loading...

مرجع مقالات رسمي سئو

مقالات رسمي سئو

بازدید : 12
دوشنبه 21 آذر 1401 زمان : 16:48

راهنمای بدون نقص برچسب گذاری
این یکی‌از مقاله ها وبسایت
سایت
تارنما
وبسایت
وب سایت
نوین میباشد که خیلی خوشگل در زمینه ی برچسب توضیح داده میباشد. اینجانب که لذت بردم. مایحتاج دونستم که در اینجا منتشرش کنم. امیدوارم که براتون اثرگذار باشه.


هر که که یه خرده از دنیای وب رمز در بیاورد و خرد‌ترین محتوایی را در آن ساخت کرده‌با‌شد، با معنی تگ یا این که به عبارتی برچسب آشناست. کلیه ما اهل ایران‌ها این پاراگراف را شنیده‌ایم:

هنگامی یک مقاله توی تارنما خودت منتشر می کنی، تا می‌تونی براش تگ‌های مرتبط بزن!

و به امداد این پند بی آلایش، کلیه‌گیر و نادرست (!) بود که اکثری از تارنما‌های اهل ایران اکنون هزاران کاغذ بیهوده و تکراری دارا‌هستند. ولی خواسته اینجانب از این سخن چیست؟ آیا حقیقتاً تگ های زیاد، اثر بدی روی اینترنت‌وبسایت شما میگذارند؟ متاسفانه می بایست بیان‌کنم آری! و دوستانه امیدوارم که تاکنون، تگ‌های متعددی تولید نکرده باشید. زیرا تر و تمیز کردن آنان فعالیت راحتی نخواهد بود.

تگ زدن بیش تر از حد خطا میباشد
در‌این نوشته‌ی‌علمی، ما کل آنچه می بایست درباره تگ‌ها بدانید را به شما خوا هیم اظهار‌کرد و تک تک باورهای خطا اهل ایران‌ها درباره این برچسب‌های نازنین و کاربردی را قلع و قمع میکنیم. با تک تک وجود قرائت بدون نقص این نوشته ی علمی را به کلیه اینترنت‌مسترهای عزیز سفارش می کنم. خب، مهیا‌اید؟ بیایید استارت کنیم.

به هیچ عنوانً تگ یا این که به عبارتی برچسب چیست و چه کاربردی دارااست؟
او‌لین گام ما برای داشتن شعور صحیح، پی بردن معنا و کاربرد تگ (Tag) میباشد. پس خواهشاً برای دقایقی، بهینه سازی و مرتبه گوگل را فراموش نمایید و تنها بر روی نقش تگ در وبسایت خویش تمرکز داشته باشید.

کلیه ما برای دسترسی خوب یوزرها به مقاله‌ها، تولیدات و بقیه محتواهای خویش، آن‌ها‌را مجموعه‌بندی می کنیم. این گروه‌ها در واقع موضوعات اساسی وبسایت ما می‌باشند. موضوعاتی که قرار وجود ندارد بدین راحتی‌ها تغییر و تحول نمایند و تک تک مطالب یا این که محصول ها ما در یک یا این که تعدادی تا از آن‌ها قرار میگیرند. تیم‌بندی‌های یک اینترنت‌وبسایت یا این که بلاگ معمولاً از روش منوی اساسی آن قابل دسترسی می‌باشند و مخاطب به راحتی می‌اقتدار به کاغذ اختصاصی هر تیم مراجعه نماید.

ولی بسیار پیش میاید که یک سری نوشته‌ی علمی، فرآورده یا این که ... دارنده زمینه یا این که خصوصیت‌های یکسانی باشند. مشابهت‌هایی که در گروه‌بندی کلی ما معلوم نشده‌اند. ولی به طبعً بهتر خواهد بود در صورتی‌که بتوانیم این همانندی‌ها را به طوری طبقه‌بندی کنیم که ساختار کلی وبسایت ما خوب خواهد شد و کاربرها شل‌خیس از آن به کارگیری نمایند. اینجاست که مضمون‌ برچسب مطرح میشود. در واقع کافی میباشد که ما یک برچسب برای مورد یا این که خصوصیت مد حیث خویش ساخت‌و‌ساز کنیم و این برچسب را بر روی آحاد محتواهای مرتبط بچسبانیم.


هر برچسب، یک کاغذ در وبسایت و وب لاگ ما ساخت‌و‌ساز می‌نماید که تک تک محتواهای مرتبط در آن قرار می گیرند. در واقع، کارکرد برچسب صحیح مثل گروه‌بندی میباشد، با این تفاوت که اهمیّت کمتری دارااست و قرار وجود ندارد برای مثالً در منوی بالای تارنما ما قرار بگیرد. (در شبکه های مردمی نیز، همین معنی با واژه و کلمه هشتگ وجود دارااست. اما در‌این کانال ها دیگر خبری از مجموعه بندی وجود ندارد.)

مزایای تگ: چرا مطلقاً بایستی برچسب بزنیم؟
هر چقدر که برچسب زدن به بشر‌ها عمل اشتباهی باشد، برچسب زدن به محتواهای اینترنت‌وب سایت عمل نیکی میباشد. البته چرا؟ مگر برچسب زدن چه مزایایی برای شما داراست؟ برای اینکه این مزایا را عالی فهم و شعور فرمائید، ما آنان‌را به دو قسمت تقسیم کرده‌ایم: در مرتبه نخستین از دید مخاطب مزایای برچسب را رسیدگی می کنیم و بعد می بینیم که اثر برچسب بر بهینه سازی و ورودی یک اینترنت‌تارنما از گوگل چه خواهد بود.

برچسب‌های صحیح چه کمکی به تجربیات کاربری می‌نمایند؟
همان طور که تا این لحظه متوجه گردیده‌اید، برچسب ها میتوانند به طبقه‌بندی عالی مطالب و دسترسی عالی یوزرها به آن ها امداد نمایند. البته اکنون، این اختلال برای آن ها نیست و خیلی شل می توانند آنچه دوست دارا‌هستند را بخوانند.

به علاوه، خویش ما به یاری تگ‌ها فرصتی استثنایی پیدا کرده‌ایم. دقت داشته باشید که تگ در واقع یک طبقه‌بندی ساخت می‌نماید که به راحتی می‌اقتدار در مواقع ضرورت از آن بهره برد. بد وجود ندارد برای فهم خوب قضیه یک نمونه بزنم.

در وب لاگ نوین، وقتی که شما به انتهای یک مقاله می سید، مقالاتی با قضیه‌های شبیه به شما توصیه می گردند. ولی ما چه طور می بایست این مقاله ها را سفارش بدهیم؟ در بی آلایش‌ترین شرایط، اینها مقالاتی می‌باشند که دارنده مجموعه‌بندی یکسانی می‌باشند. ولی در حالتی که بخواهیم مقالاتی ظریف‌خیس سفارش بدهیم چه؟ معمولی میباشد: کافی میباشد هر مجال برچسبی وجود داشت، حق تقدم را با مقالاتی با برچسب یکسان بگذاریم و اولیه آن ها را توصیه بدهیم. بنابراین، تگ‌ها به ما یاری کرده‌اند که وب لاگ خویش را بسط بدهیم و تجارب کاربری بهتری را به یوزرها خویش ارائه دهیم.

همین مسئله میتواند در خصوص یک فروشگاه آنلاین هم درستگو باشد. فرض کنیم که شما میخواهید در شیت یک تلفن همراه تلفن همراه، اسباب جانبی آن را سفارش دهید تا براین اساس، فروش خویش را ارتقا دهید. ولی درصورتی که سیستم فروشگاهی شما اذن اینگونه کاری را ندهد چه؟ معمولی میباشد: میتوانید برچسبی برای جنس مهم و کل تولید ها جانبی آن در حیث بگیرید. آن گاه در شیت تولیدات خویش، بخشی تولید نمائید که محصولاتی با تگ شبیه را به یوزرها ارائه دهد.

برچسب‌های صحیح چه کمکی به seo می‌نمایند؟
درحال حاضر می‌رسیم به موضوعی که احتمالاً همگی با عشق درانتظار تلاوت راجع به آن بودید. امیدوارم که چهت نیل به آن، مطالب قبل را رد نکرده باشید. به این دلیل که دانستن آن ها، یاری بزرگی به فهم عالی اثر تگ ها بر seo می‌نماید.


هر تگ اساسا یک شیت میباشد. یک برگه که تنی چند از مطالب یا این که محصول ها وبسایت را به هم مرتبط می‌نماید و در یک جا آن ها را اکران می دهد. به طور طبیعیً موتورهای کاوش نیز این ورقه را پیدا می‌نمایند و در حاصل جستجوی خویش اکران میدهند. این یعنی ما به امداد تگ مجال داریم در جستجوهای مرتبط بیشتری اکران داشته باشیم و ورودی گوگل خویش را از این نحوه ارتقا دهیم.


اثر برچسب ها در seo
به کار گیری از برچسب به ما اذن داده در جستجوهای مربوط به طریق های بازاریابی حضور داشته باشیم.

از جمله، تگ فراگیری تبلیغات گوگل ادوردز ما‌را در لحاظ بگیرید. در برگه این تگ، شما به کل مطالب مرتبط به تبلیغ گوگل ما دسترسی دارید. هم اکنون فرض کنیم کسی در گوگل عبارت "یادگرفتن تبلیغ در گوگل" را کاوش کرد. در این صورت، گوگل میخواهد مرتبط‌ترین صفحه های را به مخاطب توصیه دهد و یکی‌از آن‌ها، بی‌شک شیت تگ ماست. ورقه‌ای که مقاله ها بسیار متنوعی درباره گوگل در آن قرار گرفته و می تواند برای مخاطب سود اکثری داشته باشد.

در واقع، تگ فرصتی برای ما تولید کرده که عبارات کلیدی بیشتری را با تمرکز بالاتری مقصود در اختیار بگذاریم.

چرا به کار گیری بی‌راه و بی‌اعتنا از برچسب ها، تارنما شمارا نابود می‌نماید؟
اینک که معنا برچسب بدیهی‌خیس شد‌ه‌است، بگذارید باری دیگر به سراغ فرهنگ وتمدن به کارگیری از تگ در جمهوری اسلامی ایران برگردیم. فرهنگی که به خیال آپدیت نبودن، به مکان آنکه برای ما اثرگذار باشد، در واقعیت به ما زیان می زند.


ما در جمهوری اسلامی ایران خاطر گرفته‌ایم که هر چقدر از تگ ها بیشتر استعمال کنیم، وبسایت ما seo بهتری داراست. این مسئله شاید یکسری سال پیش که موتورهای کاوش اینقدر توسعه یافته نبودند، صحیح بود. ولی در حال حاضر چیزی جز ضرروزیان برای وبسایت شما ندارد. ولی، خیال و خاطر نکنید که‌این در معنای تغییر و تحول کارکرد تگ میباشد.


آنچه که ما در باب کاربرد و سود تگ گفتیم، در واقع دلیلی میباشد که به هیچ وجهً تگ به وجود آمده میباشد. برای همین پافشاری داشتیم که در صدر، فارغ از حدس اثر تگ در seo، به تحقیق آن بپردازیم. مساله اینجاست که به گذر زمان فرصت، موتورهای کاوش توسعه و گسترش کرده‌اند و در شناسایی خوب به کار گیری صحیح و خطا از تگ، زرنگ‌خیس گردیده‌اند. به همین ادله دیگر نمی‌اقتدار با به کارگیری از ده‌ها تگ متنوع و گاهاً بی‌ربط، ورودی بیشتری از گوگل گرفت.

به کارگیری از برچسب های زیاد
به کار گیری از برچسب های زیاد و شبیه، خیر صرفا برای seo شما سودی ندارد، بلکه مخاطب را هم سرگردان خواهد کرد. ما هم هنگامی این خطا را کرده‌ایم و بابت آن هزینه داده‌ایم.

تگ های زیاد و بی‌ربط، هیچ سودی برای استفاده کننده ندارند.

به کار گیری صحیح و به جا از تگ ها، قادر است در دسترسی خوب یوزرها به داده ها و تولید ها مرتبط، یاری بسیار متعددی بکند. البته دقیقاً عکس همین مسئله در زمینه ی تگ های زیاد راست گو میباشد. یعنی تگ‌های زیاد، منجر می شوند که شیت شما بسیار نا مرتب و نامنظم گردد و استفاده کننده در انبوهی از لغات کلیدی بی‌ربط قرار گیرد. تگ هایی که هیچ منطقی برای وی ندارند و هیچ کمکی به ماندن وی در تارنما شما نمیکنند. ولی، هیچ بعید وجود ندارد که اورا فراری دهند.

تگ‌های زیاد، سبب ساز ساخت‌و‌ساز صفحه های تکراری می گردند.
احتمالاً می دانید که تولید صفحه های تکراری، بر روی بهینه سازی وب سایت شما تاثیری منفی خواهد داشت. این صفحه های بیهوده می‌باشند و هیچ کابردی برای کاربر ندارند. به این ترتیب، طبیعی میباشد که گوگل و بقیه موتورهای کاوش نیز چندان اواسط خیر با آن‌ها نداشته باشند.

خب، زمانی شما از تگ های متنوع و زیاد به کارگیری می کنید، به احتمال زیاد قرار میباشد تعداد متعددی از این صفحه ها تکراری و بیهوده به وجود بیایند. البته چه طور؟ همان گونه که گفتیم، ساخت و ساز تگ در معنای ساخت یک ورقه میباشد. برگه‌ای که مجموع مطالب یا این که محصولاتی که آن تگ را دارا‌هستند، به اکران می گذارد. البته هنگامی شما برای هر مقاله یا این که کالا خویش از ده ها تگ متنوع به کار گیری میکنید، چقدر احتمال دارااست که از همین تگ ها در مکان دیگری هم به کار گیری نمایید؟ حتماً تنی چند از این تگ ها خواهند بود که تنها برای به عبارتی متاع مستعمل‌اند. این یعنی یک‌سری برگه به وجود می آیند که در مجموع آن ها، تنها همین یک محتوا وجود داراست و صرفا تفاوت آنان، عنوانشان میباشد.

تگ‌های زیاد، سبب ساز پایین آمدن اعتبار محتواهای اساسی شما میگردند
موتورهای کاوش یک راه حل بهتر برای مشخص و معلوم کردن اعتبار و قیمت صفحه های وب پیدا کرده‌اند. در‌حالتی که درباره seo زیاد خوانده باشید، به طبعً میدانید خواسته ما چیست: لینک و پیوند ها! هر چقدر که یک ورقه شما بیشتر معرفی گردیده باشد و لینک و پیوند گرفته باشد، اعتبار آن در موتورهای کاوش بیشتر خواهد بود. اکنون ممکن میباشد این معرفی به وسیله خویش شما صورت گرفته باشد (لینک و پیوند داخلی) یا این که تارنما دیگری شما‌را معرفی کرده‌با‌شد (بک لینک و پیوند). شما می توانید در نوشته‌علمی گونه های لینک و پیوند ها، بیشتر در ارتباط آن ها بخوانید.

زمانی اینجانب از یک شیت وب سایت خودم به شیت دیگری لینک و پیوند میدهم، در واقع کمی از اعتبار شیت اولیه را به کاغذ دوم منتقل میکنم. تگ کردن هم دقیقاً اینکار را جاری ساختن می دهد. یعنی هنگامی اینجانب برچسب هایی برای یک مقاله از تارنما خودم تعریف و تمجید می کنم، در واقعیت صفحاتی ساخت‌و‌ساز می کنم که کل آنان در برگه مقاله اینجانب لینک و پیوند گردیده‌اند.

انتقال اعتبار از محتوا به برچسب
بخشی از اعتبار کاغذ محتوای شما، از روش پیوند‌ها به صفحه های برچسب شما منتقل گردد.

متوجه شدید؟ در صورتیکه قرار باشد اینجانب ده‌ها تگ متفاوت برای مقاله خویش تعریف و تمجید کنم، در واقعیت اعتبار این ورقه را تا حد متعددی پخش کرده‌ام. در واقع، صفحه ها زیادی دارم که تمامی آن‌ها معتبر یه خرده می باشند. در‌صورتی‌که که می‌توانستم به مکان اینکار، اعتبار را در صفحه های مهم خودم با موضوعات مشخص و معلوم متمرکز کنم و براین اساس، شانس درجه دریافت کردن خودم در لغت ها مرتبط را بیشتر کنم.

چه گونه از تگ ها به صدق به کار گیری کنیم؟
ما تا به اینجا، تک تک آنچه بایستی درخصوص تگ ها می‌دانستید را به شما گفتیم. هم اکنون بیاید روش به کار گیری صحیح از برچسب ها را حافظه بگیریم و ببینیم چه نکات مهمی را می بایست در برچسب زدن رعایت کرد.

هیچ وقت برای صفحه های خویش، برچسب منحصربفرد تولید نکنید
تنها هنگامی از یک تگ استعمال نمائید که به یک قضیه یا این که خصوصیت مشترک میان مطالب یا این که محصول ها شما اشاره دارااست و دستکم 2 کاغذ میتوانند دارنده آن برچسب باشند. ولی اشکالی ندارد در صورتی‌که الان تنها یک مقاله با این مورد یا این که خصوصیت دارید، البته قرار میباشد در بعدی مطالب دیگری با این برچسب نوشته شوند. در واقع، هر چه زودتر یک برچسب بهتر را بسازید، عالی میباشد. به این دلیل که اعتبار کشف کردن ورقه‌ها در موتورهای کاوش نیاز به فرصت دارد.

مدام حق تقدم را با استفاده کننده بگذارید
یک روش بهتر برای آنکه از به کار گیری صحیح تگ ها مطمئن باشید، این میباشد که به استفاده کننده خویش نگاه نمائید. از خویش بپرسید که وجود این برچسب چه کمکی به مخاطبان تارنما اینجانب خواهد کرد؟ آیا منجر میشود که آنان بیشتر در وبسایت اینجانب بمانند یا این که تنها آنان‌را حیران می‌نماید؟ مطمئن باشید که پرسیدن این سوال های، میتواند تصمیم‌گیری را برای شما بسیار ریلکس نماید.

تیتر تگ های خویش را طبق جستجوها تعیین نمائید
پیش از آنکه تیتر تگ خویش را مشخص و معلوم نمایید، بد وجود ندارد یک رسیدگی عبارات کلیدی خرد در زمینه‌ی آن ایفا دهید. یعنی مشاهده کنید که مورد یا این که خصوصیت متبوع شما چه‌گونه در گوگل کاوش می‌گردد. آنگاه عنوانی را تعیین نمائید که بیشترین کاوش را داشته باشد.

برای برچسب های خویش توضیح بنویسید
در شرایطی که قابلیت و امکان توضیح تایپ کردن برای برگه تگ را دارید، به طبعً این فعالیت را اجرا دهید. وجود توضیحات در شیت تگ، سبب ساز می شود که‌این برگه هم برای استفاده کننده قابل ادراک‌خیس باشد، هم موتورهای کاوش زمینه آن را خوب شناسایی نمایند. همینطور در شکل قابلیت و امکان، متا تایتل و دیسکریپشن نیز برای این شیت ساخت و ساز نمائید.

هنگام برچسب زدن، به مسئله عمل داشته باشید، خیر واژه و کلمه کلیدی
شاید تا الان این نکته را فهمیده باشید. البته اعلام کردن دوباره آن حتماً ضرروزیان ندارد: شما هنگام برچسب زدن بایستی به معنی و معنا فعالیت داشته باشید. خواسته اینجانب چیست؟ یعنی ما به مکان ساخت و ساز دو برچسب "روانشناسی و بازاریابی" و "اثر روانشناسی در بازاریابی"، صرفا یک برچسب ساخت‌و‌ساز می کنیم و همت می کنیم در هر دوی این عبارات کلیدی مرتبه استخراج کنیم. خیر اینکه برای هر واژه کلیدی، یک برچسب بزنیم.

ای خدای والا، چه طور تگ های پیشین خودم را تر و تمیز کنم؟
هم اکنون شما کلیه‌چیز را درباره تگ‌ها می دانید. البته در حالتی‌که تاکنون مسیر خطا را رفته باشید چه؟ چنانچه فعلا هزاران تگ بی‌ربط دارید که صرفا برای یک مقاله یا این که مال می‌باشند، احتمالاً جهان بر سرتان حاد گردیده‌است. پایان چطور می بایست این تعداد تگ را تر و تمیز کرد؟

روش نظافت کردن برچسب ها
از دربین بردن تگ های اختصاصی یک محتوا
در جايگاه اولیه، شما می بایست کلیه تگ‌هایی که صرفا یک توشه مصرف شده‌اند را از میان ببرید. ولی موردنیاز میباشد صفحه های تولید گردیده برای این تگ‌ها، به محتوای اساسی شما منتقل (ریدایرکت) شوند. بدین ترتیب، اعتباری که آن‌ها در موتورهای کاوش دارا هستند، به محتوای اساسی گشوده میشود. البته اعمال این شغل به طور دستی، چندان شل وجود ندارد. پس می بایست چه فعالیت فرمائید؟ می توانید از یک نرم‌افزار‌نویس بخواهید این فعالیت را برای شما اجرا دهد یا این که در مخزن وردپرس پلاگین‌‌ای برای این فعالیت پیدا نمایید.

از در بین بردن تگ‌های تکراری و بی‌منفعت
تا همینجای فعالیت، وب سایت شما از حیث کاربرد و seo شرایط بسیار بهتری پیدا نموده است. ولی در‌حالتی که حقیقتاً قصد پاک کردن مطالب یا این که تولیدها تارنما خویش را دارید، اینک می بایست دست به شغل گردید و تگ‌های دیگر خویش را رسیدگی فرمایید. اکثر سیستم‌های رئیس وب سایت دارنده بخشی می باشند که‌این تگ ها را به شما علامت می دهد. تلاش نمائید تا مکان ممکن این تگ ها را با هم مخلوط فرمائید. یعنی تگ‌هایی با قضیه یکسان را در یک شیت توده فرمائید. درین مرحله نیز مایحتاج میباشد که‌این مخلوط همدم با ریدایرکت باشد. یعنی آحاد تگ‌های پیشین به ورقه تگ نو منتقل شوند.

به تگ های پر طرفدار اعتنا ویژه‌ای داشته باشید
یک مساله اساسی که هنگام پاک کردن تگ های خویش می بایست به آن اعتنا داشته باشید، درجه هر تگ در موتور جستجوی گوگل و تعداد ورودی آن میباشد. توصیه ما به شما این میباشد که از ابزار چک گر آنالیتیکس استعمال فرمائید تا بتوانید تگ های پربازدید خویش را شناسایی فرمایید. از در بین بردن سوای درنگ این تگ ها، میتواند ضربه‌ای منفی به بهینه سازی شما بزند.what is seo پس عملکرد فرمائید با تمرکز بیشتری درباره آنان تصمیم بگیرید و حتی در شرایطی‌که قصد نظافت کردن آن‌ها را دارید، مطمئن گردید که به ورقه صحت منتقل میگردند.

برای رسیدگی تعداد ورودی هر تگ، کافی میباشد وارد آنالیتیکس خویش گردید، به نصیب Behavior < Content رجوع کنید و واژه و کلمه tag (یا این که هر واژه دیگری که برچسب‌های شما با به کار گیری از آن معلوم می شوند) را کاوش نمایید. آن‌گاه به راحتی میتوانید تعداد ورودی هر تگ را آیتم پژوهش قرار دهید. (برای داده ها بیشتر میتوانید به تگ مطالب آموزشی گوگل آنالیتیکس ما مراجعه‌نمایید.)

برچسب ها، برچسب ها، برچسب های عزیز
تمامی چیز را به شما گفتم؟ چیزی را از مداد نینداختم؟ فکرمیکنم اینطور باشد.

در غایت، بگذارید یک توشه دیگر تاکید کنم که برچسب یک ابزار بهتر برای طبقه‌بندی و تر و تمیز کردن محتوای یک تارنما میباشد.سئو در مشهد به یاری برچسب می‌اقتدار کاری کرد که یوزرها از تارنما شما شل‌خیس به کار گیری نمایند و بیشتر در آن وقت بگذرانند. البته این آموزه خطا اهل ایران که با می گوید "برچسب بیشتر، مرتبه خوب"، این زمان را از ما می گیرد و وب سایت های ما‌را مجهز به تعداد متعددی کاغذ بیهوده و بی کاربرد می‌نماید که اثر منفی هم روی مخاطب اینجانب و هم روی seo ما دارا‌هستند.

در اینجور مواقع، اینجانب مدام به حافظه مثالی دیدنی می افتم: یک خنجر را در حیث بگیرید. این شمشیر فواید اکثری برای ما داراست. برای مثالً با آن میوه پوست میکنیم. ولی همین خنجر می تواند استعمال‌های بسیار نادرستی هم داشته باشد. به عنوان مثالً در بدترین موقعیت میتواند جان یک آدم را هم در خطر بیندازد. البته گونه های از خنجر وجود ندارد. گونه های از استعمال غلط از آن میباشد.

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید و چیزی تازه خاطر گرفته باشید. رایا پارس امیدوارم این مقاله به خوب شدن این آشفته بازار پر‌از برچسب وب یاری دهد و در وقت گیر‌برهه زمانی، تارنما‌های اهل ایران دارنده ساختار خوب و مفیدتری باشند.

راهنمای بدون نقص برچسب گذاری
این یکی‌از مقاله ها وبسایت
سایت
تارنما
وبسایت
وب سایت
نوین میباشد که خیلی خوشگل در زمینه ی برچسب توضیح داده میباشد. اینجانب که لذت بردم. مایحتاج دونستم که در اینجا منتشرش کنم. امیدوارم که براتون اثرگذار باشه.


هر که که یه خرده از دنیای وب رمز در بیاورد و خرد‌ترین محتوایی را در آن ساخت کرده‌با‌شد، با معنی تگ یا این که به عبارتی برچسب آشناست. کلیه ما اهل ایران‌ها این پاراگراف را شنیده‌ایم:

هنگامی یک مقاله توی تارنما خودت منتشر می کنی، تا می‌تونی براش تگ‌های مرتبط بزن!

و به امداد این پند بی آلایش، کلیه‌گیر و نادرست (!) بود که اکثری از تارنما‌های اهل ایران اکنون هزاران کاغذ بیهوده و تکراری دارا‌هستند. ولی خواسته اینجانب از این سخن چیست؟ آیا حقیقتاً تگ های زیاد، اثر بدی روی اینترنت‌وبسایت شما میگذارند؟ متاسفانه می بایست بیان‌کنم آری! و دوستانه امیدوارم که تاکنون، تگ‌های متعددی تولید نکرده باشید. زیرا تر و تمیز کردن آنان فعالیت راحتی نخواهد بود.

تگ زدن بیش تر از حد خطا میباشد
در‌این نوشته‌ی‌علمی، ما کل آنچه می بایست درباره تگ‌ها بدانید را به شما خوا هیم اظهار‌کرد و تک تک باورهای خطا اهل ایران‌ها درباره این برچسب‌های نازنین و کاربردی را قلع و قمع میکنیم. با تک تک وجود قرائت بدون نقص این نوشته ی علمی را به کلیه اینترنت‌مسترهای عزیز سفارش می کنم. خب، مهیا‌اید؟ بیایید استارت کنیم.

به هیچ عنوانً تگ یا این که به عبارتی برچسب چیست و چه کاربردی دارااست؟
او‌لین گام ما برای داشتن شعور صحیح، پی بردن معنا و کاربرد تگ (Tag) میباشد. پس خواهشاً برای دقایقی، بهینه سازی و مرتبه گوگل را فراموش نمایید و تنها بر روی نقش تگ در وبسایت خویش تمرکز داشته باشید.

کلیه ما برای دسترسی خوب یوزرها به مقاله‌ها، تولیدات و بقیه محتواهای خویش، آن‌ها‌را مجموعه‌بندی می کنیم. این گروه‌ها در واقع موضوعات اساسی وبسایت ما می‌باشند. موضوعاتی که قرار وجود ندارد بدین راحتی‌ها تغییر و تحول نمایند و تک تک مطالب یا این که محصول ها ما در یک یا این که تعدادی تا از آن‌ها قرار میگیرند. تیم‌بندی‌های یک اینترنت‌وبسایت یا این که بلاگ معمولاً از روش منوی اساسی آن قابل دسترسی می‌باشند و مخاطب به راحتی می‌اقتدار به کاغذ اختصاصی هر تیم مراجعه نماید.

ولی بسیار پیش میاید که یک سری نوشته‌ی علمی، فرآورده یا این که ... دارنده زمینه یا این که خصوصیت‌های یکسانی باشند. مشابهت‌هایی که در گروه‌بندی کلی ما معلوم نشده‌اند. ولی به طبعً بهتر خواهد بود در صورتی‌که بتوانیم این همانندی‌ها را به طوری طبقه‌بندی کنیم که ساختار کلی وبسایت ما خوب خواهد شد و کاربرها شل‌خیس از آن به کارگیری نمایند. اینجاست که مضمون‌ برچسب مطرح میشود. در واقع کافی میباشد که ما یک برچسب برای مورد یا این که خصوصیت مد حیث خویش ساخت‌و‌ساز کنیم و این برچسب را بر روی آحاد محتواهای مرتبط بچسبانیم.


هر برچسب، یک کاغذ در وبسایت و وب لاگ ما ساخت‌و‌ساز می‌نماید که تک تک محتواهای مرتبط در آن قرار می گیرند. در واقع، کارکرد برچسب صحیح مثل گروه‌بندی میباشد، با این تفاوت که اهمیّت کمتری دارااست و قرار وجود ندارد برای مثالً در منوی بالای تارنما ما قرار بگیرد. (در شبکه های مردمی نیز، همین معنی با واژه و کلمه هشتگ وجود دارااست. اما در‌این کانال ها دیگر خبری از مجموعه بندی وجود ندارد.)

مزایای تگ: چرا مطلقاً بایستی برچسب بزنیم؟
هر چقدر که برچسب زدن به بشر‌ها عمل اشتباهی باشد، برچسب زدن به محتواهای اینترنت‌وب سایت عمل نیکی میباشد. البته چرا؟ مگر برچسب زدن چه مزایایی برای شما داراست؟ برای اینکه این مزایا را عالی فهم و شعور فرمائید، ما آنان‌را به دو قسمت تقسیم کرده‌ایم: در مرتبه نخستین از دید مخاطب مزایای برچسب را رسیدگی می کنیم و بعد می بینیم که اثر برچسب بر بهینه سازی و ورودی یک اینترنت‌تارنما از گوگل چه خواهد بود.

برچسب‌های صحیح چه کمکی به تجربیات کاربری می‌نمایند؟
همان طور که تا این لحظه متوجه گردیده‌اید، برچسب ها میتوانند به طبقه‌بندی عالی مطالب و دسترسی عالی یوزرها به آن ها امداد نمایند. البته اکنون، این اختلال برای آن ها نیست و خیلی شل می توانند آنچه دوست دارا‌هستند را بخوانند.

به علاوه، خویش ما به یاری تگ‌ها فرصتی استثنایی پیدا کرده‌ایم. دقت داشته باشید که تگ در واقع یک طبقه‌بندی ساخت می‌نماید که به راحتی می‌اقتدار در مواقع ضرورت از آن بهره برد. بد وجود ندارد برای فهم خوب قضیه یک نمونه بزنم.

در وب لاگ نوین، وقتی که شما به انتهای یک مقاله می سید، مقالاتی با قضیه‌های شبیه به شما توصیه می گردند. ولی ما چه طور می بایست این مقاله ها را سفارش بدهیم؟ در بی آلایش‌ترین شرایط، اینها مقالاتی می‌باشند که دارنده مجموعه‌بندی یکسانی می‌باشند. ولی در حالتی که بخواهیم مقالاتی ظریف‌خیس سفارش بدهیم چه؟ معمولی میباشد: کافی میباشد هر مجال برچسبی وجود داشت، حق تقدم را با مقالاتی با برچسب یکسان بگذاریم و اولیه آن ها را توصیه بدهیم. بنابراین، تگ‌ها به ما یاری کرده‌اند که وب لاگ خویش را بسط بدهیم و تجارب کاربری بهتری را به یوزرها خویش ارائه دهیم.

همین مسئله میتواند در خصوص یک فروشگاه آنلاین هم درستگو باشد. فرض کنیم که شما میخواهید در شیت یک تلفن همراه تلفن همراه، اسباب جانبی آن را سفارش دهید تا براین اساس، فروش خویش را ارتقا دهید. ولی درصورتی که سیستم فروشگاهی شما اذن اینگونه کاری را ندهد چه؟ معمولی میباشد: میتوانید برچسبی برای جنس مهم و کل تولید ها جانبی آن در حیث بگیرید. آن گاه در شیت تولیدات خویش، بخشی تولید نمائید که محصولاتی با تگ شبیه را به یوزرها ارائه دهد.

برچسب‌های صحیح چه کمکی به seo می‌نمایند؟
درحال حاضر می‌رسیم به موضوعی که احتمالاً همگی با عشق درانتظار تلاوت راجع به آن بودید. امیدوارم که چهت نیل به آن، مطالب قبل را رد نکرده باشید. به این دلیل که دانستن آن ها، یاری بزرگی به فهم عالی اثر تگ ها بر seo می‌نماید.


هر تگ اساسا یک شیت میباشد. یک برگه که تنی چند از مطالب یا این که محصول ها وبسایت را به هم مرتبط می‌نماید و در یک جا آن ها را اکران می دهد. به طور طبیعیً موتورهای کاوش نیز این ورقه را پیدا می‌نمایند و در حاصل جستجوی خویش اکران میدهند. این یعنی ما به امداد تگ مجال داریم در جستجوهای مرتبط بیشتری اکران داشته باشیم و ورودی گوگل خویش را از این نحوه ارتقا دهیم.


اثر برچسب ها در seo
به کار گیری از برچسب به ما اذن داده در جستجوهای مربوط به طریق های بازاریابی حضور داشته باشیم.

از جمله، تگ فراگیری تبلیغات گوگل ادوردز ما‌را در لحاظ بگیرید. در برگه این تگ، شما به کل مطالب مرتبط به تبلیغ گوگل ما دسترسی دارید. هم اکنون فرض کنیم کسی در گوگل عبارت "یادگرفتن تبلیغ در گوگل" را کاوش کرد. در این صورت، گوگل میخواهد مرتبط‌ترین صفحه های را به مخاطب توصیه دهد و یکی‌از آن‌ها، بی‌شک شیت تگ ماست. ورقه‌ای که مقاله ها بسیار متنوعی درباره گوگل در آن قرار گرفته و می تواند برای مخاطب سود اکثری داشته باشد.

در واقع، تگ فرصتی برای ما تولید کرده که عبارات کلیدی بیشتری را با تمرکز بالاتری مقصود در اختیار بگذاریم.

چرا به کار گیری بی‌راه و بی‌اعتنا از برچسب ها، تارنما شمارا نابود می‌نماید؟
اینک که معنا برچسب بدیهی‌خیس شد‌ه‌است، بگذارید باری دیگر به سراغ فرهنگ وتمدن به کارگیری از تگ در جمهوری اسلامی ایران برگردیم. فرهنگی که به خیال آپدیت نبودن، به مکان آنکه برای ما اثرگذار باشد، در واقعیت به ما زیان می زند.


ما در جمهوری اسلامی ایران خاطر گرفته‌ایم که هر چقدر از تگ ها بیشتر استعمال کنیم، وبسایت ما seo بهتری داراست. این مسئله شاید یکسری سال پیش که موتورهای کاوش اینقدر توسعه یافته نبودند، صحیح بود. ولی در حال حاضر چیزی جز ضرروزیان برای وبسایت شما ندارد. ولی، خیال و خاطر نکنید که‌این در معنای تغییر و تحول کارکرد تگ میباشد.


آنچه که ما در باب کاربرد و سود تگ گفتیم، در واقع دلیلی میباشد که به هیچ وجهً تگ به وجود آمده میباشد. برای همین پافشاری داشتیم که در صدر، فارغ از حدس اثر تگ در seo، به تحقیق آن بپردازیم. مساله اینجاست که به گذر زمان فرصت، موتورهای کاوش توسعه و گسترش کرده‌اند و در شناسایی خوب به کار گیری صحیح و خطا از تگ، زرنگ‌خیس گردیده‌اند. به همین ادله دیگر نمی‌اقتدار با به کارگیری از ده‌ها تگ متنوع و گاهاً بی‌ربط، ورودی بیشتری از گوگل گرفت.

به کارگیری از برچسب های زیاد
به کار گیری از برچسب های زیاد و شبیه، خیر صرفا برای seo شما سودی ندارد، بلکه مخاطب را هم سرگردان خواهد کرد. ما هم هنگامی این خطا را کرده‌ایم و بابت آن هزینه داده‌ایم.

تگ های زیاد و بی‌ربط، هیچ سودی برای استفاده کننده ندارند.

به کار گیری صحیح و به جا از تگ ها، قادر است در دسترسی خوب یوزرها به داده ها و تولید ها مرتبط، یاری بسیار متعددی بکند. البته دقیقاً عکس همین مسئله در زمینه ی تگ های زیاد راست گو میباشد. یعنی تگ‌های زیاد، منجر می شوند که شیت شما بسیار نا مرتب و نامنظم گردد و استفاده کننده در انبوهی از لغات کلیدی بی‌ربط قرار گیرد. تگ هایی که هیچ منطقی برای وی ندارند و هیچ کمکی به ماندن وی در تارنما شما نمیکنند. ولی، هیچ بعید وجود ندارد که اورا فراری دهند.

تگ‌های زیاد، سبب ساز ساخت‌و‌ساز صفحه های تکراری می گردند.
احتمالاً می دانید که تولید صفحه های تکراری، بر روی بهینه سازی وب سایت شما تاثیری منفی خواهد داشت. این صفحه های بیهوده می‌باشند و هیچ کابردی برای کاربر ندارند. به این ترتیب، طبیعی میباشد که گوگل و بقیه موتورهای کاوش نیز چندان اواسط خیر با آن‌ها نداشته باشند.

خب، زمانی شما از تگ های متنوع و زیاد به کارگیری می کنید، به احتمال زیاد قرار میباشد تعداد متعددی از این صفحه ها تکراری و بیهوده به وجود بیایند. البته چه طور؟ همان گونه که گفتیم، ساخت و ساز تگ در معنای ساخت یک ورقه میباشد. برگه‌ای که مجموع مطالب یا این که محصولاتی که آن تگ را دارا‌هستند، به اکران می گذارد. البته هنگامی شما برای هر مقاله یا این که کالا خویش از ده ها تگ متنوع به کار گیری میکنید، چقدر احتمال دارااست که از همین تگ ها در مکان دیگری هم به کار گیری نمایید؟ حتماً تنی چند از این تگ ها خواهند بود که تنها برای به عبارتی متاع مستعمل‌اند. این یعنی یک‌سری برگه به وجود می آیند که در مجموع آن ها، تنها همین یک محتوا وجود داراست و صرفا تفاوت آنان، عنوانشان میباشد.

تگ‌های زیاد، سبب ساز پایین آمدن اعتبار محتواهای اساسی شما میگردند
موتورهای کاوش یک راه حل بهتر برای مشخص و معلوم کردن اعتبار و قیمت صفحه های وب پیدا کرده‌اند. در‌حالتی که درباره seo زیاد خوانده باشید، به طبعً میدانید خواسته ما چیست: لینک و پیوند ها! هر چقدر که یک ورقه شما بیشتر معرفی گردیده باشد و لینک و پیوند گرفته باشد، اعتبار آن در موتورهای کاوش بیشتر خواهد بود. اکنون ممکن میباشد این معرفی به وسیله خویش شما صورت گرفته باشد (لینک و پیوند داخلی) یا این که تارنما دیگری شما‌را معرفی کرده‌با‌شد (بک لینک و پیوند). شما می توانید در نوشته‌علمی گونه های لینک و پیوند ها، بیشتر در ارتباط آن ها بخوانید.

زمانی اینجانب از یک شیت وب سایت خودم به شیت دیگری لینک و پیوند میدهم، در واقع کمی از اعتبار شیت اولیه را به کاغذ دوم منتقل میکنم. تگ کردن هم دقیقاً اینکار را جاری ساختن می دهد. یعنی هنگامی اینجانب برچسب هایی برای یک مقاله از تارنما خودم تعریف و تمجید می کنم، در واقعیت صفحاتی ساخت‌و‌ساز می کنم که کل آنان در برگه مقاله اینجانب لینک و پیوند گردیده‌اند.

انتقال اعتبار از محتوا به برچسب
بخشی از اعتبار کاغذ محتوای شما، از روش پیوند‌ها به صفحه های برچسب شما منتقل گردد.

متوجه شدید؟ در صورتیکه قرار باشد اینجانب ده‌ها تگ متفاوت برای مقاله خویش تعریف و تمجید کنم، در واقعیت اعتبار این ورقه را تا حد متعددی پخش کرده‌ام. در واقع، صفحه ها زیادی دارم که تمامی آن‌ها معتبر یه خرده می باشند. در‌صورتی‌که که می‌توانستم به مکان اینکار، اعتبار را در صفحه های مهم خودم با موضوعات مشخص و معلوم متمرکز کنم و براین اساس، شانس درجه دریافت کردن خودم در لغت ها مرتبط را بیشتر کنم.

چه گونه از تگ ها به صدق به کار گیری کنیم؟
ما تا به اینجا، تک تک آنچه بایستی درخصوص تگ ها می‌دانستید را به شما گفتیم. هم اکنون بیاید روش به کار گیری صحیح از برچسب ها را حافظه بگیریم و ببینیم چه نکات مهمی را می بایست در برچسب زدن رعایت کرد.

هیچ وقت برای صفحه های خویش، برچسب منحصربفرد تولید نکنید
تنها هنگامی از یک تگ استعمال نمائید که به یک قضیه یا این که خصوصیت مشترک میان مطالب یا این که محصول ها شما اشاره دارااست و دستکم 2 کاغذ میتوانند دارنده آن برچسب باشند. ولی اشکالی ندارد در صورتی‌که الان تنها یک مقاله با این مورد یا این که خصوصیت دارید، البته قرار میباشد در بعدی مطالب دیگری با این برچسب نوشته شوند. در واقع، هر چه زودتر یک برچسب بهتر را بسازید، عالی میباشد. به این دلیل که اعتبار کشف کردن ورقه‌ها در موتورهای کاوش نیاز به فرصت دارد.

مدام حق تقدم را با استفاده کننده بگذارید
یک روش بهتر برای آنکه از به کار گیری صحیح تگ ها مطمئن باشید، این میباشد که به استفاده کننده خویش نگاه نمائید. از خویش بپرسید که وجود این برچسب چه کمکی به مخاطبان تارنما اینجانب خواهد کرد؟ آیا منجر میشود که آنان بیشتر در وبسایت اینجانب بمانند یا این که تنها آنان‌را حیران می‌نماید؟ مطمئن باشید که پرسیدن این سوال های، میتواند تصمیم‌گیری را برای شما بسیار ریلکس نماید.

تیتر تگ های خویش را طبق جستجوها تعیین نمائید
پیش از آنکه تیتر تگ خویش را مشخص و معلوم نمایید، بد وجود ندارد یک رسیدگی عبارات کلیدی خرد در زمینه‌ی آن ایفا دهید. یعنی مشاهده کنید که مورد یا این که خصوصیت متبوع شما چه‌گونه در گوگل کاوش می‌گردد. آنگاه عنوانی را تعیین نمائید که بیشترین کاوش را داشته باشد.

برای برچسب های خویش توضیح بنویسید
در شرایطی که قابلیت و امکان توضیح تایپ کردن برای برگه تگ را دارید، به طبعً این فعالیت را اجرا دهید. وجود توضیحات در شیت تگ، سبب ساز می شود که‌این برگه هم برای استفاده کننده قابل ادراک‌خیس باشد، هم موتورهای کاوش زمینه آن را خوب شناسایی نمایند. همینطور در شکل قابلیت و امکان، متا تایتل و دیسکریپشن نیز برای این شیت ساخت و ساز نمائید.

هنگام برچسب زدن، به مسئله عمل داشته باشید، خیر واژه و کلمه کلیدی
شاید تا الان این نکته را فهمیده باشید. البته اعلام کردن دوباره آن حتماً ضرروزیان ندارد: شما هنگام برچسب زدن بایستی به معنی و معنا فعالیت داشته باشید. خواسته اینجانب چیست؟ یعنی ما به مکان ساخت و ساز دو برچسب "روانشناسی و بازاریابی" و "اثر روانشناسی در بازاریابی"، صرفا یک برچسب ساخت‌و‌ساز می کنیم و همت می کنیم در هر دوی این عبارات کلیدی مرتبه استخراج کنیم. خیر اینکه برای هر واژه کلیدی، یک برچسب بزنیم.

ای خدای والا، چه طور تگ های پیشین خودم را تر و تمیز کنم؟
هم اکنون شما کلیه‌چیز را درباره تگ‌ها می دانید. البته در حالتی‌که تاکنون مسیر خطا را رفته باشید چه؟ چنانچه فعلا هزاران تگ بی‌ربط دارید که صرفا برای یک مقاله یا این که مال می‌باشند، احتمالاً جهان بر سرتان حاد گردیده‌است. پایان چطور می بایست این تعداد تگ را تر و تمیز کرد؟

روش نظافت کردن برچسب ها
از دربین بردن تگ های اختصاصی یک محتوا
در جايگاه اولیه، شما می بایست کلیه تگ‌هایی که صرفا یک توشه مصرف شده‌اند را از میان ببرید. ولی موردنیاز میباشد صفحه های تولید گردیده برای این تگ‌ها، به محتوای اساسی شما منتقل (ریدایرکت) شوند. بدین ترتیب، اعتباری که آن‌ها در موتورهای کاوش دارا هستند، به محتوای اساسی گشوده میشود. البته اعمال این شغل به طور دستی، چندان شل وجود ندارد. پس می بایست چه فعالیت فرمائید؟ می توانید از یک نرم‌افزار‌نویس بخواهید این فعالیت را برای شما اجرا دهد یا این که در مخزن وردپرس پلاگین‌‌ای برای این فعالیت پیدا نمایید.

از در بین بردن تگ‌های تکراری و بی‌منفعت
تا همینجای فعالیت، وب سایت شما از حیث کاربرد و seo شرایط بسیار بهتری پیدا نموده است. ولی در‌حالتی که حقیقتاً قصد پاک کردن مطالب یا این که تولیدها تارنما خویش را دارید، اینک می بایست دست به شغل گردید و تگ‌های دیگر خویش را رسیدگی فرمایید. اکثر سیستم‌های رئیس وب سایت دارنده بخشی می باشند که‌این تگ ها را به شما علامت می دهد. تلاش نمائید تا مکان ممکن این تگ ها را با هم مخلوط فرمائید. یعنی تگ‌هایی با قضیه یکسان را در یک شیت توده فرمائید. درین مرحله نیز مایحتاج میباشد که‌این مخلوط همدم با ریدایرکت باشد. یعنی آحاد تگ‌های پیشین به ورقه تگ نو منتقل شوند.

به تگ های پر طرفدار اعتنا ویژه‌ای داشته باشید
یک مساله اساسی که هنگام پاک کردن تگ های خویش می بایست به آن اعتنا داشته باشید، درجه هر تگ در موتور جستجوی گوگل و تعداد ورودی آن میباشد. توصیه ما به شما این میباشد که از ابزار چک گر آنالیتیکس استعمال فرمائید تا بتوانید تگ های پربازدید خویش را شناسایی فرمایید. از در بین بردن سوای درنگ این تگ ها، میتواند ضربه‌ای منفی به بهینه سازی شما بزند.what is seo پس عملکرد فرمائید با تمرکز بیشتری درباره آنان تصمیم بگیرید و حتی در شرایطی‌که قصد نظافت کردن آن‌ها را دارید، مطمئن گردید که به ورقه صحت منتقل میگردند.

برای رسیدگی تعداد ورودی هر تگ، کافی میباشد وارد آنالیتیکس خویش گردید، به نصیب Behavior < Content رجوع کنید و واژه و کلمه tag (یا این که هر واژه دیگری که برچسب‌های شما با به کار گیری از آن معلوم می شوند) را کاوش نمایید. آن‌گاه به راحتی میتوانید تعداد ورودی هر تگ را آیتم پژوهش قرار دهید. (برای داده ها بیشتر میتوانید به تگ مطالب آموزشی گوگل آنالیتیکس ما مراجعه‌نمایید.)

برچسب ها، برچسب ها، برچسب های عزیز
تمامی چیز را به شما گفتم؟ چیزی را از مداد نینداختم؟ فکرمیکنم اینطور باشد.

در غایت، بگذارید یک توشه دیگر تاکید کنم که برچسب یک ابزار بهتر برای طبقه‌بندی و تر و تمیز کردن محتوای یک تارنما میباشد.سئو در مشهد به یاری برچسب می‌اقتدار کاری کرد که یوزرها از تارنما شما شل‌خیس به کار گیری نمایند و بیشتر در آن وقت بگذرانند. البته این آموزه خطا اهل ایران که با می گوید "برچسب بیشتر، مرتبه خوب"، این زمان را از ما می گیرد و وب سایت های ما‌را مجهز به تعداد متعددی کاغذ بیهوده و بی کاربرد می‌نماید که اثر منفی هم روی مخاطب اینجانب و هم روی seo ما دارا‌هستند.

در اینجور مواقع، اینجانب مدام به حافظه مثالی دیدنی می افتم: یک خنجر را در حیث بگیرید. این شمشیر فواید اکثری برای ما داراست. برای مثالً با آن میوه پوست میکنیم. ولی همین خنجر می تواند استعمال‌های بسیار نادرستی هم داشته باشد. به عنوان مثالً در بدترین موقعیت میتواند جان یک آدم را هم در خطر بیندازد. البته گونه های از خنجر وجود ندارد. گونه های از استعمال غلط از آن میباشد.

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید و چیزی تازه خاطر گرفته باشید. رایا پارس امیدوارم این مقاله به خوب شدن این آشفته بازار پر‌از برچسب وب یاری دهد و در وقت گیر‌برهه زمانی، تارنما‌های اهل ایران دارنده ساختار خوب و مفیدتری باشند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 645
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 80
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 244
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 1149
  • بازدید سال : 9229
  • بازدید کلی : 163603
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی