن ها میباشد. خواسته از ترند بودن مقاله، میباشد، برای مثال فرض فرمائید امروز بازی استقلال و پرسپولیس است. همگی حاصل جست و جو گردیده در گوگل در ارتباط با این مسابقه، ترند نامیده می شوند.

توصیه گوگل چه‌گونه شغل می نماید؟
زمانی که یک استفاده کننده حروفی را در نوار جستجوی گوگل سرچ می‌نماید، گوگل هیبت اطلاعات را به سرورهای خویش ارسال می‌نماید که با این شغل در نظر گرفتن عبارات آجل و در غایت لغت ها در حدود هدف شما‌را نشانه می دهد.

پیشنهادات با اعتنا به قوانینی که اکثر وقت ها با کلمه و واژه کلیدی تایپ گردیده بوسیله مخاطب به کار گیری میشود تعریف و تمجید میگردد. این تابع مبنی بر تکنولوژی AJAX فعالیت می‌نماید که اذن می‌دهد محتوای برگه را سوای نیاز به بار گذاری دوباره آن تغییر و تحول دهید.

مقصود گوگل به طور کلی با این عمل ، پیش گویی اخلاق کلی یوزرها برای علامت دادن لغت ها کاوش میباشد. مثلا، در صورتیکه “صندلی ماشین” اکثر اوقات در نصیب کاوش وارداتی میباشد، احتمالا این واژه به طور یک سوال و جواب بوده ، که با کلمه و واژه کلیدی “صندلی ماشین” آغاز می شود.

کاربرد توصیه گوگل برای بهینه سازی
از آن جا که پیشنهادات گوگل بر طبق عواملی مانند وسعت کاوش و محبوبیت رقم خورده میباشد، شما میتوانید از آن‌ها برای تفحص کلمه ها کلیدی خویش و به ویژه برای تمجید مقصود کاوش به کارگیری فرمایید.

ایجاد کرد نوشته‌علمی با انتخاب قصد تفحص استفاده کننده
فرض فرمائید غرض شما تایپ کردن یک نوشته‌ی علمی درباره نوتلا nutella میباشد. سفارش گوگل می تواند با نشانه دادن اینکه آیا یوزرها به‌این مارک عشق و علاقه‌مند می‌باشند یا این که نه به شما یاری دهد.

زمانی که هدف مخاطب تعریف و تمجید گردیده‌است، بعداز آن میتوانید با کامل شدن اتوماتیک به شغل خویش ادامه دهید تا کلمه ها دیگر مرتبط با به عبارتی واژه کلیدی را پیدا نمایید.

رئیس آوازه الکترونیکی
پیشنهادات گوگل نیز یک منش عالی برای رسیدگی تکامل آوازه شما در سطح اینترنت میباشد. شما می توانید در پهنا یک‌سری ثانیه لغات کلیدی توصیه گردیده با دقت به اسم یکی‌از تولیدات خویش و یا این که اسم تجاری خویش را در سطح وب ملاحظه کنید.

به این ترتیب، در حالتی‌که متوجه گردید که پیشنهادات مربوطه به اسم تجاری شما اکثر وقت ها به حالت منفی مربوط می‌شود، به‌این معنا میباشد که رضایت مشتریان نسبت به شما تحت میباشد.

پیشنهادهایی که در معرض رویت کرد نیستند
در اصل پیشنهادهای گوگل به معنای این میباشد که شما می‌توانین خیلی سریع‌خیس مواقعی که می خواهید تایپ کرده به فیض مربوطه خویش برسید.

ولی مانند دیگر مواقعی که گوگل ارائه داده میباشد، پیشنهادهای گوگل نیز بی نقص نیستند. این قابلیت و امکان وجود داراست که پیش گویی های غیر انتظار یا این که حرکت دهنده‌ای برای شما علامت داده گردد.

همینطور ممکن میباشد اشخاص پیشنهادهای گوگل را تحت عنوان حقیقت‌ یا این که عقاید عموم در لحاظ بگیرند. همینطور خیلی از پیشنهادهای گوگل سبب به ظواهر شدن محتواهای غیرقابل متکی بودن می شوند.

تقابل گوگل با محتوای غیرقابل باور
شیوه نخستین و مهم‌ترین نحوه این میباشد که گوگل سیستم‌های خویش را برای دوری از این طرز با صرفه می‌نماید و این عمل سیاست جهانی را نیز نقض می‌نماید.

شیوه دوم هم این میباشد که درصورتی که سیستم‌های اتومات گوگل پیش‌بینی هایی را مشاهده نمایند که ضوابط گوگل را نقض می‌نماید، دسته‌های اجرایی خویش را مکلف می‎‌نمایند که مبنی بر با این سیاست‌ها تدبیرها را حذف نمایند.

توصیه گوگل و بهینه سازی
پیش از آغاز به رسیدگی پیشنهادهای Google برای بهینه سازی وبسایت، جاری ساختن این سه شغل بسیار ضروری میباشد :

آغاز از Google بیرون گردید یا این که از شرایط ناشناس به کار گیری نمائید (Incognito Tab) تا مطمئن باشید سوابق کاوش شما بر پیشنهادهای شما تأثیر خاصی نمی‌گذارد.
در صورتیکه در مکانی غیر از محل جست و جوی‌بار مخاطبان غرض خویش می‌باشید، از VPN ها به کارگیری فرمایید. مثلا: در شرایطی‌که فعلا در کشور ایران می باشید، البته بیشتر روی اشخاص ساکن در آلمان تمرکز دارید، از VPNهایی به کارگیری نمائید تا به لحاظ برسد که شما نیز در آلمان می‌باشید.
پیکربندی لهجه خویش را بروز نمایید تا شبیه پیکربندی زبانی گردد که اشخاص در استفاده کننده مقصود شما می باشند.
ما می دانیم که الگوریتم‌های گوگل دائماً در هم اکنون تغییر و تحول می باشند. بعضا از تغییرات جزئی می‌باشند و حتی ممکن میباشد آیتم اعتنا بخش اعظمی از مدیران وبسایت‌ها قرار نگیرند.

بقیه به روزرسانی‌های الگوریتم گوگل از عنایت بیشتری بهره مند بوده اند. به روزرسانی «MayDay» سال ۲۰۱۰ یک کدام از آن ها بود. در بین آخرها ماه آوریل و اوایل ماه مه سال ۲۰۱۰، بخش اعظمی از اشخاص شاهد افت ناگهانی بازدید وبسایت‌ها بودند که سبب وحشت بعضی از دارندگان وبسایت‌ها شد.

درین نوشته‌ی‌علمی الگوریتم MayDay و به روزرسانی‌های آن را به شما توضیح خوا هیم بخشید تا درخصوص آن بیشتر بدانید، پس در‌پی با ما یاروهمدم باشید

به روزرسانی گوگل May Day چیست؟
به روزرسانی اولیه ماه مه تأثیر مهمی بر روی لغت ها کلیدی به اصطلاح دم بلند داشت در حالی که از عبارات کلیدی کوتاه صرف حیث می شد. به گفته گوگل، مقصود آن ها از این بروزرسانی الگوریتم ارتقا چگونگی حاصل کاوش بود.

چه چیزی سبب گردیده این الگوریتم، به روزرسانی بسیار ویژه‌ای داشته باشد؟ کلمه ها کلیدی زمانبر و دم دراز ، به خصوص آن‌هایی که دارنده سه و چهار واژه میباشند، بیشترین نرخ تبدیل را دارا هستند. آن ها سودآورترین و پردرآمدترین لغات کلیدی در کسب و کار الکترونیکی به شمار می آیند.

مقصود از به روزرسانی May Day چیست؟
قرار میباشد به روزرسانی الگوریتم May Day چگونگی حاصل کاوش را بهبود بخشد. برای اینکه این رخداد بیفتد، «چگونگی» یک ورقه برای جستجوهای تعدادی کلمه و واژه‌ای مجدد تحلیل می‌گردد

صفحاتی که محتوای منحصر به فرد به شخصی را ارائه نمی‌دهند یا این که محتوای آن ها صرفا بی چگونگی میباشد یا این که به اصطلاح برای مخاطب اثر گذار وجود ندارد، برای جستجوی دنباله وقتگیر از نتیجه ها کاوش حذف می شوند، یا این که به صورت ظریف، به پشت سود کاوش منتقل می گردند صفحه های این به روزرسانی بیشتر بر کمپانی‌های «گرانقدر» تأثیر نهاده میباشد. طبق گفته گوگل، حاصل بروزرسانی رضایت نصیب میباشد.

بهینه سازی تنی چند از دکان‌های اینترنتی را زیر تأثیر این به روزرسانی قرار داده و در کل این دکان‌ها یک وجه مشترک پیدا نموده است، جایی که مثلا موردها دیگر، نرخ پریدن بسیار زیاد بود. بدین ترتیب می‌قدرت فرض کرد که هنگامی گوگل درخصوص چگونگی یک کاغذ تصمیم میگیرد، نرخ پریدن یک سیگنال درجه‌بندی میشود.

تأثیرات بروزرسانی May Day برای سایت‌های پایین تأثیر چیست؟
در فیض کاهش شدید بازدید، ناشی از تلف کردن سکو‌بندی وقتگیر زمان در حاصل کاوش، واحد سنجش مشاهده سایت‌های پایین تأثیر به صورت محسوسی کاهش مییابد.

این فرمان برای متخصصان کاوش که وقت و کارایی متعددی را برای شناسایی و اجرای اصطلاحات مؤثر جستجوی زمان بر زمان در بعضی از صفحه های اینترنت تخصیص داده‌اند، سئو در مشهد بسیار غمگین‌کننده میباشد. بعضی از مدیران وبسایت‌ها از کاهش این موقعیت وقتگیر برهه زمانی نزدیک به ۱۵٪ خبر دادند.

در شرایطی که در یک صنعت رقابتی مانند کسب و کار الکترونیکی می‌باشید، این ضربه قابل توجهی میباشد. در حالی که تغییرات الگوریتم حقیقتاً صنعت های‌های خاصی را آیتم غرض قرار نمی‌دهند، ولی در بروزرسانی MayDay، وبسایت‌هایی که درباره ی بیزنس الکترونیکی بودند به شدت گزینه زخم قرار گرفتند.

در یک مورد بیزنس الکترونیکی، شما احتمالاً ده‌ها و یا این که صد‌ها گزینه گوناگون برای فروش دارید.

با وجود رقابت بسیار زیاد در جستجوی لغت ها کلیدی اساسی، مدیران تارنما‌ها اکثر وقت ها اصطلاحات جستجوی دم بلند را در صفحه های فرآورده خویش گنجانده‌اند تا به عموم امداد نمایند که دکان خویش را به طور آنلاین پیدا نمایند.

به کار گیری از عبارات کلیدی دنباله دار به خودی خویش تاکتیک seo «کلاه سیاه» وجود ندارد و بالعکس، به کارگیری درست از آنان حتی امروزه نیز قادر است بسیار موثر واقع باشد. «ولی زمانی کلام از این استراتژی میشود، برخی از طریق های خاکستری وجود خواهند داشت»

تمامی این‌ها به رابطه لغت ها کلیدی دم بلند شما بر خواهد گشت. آیا آن ها حقیقتاً برگه مال شما‌را علامت می دهند یا این که صرفا تصرف ترافیکی می‌باشند؟

در سال ۲۰۱۰، اکثری از سایت‌های بیزنس الکترونیکی با سو به کارگیری از لغت ها کلیدی دم دراز، صفحه های فرآورده را با اصطلاحات غیر قابل فهم مربوطه لبریز می‌کردند تا کوشش کنند صفحه های محصول ها خویش را جالب نمایند. این فعالیت مؤثر بود، یاری به مشتریان بالقوه در یافتن مغازه شما نیمی از همت راجع‌به کسب و کار الکترونیکی خواهد بود.

حتی چنانچه کاربری به ورقه‌ای از مال رسید که حقیقتاً درپی چیز دیگری بود، رایا پارس ممکن میباشد بماند و در‌صورتی‌که دستکم در به عبارتی مجموعه‌ای بود که درپی آن بود مثل: خرقه زنانه، خرقه ورزشی، خرقه مردانه و غیره، در حوالی فروشگاه کلیک نماید.

چرا گوگل این درنگ را می‌نماید که MayDay ضروری میباشد؟
مورد این میباشد که دارندگان دکان‌های گوگل و کسب و کار الکترونیکی، چیزهای مقداری مختلف را می خواهند.what is seo وبسایت‌های کسب و کار الکترونیکی می خواهند در شکل کوچکترین احتمال عشق و علاقه به تولیدها خویش، اعتنا مشتریان بالقوه را در حاصل جستجوی خویش جلب نمایند.

با این درحال حاضر، مقصود گوگل این میباشد که به یوزرها یاری دهد دقیقاً آنچه را که کاوش می‌نمایند را پیدا نمایند. شاید به همین عامل میباشد که گوگل به روزرسانی MayDay را ضروری دانست، گرچه ما به صورت قطعی این را نمی‌دانیم. همانگونه که می دانیم، گوگل مدام جزئیات این الگوریتم‌ها و دلایل آن ها را برای اجرای آنان توضیح نمی‌دهد.

برای بعضا از صاحبان تارنما‌ها این الگوریتم‌های گوگل و به روزرسانی‌ها نا آرزو کننده میباشد و آنها این حیث را دارا هستند که‌این تغییرات گاهی تماماً خودسرانه می‌باشند. این قابل ادراک میباشد، البته گوگل کارایی نمی‌نماید تنها برای سرگرمی با ما راز و کله بزند.

سایرافراد عقیده‌پردازی کردند که تغییر‌و تحول الگوریتم MayDay برای این میباشد که سیستم ایندکس الگوریتم کافئین آن ها تخت گاز و سرازیر شغل بکند. محتوا در شکل کیفیت عالی و زمانبر بودن به صورت کلی به عایدی استفاده کننده و مدیریت وبسایت خواهد بود.

پیامدهای بلند زمان MayDay
گوگل عاقبت تأیید کرد که لغات جستجوی دم دراز در به روزرسانی MayDay مقصود قرار گرفته‌اند، با این حالا، آنان هیچ وقت نگفتند که ادله آن کافئین میباشد یا این که نه. در هر شکل، بخش اعظمی از به روزرسانی‌های الگوریتم از سال ۲۰۱۰، MayDay را دنبال کرده اند.

امروز، الگوریتم گوگل تماماً متعدد با آن فرصت میباشد. با این درحال حاضر، عصبانیت ناشی از این به روزرسانی در برخی گردباد‌ها، تاثیری به یاد ماندنی در طرز عکس العمل متخصصان بهینه سازی با فعالیت خویش داشته میباشد.

اگرچه MayDay برای بعضا از اشخاص بزرگتر از این‌ها بوده، ولی تأثیرات این به روزرسانی به اندازه تغییرات الگوریتم قبلی یا این که بخش اعظمی مفاد دیگر شایان توجه خاصی بوده میباشد.

به لحاظ می رسد به جای این که منجر کاهش عمده بازدیدهای ارگانیک وبسایت‌ها مجموعاَ خواهد شد، صفحه های غیر وابسته را پایین تأثیر قرار داده میباشد.

این ممکن میباشد خبرهای بدی را برای مدیران وبسایت‌ها که از مزایای لغت ها کلیدی دم بلند با همت بالا سود‌مند میگردند به هم پا داشته باشد. «دست کم، در‌این زمینه، برای تارنما‌های آن ها در کل نابود کننده نبوده میباشد»

یک نکته که به روزرسانی‌های الگوریتم گوگل در اجرا آن توفیق‌آمیز نموده است، درست گو نگه داشتن مدیران اینترنت و متخصصان بهینه سازی خویش میباشد. مانند: بخش اعظمی از اصلاحات الگوریتم دیگر، این اشخاص را ناچار می‌نماید تا نگاهی به چگونگی مطالب و پیوندهای خویش بیندازند.

درصورتی که MayDay عمل دیگری اجرا نمی‌بخشید، این او‌لین یاداوری برای مدیران اینترنت بود که هک‌های جستجوگرها در شایسته ترین وضعیت مدام یک راه‌حل کوتاه برهه زمانی خواهد بود. امروزه، به کار گیری از لغت ها کلیدی زمان بر در استراتژی بهینه سازی شما ایده بسیار خیر میتواند باشد.

با این حالا، محتوای شما بایستی به اندازه کافی حاذق باشد که فارغ از آنها نیز پررنگ و بی نقص باشد. MayDay به صورت مؤثر اکثری از صفحه ها با محتوای کوتاه را از حاصل SERP، از در میان پیروزی.

سود گیری و گردآوری‌بندی
سفارش گوگل در غایت به یوزرها و مدیران اینترنت سرویس ها بخش اعظمی را ارائه میدهد. این پیشنهادها با دقت به کلماتی جست و جو می گردند، شغل می‌نمایند و مجاورت ترین نتیجه ها را نماد می دهند.

همینطور ممکن میباشد سیستم‌های حفاظتی گوگل بازدارنده از اکران داده شدن بعضا عبارات کلیدی شوند. در واقع، این مورد ها خصوصا در هنگام وارد کردن اسامی، داده ها بانکی و حریم فردی بسیار حساس می‌باشند.

با این اکنون، به لحاظ اکثر یوزرها این شغل گوگل بسیار گران بها بوده و خوب میباشد که گوگل نیز محتاطانه خیس در اینباره فعالیت نماید. این محتاط فعالیت کردن مخصوصاً از این طریقه بهتر میباشد که جلوی ظواهر شدن اطلاعاتی که به حریم فردی یوزرها و مفاد شبیه زخم نمی‌زند.

همینطور در‌این نوشته‌ی‌علمی کلیه مواقعی که به توصیه گوگل مثلا : شیوه کارکرد سفارش گوگل، گوگل ترندز ، سفارش گوگل و seo، ایجاد کرد نوشته‌علمی هدفمند و …. توضیح داده شدند.

در غایت با همگی این تفاسیر بایستی بگوییم که سفارش گوگل از الگوریتم‌های بسیار کاربردی گوگل بوده و به کار گیری از آن و بر طبق ساختن خویش با آن تماما به عایدی یوزرها گوگل میباشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 645
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 95
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 148
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 681
  • بازدید ماه : 3042
  • بازدید سال : 7616
  • بازدید کلی : 161990
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی