loading...

مرجع مقالات رسمي سئو

مقالات رسمي سئو

بازدید : 174
سه شنبه 21 بهمن 1399 زمان : 15:24


اصول بهینه سازی برای ساخت محتوا اصول معمولی‌ایست که با رعایت همین اصول سئو سایت بی آلایش می توانید از اکثری از رقبای خویش پیشی بگیرید. هیچ زمان تامل نکنید که اصول بهینه سازی بسیار مشقت بار می‌باشند و قطعا بایستی فعالیت seo را برون‌سپاری کرد، بلکه میتوانید مقاله یادگرفتن سئو وبسایت و مقاله یادگرفتن بهینه سازی وردپرس و نیز همین مقاله پیش روی‌تان را مطالعه فرمائید تا قدری با اصول بهینه سازی آشنا گردید.

فهرست ۱۶ عنصر ضروری اصول seo برای ساخت و ساز محتوای باصرفه گردیده:

کلیدواژه هدفمند
URLهای دوستدار موتور جست‌وجو
باصرفه‌سازی برچسب تیتر (Title Tag)
باصرفه‌سازی توضیحات متا
باصرفه‌سازی تیتر اساسی (H1)
به‌روزرسانی با به کار گیری از نشانه تاریخ (Timestamp)
کلیدواژه غرض در گزاره اولیه
با صرفه‌سازی برچسب تیتر میانی (H2)
به کار گیری از تصاویر و کلیپ
به کار گیری از رابطه معنایی کلیدواژه‌ها
اهمیت ورژن گوشی
پیوند‌های فرنگی
لینک و پیوند‌های داخلی
سرعت ورقه
دکمه‌های به اشتراک گذاری رسانه‌ها
محتوای آموزشی زمان بر اختصاصی

محتوا استدلال مهم در مرتبه‌بندی گوگل میباشد
محتوا یکی قادر‌ترین آرم‌های جايگاه‌بندی گوگل میباشد. با این‌ هم اکنون، بخش اعظمی از بازاریابان در ایجاد محتوای مطلوب خلل دارا هستند. می بایست بدانید عصر‌ی روزهایی که می‌توانستید با نگارش و نشر یک پُستِ بلاگ ۳۰۰کلمه‌ای، سکو کسب نمایید، برهه زمانی‌هاست سپری گردیده است. برای کسب جايگاه در SERP (صفحة نتیجه ها موتور کاوش) به محتوایی عالی نیاز دارید. با هر محتوایی که منتشر می کنید، بایستی بتوانید به یک سوال بی آلایش جواب دهید: «چرا این محتوا را منتشر می کنید ؟» . اینکه محتوایتان غرض داشته باشد، از اهمیت متعددی برخوردار‌است.

هیچوقت نباید پست‌های وب لاگ یا این که بقیه اشکال محتوا را صرفا برای پرکردن وب لاگ یا این که تارنما منتشر نمایید. معمولا می بایست محتوا را برای تحقق اهدافی مانند هدف ها ذیل منتشر نمایید:

برای کسب سکو در SERP؛
برای به‌دست‌آوردن پیوند؛
برای فراگیری به مخاطبان؛
برای هدایت تعاملات اجتماعی؛
برای ساخت و ساز مشتریان احتمالی (سرنخ‌ها یا این که لیدها)؛
قالب محتوای انتخابی مدام می بایست با مقصود موردنظر متناسب باشد. بااین‌حالا، فهم بی نقص اینکه چرا میخواهید محتوا را ساخت‌و‌ساز و بار گذاری فرمایید، بسیار اصلی میباشد. برای هر نوشته‌ی علمی، پستِ بلاگ یا این که راهنمای پیروز بایستی مقصود داشته باشید. نباید به‌دامِ ساخت‌و‌ساز مطالب سرسری بیفتید. این‌سیرتکامل مطالب غالبا به عوارض پایین ایجاد می گردند:

کارفرمای شما می خواهد هر روز یک پست وب لاگ تازه لود فرمایید؛
کسی به شما گفته میباشد هر چه محتوا بیشتر باشد بهتر میباشد (سوای دقت به کیفیت)؛
خیل‌عظیم محتوای نو به جايگاه‌ی بهتر وبسایت یاری می‌نماید؛
در صورتی‌که اینگونه رویکردی برای ساخت محتوا دارید، بایستی تجدیدنظر نمائید. این نوشته ی علمی را تا پایان بخوانید تا با رموز ساخت‌و‌ساز محتوای باصرفه و کیفیت بالا بیشتر آشنا گردید.

با فرض اینکه میدانید چرا می بایست از محتوا به‌تیتر بخشی از استراتژی seo استعمال کنیم، بیایید ببینیم چه‌گونه می توانید از باصرفه‌سازی بدون نقص محتوا یقین نتیجه ها فرمائید.

بیشتر بخوانید : محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله مخاطب (UGC) چه چیزی است؟

۱۶ عنصر ضروری اصول بهینه سازی برای ساخت محتوای باصرفه‌گردیده
اصول seo در ساخت ورقه‌ای به طور کامل باصرفه‌گردیده، ارزیابی‌لیستی معمولی داراست که می توانید آن را دنبال فرمایید:

۱. کلیدواژه هدفمند
تحقیق در رابطه واژه و کلمه کلیدی یا این که کلیدواژه بایستی مدام نقطه استارت تایپ کردن باشد. ساخت محتوا درکنار تحقیق در رابطه کلیدواژه‌ها بسیار اصلی میباشد.

از ابزاری مانند نرم‌افزار‌ریزِ کلیدواژه گوگل (Google’s Keyword Planner) یا این که جستجو گرِ کلیدواژه ماز (Moz’s Keyword Explorer) برای انتخاب کلیدواژه‌هایی که یوزرها پیرامون قضیه انتخابی شما جست‌وجو می‌نمایند، به کار گیری نمایید و از آنان به‌تیتر پایه فعالیت فایده بگیرید. کورکورانه محتوا ساخت‌و‌ساز نکنید؛ نرم افزار‌ای براساس دسته‌ای از کلیدواژه‌ها فرمول‌بندی فرمایید؛ با این‌فعالیت از شروع خودتان را در مسیر توفیق قرار می‌دهید. این مورد می بایست بنیان محتوای شمارا صورت دهد؛ کلیدواژه‌های انتخابی شما بر عامل ها دیگر شیت تأثیر خواهد گذاشت.

بدین ترتیب در شرایطی‌که از در آغاز محتوای خویش را با کلیدواژه‌های خاص غرض‌مند نکنید، در رقابت برای کسب مرتبه می بایست بیش‌ازحد کوشش نمایید.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع تحقیق واژه کلیدی و کیورد ریسرچ

۲. URLهای دوستدار موتور جست‌وجو
خیلی پیش‌خیس از سال ۲۰۰۸، مت کات مدیریت گروه نبرد با هرزنامه در گوگل به استفان اسپنسر (متخصص بهینه سازی) تأکید کرد که در نشانی URL، وجود ۳ تا ۵ واژه مناسب میباشد. آنهایی که وقتگیر‌خیس میباشند، براساس الگوریتم گوگل معمولا اعتبار چندانی به محتوا اضافه نمیکنند. شعور این نکته بسیار اصلی میباشد که ساختار URL سازگار با موتور جست‌وجو به به عبارتی اندازه‌ که برای موتورهای جست‌وجو اثرگذار میباشد، برای یوزرها نیز سودمند خواهد بود.

دو URL پایین را درنظر بگیرید؛ هر دو مرتبط با راهنمای ساختن کمپین ریتارگتینگ در یکتانت میباشند:

yektanet.com/retargeting

yektanet.com/?p=123

شما باشید روی کدام‌یک کلیک می کنید؟ به انگیزه URL بهتر و مربوط‌خیس به محتوا علت‌ها برای کلیک روی او‌لین بیشتر میباشد.

ضابطه نخستین تشکیل داد URL این میباشد که مدام می بایست از ساختار بغرنج و حیران‌کننده بپرهیزید؛ هرچه کوتاه‌خیس باشد بهتر میباشد و اما می بایست از لحاظ کلیدواژه نیز با صرفه‌سازی گردیده باشد.

برپایه یک پژوهش، URL ‌های کوتاه‌خیس معمولا سکو بهتری میگیرند. جان مولر (یک کدام از متخصصان گوگل) در پلتفرم گوگل‌هنگ‌آوتس در سال ۲۰۱۶ اظهار داشت: «وقتی‌که ما دو URL با محتوای یکسان داریم و قرار باشد یکی‌از آن ها را در نتیجه ها جست‌وجو علامت دهیم، آنکه کوتاه‌خیس میباشد را گزینش خوا هیم کرد.»

کلیدواژه غرض بایستی در URL بیاید. در حالتی‌که براساس مثال بالا مقصود‌تان موعظه در رابطه شروع کمپین ریتارگتینگ میباشد، URL ‌تان بایستی به‌صورت پایین باشد:

yektanet.com/retargeting

و خیر این:

yektanet.com/category/guides/۲۰۱۸/retargeting

۳. با صرفه‌سازی برچسب تیتر (Title Tag)
برچسب تیتر برگه یکی‌از مهمترین موادسازنده اصول seo میباشد که به‌راحتی می‌قدرت آن را باصرفه‌سازی کرد. هنگام تایپ کردن برچسب تیترِ با صرفه‌گردیده، شایسته ترین چیزی که میتوانید از آن استعمال فرمایید، کلیدواژه غرض میباشد.

برای مثال، به عبارتی عبارت کلیدی «راهنمای کمپین ریتارگتینگ» را درنظر بگیرید. کلیدواژه یا این که عبارت کلیدی اساسی را در اولِ تیتر (عنوان مهم مقاله) قرار دهید. تیتر بایستی کمتر از ۶۰ کاراکتر باشد. گوگل برچسب تیتر را درحال‌حاضر حداکثر تا ۶۰۰ پیکسل نشانه می‌هد که از نگاه محدودیت کاراکتر به طور تقریب ۶۰ کاراکتر میشود. می توانید از ابزار برچسب تیتر موزیلا نیز برای محاسبه نوع اکران تیتر به کارگیری نمائید. به نمونه برگردیم؛ یک تیتر به طور کامل با صرفه این چنین خواهد بود:

«راهنمای کمپین ریتارگتینگ ، چه‌طور و با چه قیمتی قادر خواهیم بود ریتارگتینگ داشته باشیم ؟»

می بینید که تیتر با کلیدواژه (عبارت کلیدی) استارت میشود و در‌پی، با تعدادی سوال مهم دنبال می شود. طرح این سوال‌ها در تیتر سبب ساز می گردد نرخ کلیک (CTR) ارتقاء یابد.

بیشتر بخوانید: نرخ کلیک یا این که CTR چه چیزی است؟

۴. با صرفه‌سازی توضیحات متا
شاید تعجب فرمایید چرا توضیحات متا را به‌تیتر یک کدام از عنصرها مهم با صرفه‌سازی برگه درنظر گرفته‌ایم. به‌هرحال گوگل یکسری سال میباشد که توضیحات متا را دیگر به‌تیتر ادله درجه‌بندی درنظر نمی‌گیرد.ولی مطلقا به آن اهمیت داده و آن را بنویسید چرا موجب شود تا آن‌چه در مقاله شما وجود دارااست مشخص و معلوم‌خیس باشد و در سود تعداد کلیک آن ارتقا مییابد و این قضیه برای seo شما مطلوب میباشد.

توضیحات متا بخشی از محتوای شماست که در ورقه حاصل موتورهای جست‌وجو چشم می شود. ولی توضیحات متا را می بایست خودتان بنویسید؛ وگرنه گوگل خودش بخشی از مقاله شما‌را در توضیحات متا نماد خواهد اعطا کرد. در صورتی‌که توضیحات متا را به‌نیکی بنویسید، تفاوت متعددی بین تعداد کلیک‌ها تولید خواهید کرد. تردیدی وجود ندارد تعداد کلیک درکنار بازه‌وقتی که مخاطب روی محتوای شما توقف می‌نماید، ادله مهمی در ارتقاء سکو به‌شمار می‌رود. توضیحات متا را به‌خیر و خوبی بنویسید و اعتنا فرمایید قطعا ذیل ۱۶۰ کاراکتر باشد؛ وگرنه مابقی آن به‌صورت نقطه‌چین چشم می گردد.

نکاتی برای تایپ کردن توضیحات متا:
بایستی کلیدواژه موردنظرتان را در توضیحات متا وارد نمایید و درین متنِ کوتاه چنان داده ها مهمی مکان دهید که مخاطب شوق واشتیاق به تلاوت پیدا نماید.

توضیحات متا برای راهنمای کمپین ریتارگتینگ:

«با ریتارگتینگ یکتانت تجارت خویش را متحول فرمائید. به یاری کمپین‌های ریتارگتینگ یکتانت مشتریان بالقوه خویش را از یوزرها‌تان بیابید و به تارنما خویش بازگردانید.»

۵. با صرفه‌سازی تیتر مهم (Heading 1)
تیتر H1 می بایست تیتر مهم کاغذ باشد. این نصیب معمولا به عبارتی نصیب «تیتر» در سامانه‌های مدیر محتوا مثل وردپرس (CMS) میباشد. در‌حالتی که از وردپرس به کار گیری میکنید، معمولا در بالای ورقه، محل آن را با عبارت «تیتر را اینجا وارد نمایید» یا این که به انگلیسی «Enter title here» خواهید یافت:

بااین‌اکنون، مدام دوبار تحلیل فرمائید؛ به دلیل آن که مدام این‌‌سیرتکامل وجود ندارد که کلیه قضیه‌ها تیتر را در برچسب H1 قرار دهند.

در بیشتر مورد ها، از کلیدواژه مهم یار و همدم با دیگر کلمه ها توضیحی اساسی استعمال فرمائید. برای مثال، در نمونه راهنمای کمپین ریتارگتینگ این تیتر را مشاهده کنید:

راهنمای کمپین ریتارگتینگ


در صورتی بعداز این کلیدواژه غرض چیزی اضافه نمائید، مشکلی در جايگاه‌بندی ساخت نمیشود. برای مثال، میتوانید برچسب تیتر را این چنین با صرفه فرمایید:

راهنمای کمپین ریتارگتینگ ، چه طور و با چه قیمتی قادر خواهیم بود ریتارگتینگ داشته باشیم ؟


اصول بهینه سازی برای ساخت محتوا اصول معمولی‌ایست که با رعایت همین اصول سئو سایت بی آلایش می توانید از اکثری از رقبای خویش پیشی بگیرید. هیچ زمان تامل نکنید که اصول بهینه سازی بسیار مشقت بار می‌باشند و قطعا بایستی فعالیت seo را برون‌سپاری کرد، بلکه میتوانید مقاله یادگرفتن سئو وبسایت و مقاله یادگرفتن بهینه سازی وردپرس و نیز همین مقاله پیش روی‌تان را مطالعه فرمائید تا قدری با اصول بهینه سازی آشنا گردید.

فهرست ۱۶ عنصر ضروری اصول seo برای ساخت و ساز محتوای باصرفه گردیده:

کلیدواژه هدفمند
URLهای دوستدار موتور جست‌وجو
باصرفه‌سازی برچسب تیتر (Title Tag)
باصرفه‌سازی توضیحات متا
باصرفه‌سازی تیتر اساسی (H1)
به‌روزرسانی با به کار گیری از نشانه تاریخ (Timestamp)
کلیدواژه غرض در گزاره اولیه
با صرفه‌سازی برچسب تیتر میانی (H2)
به کار گیری از تصاویر و کلیپ
به کار گیری از رابطه معنایی کلیدواژه‌ها
اهمیت ورژن گوشی
پیوند‌های فرنگی
لینک و پیوند‌های داخلی
سرعت ورقه
دکمه‌های به اشتراک گذاری رسانه‌ها
محتوای آموزشی زمان بر اختصاصی

محتوا استدلال مهم در مرتبه‌بندی گوگل میباشد
محتوا یکی قادر‌ترین آرم‌های جايگاه‌بندی گوگل میباشد. با این‌ هم اکنون، بخش اعظمی از بازاریابان در ایجاد محتوای مطلوب خلل دارا هستند. می بایست بدانید عصر‌ی روزهایی که می‌توانستید با نگارش و نشر یک پُستِ بلاگ ۳۰۰کلمه‌ای، سکو کسب نمایید، برهه زمانی‌هاست سپری گردیده است. برای کسب جايگاه در SERP (صفحة نتیجه ها موتور کاوش) به محتوایی عالی نیاز دارید. با هر محتوایی که منتشر می کنید، بایستی بتوانید به یک سوال بی آلایش جواب دهید: «چرا این محتوا را منتشر می کنید ؟» . اینکه محتوایتان غرض داشته باشد، از اهمیت متعددی برخوردار‌است.

هیچوقت نباید پست‌های وب لاگ یا این که بقیه اشکال محتوا را صرفا برای پرکردن وب لاگ یا این که تارنما منتشر نمایید. معمولا می بایست محتوا را برای تحقق اهدافی مانند هدف ها ذیل منتشر نمایید:

برای کسب سکو در SERP؛
برای به‌دست‌آوردن پیوند؛
برای فراگیری به مخاطبان؛
برای هدایت تعاملات اجتماعی؛
برای ساخت و ساز مشتریان احتمالی (سرنخ‌ها یا این که لیدها)؛
قالب محتوای انتخابی مدام می بایست با مقصود موردنظر متناسب باشد. بااین‌حالا، فهم بی نقص اینکه چرا میخواهید محتوا را ساخت‌و‌ساز و بار گذاری فرمایید، بسیار اصلی میباشد. برای هر نوشته‌ی علمی، پستِ بلاگ یا این که راهنمای پیروز بایستی مقصود داشته باشید. نباید به‌دامِ ساخت‌و‌ساز مطالب سرسری بیفتید. این‌سیرتکامل مطالب غالبا به عوارض پایین ایجاد می گردند:

کارفرمای شما می خواهد هر روز یک پست وب لاگ تازه لود فرمایید؛
کسی به شما گفته میباشد هر چه محتوا بیشتر باشد بهتر میباشد (سوای دقت به کیفیت)؛
خیل‌عظیم محتوای نو به جايگاه‌ی بهتر وبسایت یاری می‌نماید؛
در صورتی‌که اینگونه رویکردی برای ساخت محتوا دارید، بایستی تجدیدنظر نمائید. این نوشته ی علمی را تا پایان بخوانید تا با رموز ساخت‌و‌ساز محتوای باصرفه و کیفیت بالا بیشتر آشنا گردید.

با فرض اینکه میدانید چرا می بایست از محتوا به‌تیتر بخشی از استراتژی seo استعمال کنیم، بیایید ببینیم چه‌گونه می توانید از باصرفه‌سازی بدون نقص محتوا یقین نتیجه ها فرمائید.

بیشتر بخوانید : محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله مخاطب (UGC) چه چیزی است؟

۱۶ عنصر ضروری اصول بهینه سازی برای ساخت محتوای باصرفه‌گردیده
اصول seo در ساخت ورقه‌ای به طور کامل باصرفه‌گردیده، ارزیابی‌لیستی معمولی داراست که می توانید آن را دنبال فرمایید:

۱. کلیدواژه هدفمند
تحقیق در رابطه واژه و کلمه کلیدی یا این که کلیدواژه بایستی مدام نقطه استارت تایپ کردن باشد. ساخت محتوا درکنار تحقیق در رابطه کلیدواژه‌ها بسیار اصلی میباشد.

از ابزاری مانند نرم‌افزار‌ریزِ کلیدواژه گوگل (Google’s Keyword Planner) یا این که جستجو گرِ کلیدواژه ماز (Moz’s Keyword Explorer) برای انتخاب کلیدواژه‌هایی که یوزرها پیرامون قضیه انتخابی شما جست‌وجو می‌نمایند، به کار گیری نمایید و از آنان به‌تیتر پایه فعالیت فایده بگیرید. کورکورانه محتوا ساخت‌و‌ساز نکنید؛ نرم افزار‌ای براساس دسته‌ای از کلیدواژه‌ها فرمول‌بندی فرمایید؛ با این‌فعالیت از شروع خودتان را در مسیر توفیق قرار می‌دهید. این مورد می بایست بنیان محتوای شمارا صورت دهد؛ کلیدواژه‌های انتخابی شما بر عامل ها دیگر شیت تأثیر خواهد گذاشت.

بدین ترتیب در شرایطی‌که از در آغاز محتوای خویش را با کلیدواژه‌های خاص غرض‌مند نکنید، در رقابت برای کسب مرتبه می بایست بیش‌ازحد کوشش نمایید.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع تحقیق واژه کلیدی و کیورد ریسرچ

۲. URLهای دوستدار موتور جست‌وجو
خیلی پیش‌خیس از سال ۲۰۰۸، مت کات مدیریت گروه نبرد با هرزنامه در گوگل به استفان اسپنسر (متخصص بهینه سازی) تأکید کرد که در نشانی URL، وجود ۳ تا ۵ واژه مناسب میباشد. آنهایی که وقتگیر‌خیس میباشند، براساس الگوریتم گوگل معمولا اعتبار چندانی به محتوا اضافه نمیکنند. شعور این نکته بسیار اصلی میباشد که ساختار URL سازگار با موتور جست‌وجو به به عبارتی اندازه‌ که برای موتورهای جست‌وجو اثرگذار میباشد، برای یوزرها نیز سودمند خواهد بود.

دو URL پایین را درنظر بگیرید؛ هر دو مرتبط با راهنمای ساختن کمپین ریتارگتینگ در یکتانت میباشند:

yektanet.com/retargeting

yektanet.com/?p=123

شما باشید روی کدام‌یک کلیک می کنید؟ به انگیزه URL بهتر و مربوط‌خیس به محتوا علت‌ها برای کلیک روی او‌لین بیشتر میباشد.

ضابطه نخستین تشکیل داد URL این میباشد که مدام می بایست از ساختار بغرنج و حیران‌کننده بپرهیزید؛ هرچه کوتاه‌خیس باشد بهتر میباشد و اما می بایست از لحاظ کلیدواژه نیز با صرفه‌سازی گردیده باشد.

برپایه یک پژوهش، URL ‌های کوتاه‌خیس معمولا سکو بهتری میگیرند. جان مولر (یک کدام از متخصصان گوگل) در پلتفرم گوگل‌هنگ‌آوتس در سال ۲۰۱۶ اظهار داشت: «وقتی‌که ما دو URL با محتوای یکسان داریم و قرار باشد یکی‌از آن ها را در نتیجه ها جست‌وجو علامت دهیم، آنکه کوتاه‌خیس میباشد را گزینش خوا هیم کرد.»

کلیدواژه غرض بایستی در URL بیاید. در حالتی‌که براساس مثال بالا مقصود‌تان موعظه در رابطه شروع کمپین ریتارگتینگ میباشد، URL ‌تان بایستی به‌صورت پایین باشد:

yektanet.com/retargeting

و خیر این:

yektanet.com/category/guides/۲۰۱۸/retargeting

۳. با صرفه‌سازی برچسب تیتر (Title Tag)
برچسب تیتر برگه یکی‌از مهمترین موادسازنده اصول seo میباشد که به‌راحتی می‌قدرت آن را باصرفه‌سازی کرد. هنگام تایپ کردن برچسب تیترِ با صرفه‌گردیده، شایسته ترین چیزی که میتوانید از آن استعمال فرمایید، کلیدواژه غرض میباشد.

برای مثال، به عبارتی عبارت کلیدی «راهنمای کمپین ریتارگتینگ» را درنظر بگیرید. کلیدواژه یا این که عبارت کلیدی اساسی را در اولِ تیتر (عنوان مهم مقاله) قرار دهید. تیتر بایستی کمتر از ۶۰ کاراکتر باشد. گوگل برچسب تیتر را درحال‌حاضر حداکثر تا ۶۰۰ پیکسل نشانه می‌هد که از نگاه محدودیت کاراکتر به طور تقریب ۶۰ کاراکتر میشود. می توانید از ابزار برچسب تیتر موزیلا نیز برای محاسبه نوع اکران تیتر به کارگیری نمائید. به نمونه برگردیم؛ یک تیتر به طور کامل با صرفه این چنین خواهد بود:

«راهنمای کمپین ریتارگتینگ ، چه‌طور و با چه قیمتی قادر خواهیم بود ریتارگتینگ داشته باشیم ؟»

می بینید که تیتر با کلیدواژه (عبارت کلیدی) استارت میشود و در‌پی، با تعدادی سوال مهم دنبال می شود. طرح این سوال‌ها در تیتر سبب ساز می گردد نرخ کلیک (CTR) ارتقاء یابد.

بیشتر بخوانید: نرخ کلیک یا این که CTR چه چیزی است؟

۴. با صرفه‌سازی توضیحات متا
شاید تعجب فرمایید چرا توضیحات متا را به‌تیتر یک کدام از عنصرها مهم با صرفه‌سازی برگه درنظر گرفته‌ایم. به‌هرحال گوگل یکسری سال میباشد که توضیحات متا را دیگر به‌تیتر ادله درجه‌بندی درنظر نمی‌گیرد.ولی مطلقا به آن اهمیت داده و آن را بنویسید چرا موجب شود تا آن‌چه در مقاله شما وجود دارااست مشخص و معلوم‌خیس باشد و در سود تعداد کلیک آن ارتقا مییابد و این قضیه برای seo شما مطلوب میباشد.

توضیحات متا بخشی از محتوای شماست که در ورقه حاصل موتورهای جست‌وجو چشم می شود. ولی توضیحات متا را می بایست خودتان بنویسید؛ وگرنه گوگل خودش بخشی از مقاله شما‌را در توضیحات متا نماد خواهد اعطا کرد. در صورتی‌که توضیحات متا را به‌نیکی بنویسید، تفاوت متعددی بین تعداد کلیک‌ها تولید خواهید کرد. تردیدی وجود ندارد تعداد کلیک درکنار بازه‌وقتی که مخاطب روی محتوای شما توقف می‌نماید، ادله مهمی در ارتقاء سکو به‌شمار می‌رود. توضیحات متا را به‌خیر و خوبی بنویسید و اعتنا فرمایید قطعا ذیل ۱۶۰ کاراکتر باشد؛ وگرنه مابقی آن به‌صورت نقطه‌چین چشم می گردد.

نکاتی برای تایپ کردن توضیحات متا:
بایستی کلیدواژه موردنظرتان را در توضیحات متا وارد نمایید و درین متنِ کوتاه چنان داده ها مهمی مکان دهید که مخاطب شوق واشتیاق به تلاوت پیدا نماید.

توضیحات متا برای راهنمای کمپین ریتارگتینگ:

«با ریتارگتینگ یکتانت تجارت خویش را متحول فرمائید. به یاری کمپین‌های ریتارگتینگ یکتانت مشتریان بالقوه خویش را از یوزرها‌تان بیابید و به تارنما خویش بازگردانید.»

۵. با صرفه‌سازی تیتر مهم (Heading 1)
تیتر H1 می بایست تیتر مهم کاغذ باشد. این نصیب معمولا به عبارتی نصیب «تیتر» در سامانه‌های مدیر محتوا مثل وردپرس (CMS) میباشد. در‌حالتی که از وردپرس به کار گیری میکنید، معمولا در بالای ورقه، محل آن را با عبارت «تیتر را اینجا وارد نمایید» یا این که به انگلیسی «Enter title here» خواهید یافت:

بااین‌اکنون، مدام دوبار تحلیل فرمائید؛ به دلیل آن که مدام این‌‌سیرتکامل وجود ندارد که کلیه قضیه‌ها تیتر را در برچسب H1 قرار دهند.

در بیشتر مورد ها، از کلیدواژه مهم یار و همدم با دیگر کلمه ها توضیحی اساسی استعمال فرمائید. برای مثال، در نمونه راهنمای کمپین ریتارگتینگ این تیتر را مشاهده کنید:

راهنمای کمپین ریتارگتینگ


در صورتی بعداز این کلیدواژه غرض چیزی اضافه نمائید، مشکلی در جايگاه‌بندی ساخت نمیشود. برای مثال، میتوانید برچسب تیتر را این چنین با صرفه فرمایید:

راهنمای کمپین ریتارگتینگ ، چه طور و با چه قیمتی قادر خواهیم بود ریتارگتینگ داشته باشیم ؟

برچسب ها سئو سایت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 645
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 24
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 67
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 223
  • بازدید ماه : 1054
  • بازدید سال : 4455
  • بازدید کلی : 158829
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی