loading...

مرجع مقالات رسمي سئو

مقالات رسمي سئو

بازدید : 158
چهارشنبه 6 اسفند 1399 زمان : 15:46


اهمیت بهینه سازی در با صرفه‌سازی اینترنت‌تارنما غیر قابل انکار میباشد و یکی‌از مهارت‌های های اساسی و ولی بسیار فرصت سئو سایت ‌بر در حوزه بهینه سازی تارنما، مبحث ساخت‌و‌ساز محتوای بهینه سازی گردیده میباشد. بهینه سازی محتوا یکی مهارت‌هایی میباشد که ضمن داشتن علم موردنیاز، مستلزم تمرین بسیار نیز می‌باشد، چون در حوزه بازاریابی محتوا شما می بایست دو مهارت نویسندگی و اصول فنی بهینه سازی را به طور همزمان به عمل بگیرید. درین نوشته‌علمی از وب لاگ اینترنت‌راز شمارا با اهمیت ساخت‌و‌ساز محتوا در بهینه سازی و ۹ ترفند کاربردی seo محتوا آشنا خوا هیم کرد.

۱.جستجوی واژه کلیدی خویش را پر‌نور فرمایید

در حالتی که قرار میباشد در هر صورتی محتوای خویش را در تارنما قرار دهید شاید نیاز باشد هنگامی صرف فرمائید تا اعتقادوباور نتایج فرمائید که گوگل متوجه سعی شما گردیده‌است. متوجه گردید که اشخاص در پی چه و کلمه و واژه کلیدی می‌باشند، و اینکه در چه مورد‌ای می توانید به رقابت بپردازید. برای خودتان یک کاغذ وسیع از عبارات کلیدی صحیح فرمایید. حواستان باشد که چند دفعه از لغات کلیدی در محتوای خویش به کار گیری کرده‌اید، و از ابزارهای قابل قبولی در این باره فایده ببرید تا متوجه گردید برای لغت ها کلیدی آیتم نظرتان کجا رنک گرفته‌اید. SEMrush ابزار آیتم عشق و علاقه ماست، در واقع ما SEMrush را خیلی دوست داریم و بسیار به آن متعلق گردیده‌ایم.

سفارش اینترنت راز: استراتژی بهینه سازی در ۱۱ قدم در سال ۲۰۱۹

۲.کاری نمایید که کلمه ها کلیدی دردتان را دوا نماید


هنگامی بود که یک مولف seo فقط از کلمه ها کلیدی اسکن‌برداری می کرد، البته دیگر این منش منسوخ شد. درحالیکه هم معنی‌سازی کلمه ها کلیدی آیتم نظرتان مجموعاَ نوشته‌ی‌علمی‌ شما ایده بسیار خیر و خوبی میباشد البته تیرباران کردن اسکن نوشته‌ با لغات کلیدی به هیچ عنوان ایده نیکی وجود ندارد و اکثر وقت ها زمان ها این مسئله آزاردهنده است. برای داشتن یک استراتژی بهینه سازی بایستی تاکتیکی کار فرمایید.

عبارات کلیدی خویش را در قضیه در به عبارتی 300 واژه و کلمه اولیه و یا این که در تیتر نخستین یا این که دوم دخیل نمائید، (اگرچه ضروری وجود ندارد از لغات کلیدی در هر دو تیتر استعمال فرمائید)، اعتقاد نتایج نمایید واژه کلیدی را در یکی‌از عنا وین آورده باشید.

به‌تیتر یک نکته اضافه، نباید عبارات کلیدی خویش را در دایم نسخه برداری‌ کرده باشید. در پروسه بهینه سازی محتوا، لغات کلیدی شما می بایست در نوشته‌هایتان طبیعی به‌لحاظ برسند، در‌صورتی‌که شم میکنید نوشته‌های شما پاره ای غامض و غیر قابل فهم گردیده است خیلی متعددی پیش رفته‌اید.

به‌حافظه داشته باشید کسانی که از موتورهای‌کاوش استعمال می‌نمایند در ادامه لغت ها خاصی می‌باشند، چراکه می خواهند بیشتر درباره‌ی آن داده ها کسب نمایند. به این ترتیب این احساس را به آن ها بدهید که آنچه که درپی آن می باشند را دارید. در شرایطی‌که این عمل را بکنید کلیک بیشتری اخذ می‌نماید، این یکی حقه‌های کسب و کار برای نویسندگان فن‌ای بهینه سازی می باشد.

۳.درمورد چیزی مقاله بنویسید که برای عموم اهمیت داراست
قبل از اینکه استارت به نویسندگی و ساخت محتوا نمایید از خودتان بپرسید این مقاله برای چه کسی اهمیت دارااست؟

ما در اینجا خیلی شوخ‌طبعانه فعالیت نمی‌کنیم، خیلی تایم ها نویسندگان نوشته ی علمی فارغ از هیچ دلیلی محتوای بهینه سازی گردیده متعددی را ساخت‌و‌ساز می‌نمایند سوای اینکه استراتژی خاصی پشت آن وجود داشته باشد. آنان فراموش می‌نمایند که اشخاص مستلزم قرائت این مقاله میباشند، شما درواقع براساس الگوریتم‌های گوگل در حالا نویسندگی نیستید، شما برای عموم می‌نویسید.

هنگامی‌که در اکنون تایپ کردن میباشید بایستی مدام ارزشی را به خواننده گان خویش اضافه فرمایید. شما میتوانید چه چیزی را به آنان بگویید که سایر نگفته‌اند؟ چه سرویس ها منحصربه‌فرد بفردی ارائه می‌دهید؟ چه اطلاعاتی را با آن ها به اشتراک نهاده‌اید که مکان دیگری نمی‌توانند آن را پیدا نمایند؟ هیچ کس آنطور که شما از کسب‌وکارتان استحضار دارید اطلاعی ندارد، این را به‌عایدی بهینه سازی خودتان به کارگیری فرمایید. درصورتی که اینطور وجود ندارد دست‌کم میتوانید درمورد اخباری که به کسب‌وکارتان مربوط میباشد دعوا نمایید و مشاهده کنید چه نوع لیستی و یا این که پست‌های مفیدی را می توانید با این عبارات کلیدی ساخت و ساز فرمایید. از اینکه با اشخاص خبره و حرفه ای حرف و گفت‌و‌گو نمایید هراس نداشته باشید، در صورتی از آنها نقل قولی فرمائید و یا این که از مهارت آنان در پست خویش خاطر فرمایید، آن ها به احتمال زیاد متمایل خواهند بود که از روش مجراهای اجتماعی، محتوای شمارا به اشتراک بگذارند، به‌این شکل شما کانال‌های بزرگتری را برای ارتقاء اندازه کسب‌وکارتان در چنگ خواهید گرفت.

۴.شالوده بهینه سازی فنی را بدانید


بد وجود ندارد بدانید مشاجره seo وب سایت از طراحی سایت شروع می گردد. در شرایطی که وب سایت‌تان ایندکس نشده باشد آحاد باصرفه‌سازی‌های کلمه ها کلیدی در جهان به دردتان نمیخورند. از شما به‌تیتر یک تالیف کننده انتظار نمی‌رود که بدانید چه‌گونه بایستی مبادرت به طراحی سایت رشته‌ای کرد و گواهینامه SSL را به صورت کلی دامنه فعال نمایید. شما حقیقتا نیازی وجود ندارد درمورد چگونگی حداکثر‌سازی واحد سنجش جستجو (کرال ویت) بوسیله موتور جستحو چیزی بدانید و یا این که نباید درمورد خرد کردن جاوا اسکریپت درایت داشته باشید. ولی داشتن علم اول از بهینه سازی فنی شمارا به مولف بهینه سازی بهتری تبدیل می‌نماید. چنانچه در باب تکنیک های طراحی وب فن‌ای تخصصی ندارید مکان نگرانی وجود ندارد زیرا شما همچنان می‌توانید با خرید سرویس ها وب سایت ساز و مغازه ساز اینترنت‌راز جهت تولید یک وبسایت مطلوب پرورش seo سود‌مند خواهد شد.

نخستین از کلیه فهم و شعور چگونگی جستجو کردن صفحه ها و به چاپ رساندن پیوند‌ها بوسیله گوگل به شما در تشکیل داد یک استراتژی امداد می‌نماید. پیشین از این‌ها ایجاد محتوا فقط تایپ کردن یک پست تک برای پست وبلاگ وجود ندارد، بلکه تایپ کردن تعدادی پست این‌چنینی میباشد (و عده‌آوری آن ها). در شرایطی که از اینکه ساختار وب لاگ شما چه‌گونه میباشد فهم خیر دارید میتوانید برای اینکه تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید یاری بیشتری نمائید، به این مفهوم که یک پیوند پشتوانه به یک کدام از پست‌هایتان به سایتتان منفعت متعددی میرساند. همینطور این قضیه به ادراک اینکه چه‌گونه بایستی یک اینترنت‌تارنما را برای چندین تا واژه و کلمه کلیدی باصرفه‌سازی کرد نیز یاری می‌نماید. تصاویر خویش را کوچک نگاه دارید، این ضمانت می‌نماید که در یک شیت خاص پاپ آپ متعددی ظواهر نمیشود و یا این که یقین نتایج می کنید که پست‌های وب لاگ شما تک تک مهارت‌هایی که بایستی به‌تیتر مولف بهینه سازی داشته باشید را دارااست.

۵.محتوایتان به اندازه‌ای بلند باشد که بتوانید آن را بشمارید


به‌جدا 100 کلمه و واژه محتوا بهتر از این میباشد که هیچ محتوای جدیدی نداشته باشید، ولی با این 100 واژه چقدر بها در توییتر برای خویش بدست میاورید؟

موتورهای‌کاوش به وب لاگ‌ها و مقاله ها زمان بر‌خیس حق تقدم بالاتری میدهند. به‌همین استدلال تلاش فرمایید دست‌کم 600 واژه و کلمه را پوشش دهید، البته در‌صورتی‌که می توانید تا حد 1000 واژه و کلمه پیش بروید مشکلی ندارد، این فعالیت را بکنید.

پژوهش ها متعددی علامت داده‌اند که موتورهای‌کاوش محتوایی که دارنده 2000 واژه میباشد را علامت میدهند، ما این سود را در فعالیت خودمان و مشتری‌هایمان و اکثری از پست‌های وب لاگ TCF که دستکم 1500 واژه و کلمه دارا‌هستند مشاهده کرده‌ایم. هرچه محتوای شما زمان بر‌خیس باشد قیمت بیشتری در چنگ خواننده‌گان خویش قرار می‌دهید و بیشتر شانس این را دارید که نرخ پرشتان کمتر خواهد شد.

۶.محاسبه‌های خودتان را ببینید


تایپ کردن ایجاد محتوای seo گردیده به‌این مفهوم وجود ندارد که آن را به هم اکنون خویش رها نمائید. شما نباید فقط محتوایتان را بنویسید و صحنه را سوراخ فرمائید. درواقع شما بایستی به‌طور منظم با استعمال از گوگل آنالیتیکز روی محتوایتان آنالیز داشته باشید. طبق داده‌های توده‌آوری گردیده از اشخاصی که در SEMrush میباشند مجال حضور در وب سایت، نرخ پریدن و صفحاتی که در یک گرد‌همایی بازدید خورده‌اند، تمامی همچون چگالی کلمه ها کلیدی اهمیت دارا‌هستند (و ممکن میباشد اهمیتشان بیشتر باشد). در صورتی‌که تارنما شما دارنده نرخ پریدن بالایی باشد به این معنا میباشد که بازدیدکنندگان تارنما شما بازه زمانی متعددی در آن باقی نمی‌مانند، چراکه برگه شما اطلاعاتی که آنان به‌دنبالش می‌باشند را در اختیارشان قرار نمی‌دهد. چنانچه نرخ بانس ریت یا این که نرخ پریدن شما بالا باشد این شانس وجود داراست که ورقه شما برای عبارات کلیدی قابل قبولی با صرفه‌سازی نشده باشد. بایستی این هشدار به شما داده خواهد شد که بخش اعظمی از چیزهایی که به محتوا مربوط نیستند سبب ساز میگردند نرخ پریدن شما خیلی زیاد خواهد شد.

پاپ‌ آپ‌های تهاجمی، نماید بودن بار گذاری شدن شیت، تبلیغات یا این که تصاویر آزاردهنده، و هر المان پباده سازی پلیدی سبب می‌گردد بازدیدکننده بیرون خواهد شد. تایپ کردن محتوای بر اساس seo صرفا دیدن لغات روی شیت اکران وجود ندارد، بلکه به‌این مفهوم میباشد که‌این لغات به دیده بازدیدکنندگان شما بیاید. در‌حالتی که پباده سازی شما بد باشد هیچ کس تمایلی به تلاوت محتوای شما ندارد. نوشته محتوای اینترنت خویش را باصرفه‌سازی نمائید. درصورتی که به‌تیتر پلت‌فرم وبلاگ خودتان از وردپرس به کار گیری میکنید ابزارهای متعددی وجود دارااست (که در قالب افزونه میباشند) که شما میتوانید از آن ها در ساخت و ساز محتوای بهینه سازی گردیده فایده ببرید. ما از Yoast به‌یاروهمدم دیگر ابزارها به کار گیری میکنیم. ابزار معمولی و مجانی PR اینترنت به‌آسانی یک پیوندِ “حالا این اپلیکیشن را نصب کن” عمل می‌نماید.

۷.فعالیت خویش را دستکاری فرمایید
مهم ترین تفاوت در بین نویسندگان رشته‌ای نوشته ی علمی بهینه سازی و اشخاص معمولی‌ای که محتوا می‌نویسند این میباشد که آنان خودشان را دستکاری می‌نمایند. نرم افزار‌هایی همچون OpenOffice، Google Docs و Microsoft Word این عمل را بی آلایش کرده‌اند و از روش بدیهی‌ترکردن با رنگ‌هایی مثل سبز و قرمز رنگ این فعالیت را ایفا می دهند، اینکه شما حواستان باشد یک قالب‌بندی مطلوبی داشته باشید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار‌است. از دربرگیرنده کردن گزاره‌ها و جملا‌ت زمانبر اجتناب نمایید تا زیاد نادرست نکنید. درصورتی که می توانید از یک نفر بخواهید که قبل از نشر کارتان نگاهی به آن بیاندازد. حتی در حالتی که آن ها مولف seo نیستند (یا این که ویرایشگر)، نگاهی مجدد به آن سبب ساز می گردد که خطاها معمولی متعددی را متوجه گردید.

۸.خودتان تبدیل به یک نمایندگی PR آنلاین گردید
هنگامی‌که شما محتوای تازه و جدید‌ای را نوشتید و پست کردید نیمی از عمل بهینه سازی انجام یافته میباشد.

آخری قدم از تایپ کردن محتوای اینترنت این میباشد که خودتان به‌تیتر یک نمایندگی آنلاین PR عمل فرمائید، به محتوای خودتان در مجموع جای ‌ها لینک و پیوند بزنید. در وب لاگ‌ها کامنت بگذارید و به تارنما‌تان پیوند بدهید. محتوای خودتان را برای Reddit و StumbleUpon ارسال نمایید. رئیس رسانه اجتماعی و تایپ کردن محتوای اینترنت با همیاری قابل اجراست و وقتی‌که شما دکمه تکثیر را فشار دادید بایستی کل قلبتان را توییت کرده باشید!

۹.متوجه باشید که تبدیل شدن به یک شخص فن‌ای در مسئله نویسندگی seo مجال‌بر هست
seo و seo وب سایت یک مهارت میباشد و همچون دیگر مهارت‌ها قرار وجود ندارد یک شبه برای شما این رخداد بیافتد. البته اینجا نکته‌ای وجود دارااست که در مجموع شما آن را رعایت کرده‌اید. زمانی شما محتوای بهینه سازی گردیده می‌نویسید مدام بایستی برگردید و در شرایطی‌که که ارزیابی‌های شما داده ها خاصی را در اختیارتان نهاده‌اند آن را دستکاری فرمائید. حتی در صورتی در اولی تلاشتان خیلی شق‌القمر نکردید می توانید به کامل شدن قطعات محتوایتان بپردازید تا وقتی‌که آغاز به تصاحب کردن رنک نماید. در غیر اینصورت بخشی از محتوایی که نوشته‌اید به‌هیچ دردتان نمیخورد. هرکسی نمی‌تواند در تایپ کردن بهینه سازی محتوا به طور کامل چیره کار نماید. هرکسی یک تالیف کننده حرفه ای وجود ندارد و در‌حالتی که شما پیش‌قضیه نویسندگی ندارید شاید این فعالیت برایتان خلل باشد. پیشنهاد ما این میباشد که تلاشتان را بکنید و مشاهده کنید آیا می توانید از پس اینکار بربیایید. در حالتی که پس از چندماه نتوانستید، میتوانید عصر‌های آموزشی بگذرانید، عمل در کمپانی سرویس ها بهینه سازی محتوا یا این که کمپانی بازاریابی محتوا و غیره کلیه این‌ها میتوانند دراین مورد به درد شما بخورند.


اهمیت بهینه سازی در با صرفه‌سازی اینترنت‌تارنما غیر قابل انکار میباشد و یکی‌از مهارت‌های های اساسی و ولی بسیار فرصت سئو سایت ‌بر در حوزه بهینه سازی تارنما، مبحث ساخت‌و‌ساز محتوای بهینه سازی گردیده میباشد. بهینه سازی محتوا یکی مهارت‌هایی میباشد که ضمن داشتن علم موردنیاز، مستلزم تمرین بسیار نیز می‌باشد، چون در حوزه بازاریابی محتوا شما می بایست دو مهارت نویسندگی و اصول فنی بهینه سازی را به طور همزمان به عمل بگیرید. درین نوشته‌علمی از وب لاگ اینترنت‌راز شمارا با اهمیت ساخت‌و‌ساز محتوا در بهینه سازی و ۹ ترفند کاربردی seo محتوا آشنا خوا هیم کرد.

۱.جستجوی واژه کلیدی خویش را پر‌نور فرمایید

در حالتی که قرار میباشد در هر صورتی محتوای خویش را در تارنما قرار دهید شاید نیاز باشد هنگامی صرف فرمائید تا اعتقادوباور نتایج فرمائید که گوگل متوجه سعی شما گردیده‌است. متوجه گردید که اشخاص در پی چه و کلمه و واژه کلیدی می‌باشند، و اینکه در چه مورد‌ای می توانید به رقابت بپردازید. برای خودتان یک کاغذ وسیع از عبارات کلیدی صحیح فرمایید. حواستان باشد که چند دفعه از لغات کلیدی در محتوای خویش به کار گیری کرده‌اید، و از ابزارهای قابل قبولی در این باره فایده ببرید تا متوجه گردید برای لغت ها کلیدی آیتم نظرتان کجا رنک گرفته‌اید. SEMrush ابزار آیتم عشق و علاقه ماست، در واقع ما SEMrush را خیلی دوست داریم و بسیار به آن متعلق گردیده‌ایم.

سفارش اینترنت راز: استراتژی بهینه سازی در ۱۱ قدم در سال ۲۰۱۹

۲.کاری نمایید که کلمه ها کلیدی دردتان را دوا نماید


هنگامی بود که یک مولف seo فقط از کلمه ها کلیدی اسکن‌برداری می کرد، البته دیگر این منش منسوخ شد. درحالیکه هم معنی‌سازی کلمه ها کلیدی آیتم نظرتان مجموعاَ نوشته‌ی‌علمی‌ شما ایده بسیار خیر و خوبی میباشد البته تیرباران کردن اسکن نوشته‌ با لغات کلیدی به هیچ عنوان ایده نیکی وجود ندارد و اکثر وقت ها زمان ها این مسئله آزاردهنده است. برای داشتن یک استراتژی بهینه سازی بایستی تاکتیکی کار فرمایید.

عبارات کلیدی خویش را در قضیه در به عبارتی 300 واژه و کلمه اولیه و یا این که در تیتر نخستین یا این که دوم دخیل نمائید، (اگرچه ضروری وجود ندارد از لغات کلیدی در هر دو تیتر استعمال فرمائید)، اعتقاد نتایج نمایید واژه کلیدی را در یکی‌از عنا وین آورده باشید.

به‌تیتر یک نکته اضافه، نباید عبارات کلیدی خویش را در دایم نسخه برداری‌ کرده باشید. در پروسه بهینه سازی محتوا، لغات کلیدی شما می بایست در نوشته‌هایتان طبیعی به‌لحاظ برسند، در‌صورتی‌که شم میکنید نوشته‌های شما پاره ای غامض و غیر قابل فهم گردیده است خیلی متعددی پیش رفته‌اید.

به‌حافظه داشته باشید کسانی که از موتورهای‌کاوش استعمال می‌نمایند در ادامه لغت ها خاصی می‌باشند، چراکه می خواهند بیشتر درباره‌ی آن داده ها کسب نمایند. به این ترتیب این احساس را به آن ها بدهید که آنچه که درپی آن می باشند را دارید. در شرایطی‌که این عمل را بکنید کلیک بیشتری اخذ می‌نماید، این یکی حقه‌های کسب و کار برای نویسندگان فن‌ای بهینه سازی می باشد.

۳.درمورد چیزی مقاله بنویسید که برای عموم اهمیت داراست
قبل از اینکه استارت به نویسندگی و ساخت محتوا نمایید از خودتان بپرسید این مقاله برای چه کسی اهمیت دارااست؟

ما در اینجا خیلی شوخ‌طبعانه فعالیت نمی‌کنیم، خیلی تایم ها نویسندگان نوشته ی علمی فارغ از هیچ دلیلی محتوای بهینه سازی گردیده متعددی را ساخت‌و‌ساز می‌نمایند سوای اینکه استراتژی خاصی پشت آن وجود داشته باشد. آنان فراموش می‌نمایند که اشخاص مستلزم قرائت این مقاله میباشند، شما درواقع براساس الگوریتم‌های گوگل در حالا نویسندگی نیستید، شما برای عموم می‌نویسید.

هنگامی‌که در اکنون تایپ کردن میباشید بایستی مدام ارزشی را به خواننده گان خویش اضافه فرمایید. شما میتوانید چه چیزی را به آنان بگویید که سایر نگفته‌اند؟ چه سرویس ها منحصربه‌فرد بفردی ارائه می‌دهید؟ چه اطلاعاتی را با آن ها به اشتراک نهاده‌اید که مکان دیگری نمی‌توانند آن را پیدا نمایند؟ هیچ کس آنطور که شما از کسب‌وکارتان استحضار دارید اطلاعی ندارد، این را به‌عایدی بهینه سازی خودتان به کارگیری فرمایید. درصورتی که اینطور وجود ندارد دست‌کم میتوانید درمورد اخباری که به کسب‌وکارتان مربوط میباشد دعوا نمایید و مشاهده کنید چه نوع لیستی و یا این که پست‌های مفیدی را می توانید با این عبارات کلیدی ساخت و ساز فرمایید. از اینکه با اشخاص خبره و حرفه ای حرف و گفت‌و‌گو نمایید هراس نداشته باشید، در صورتی از آنها نقل قولی فرمائید و یا این که از مهارت آنان در پست خویش خاطر فرمایید، آن ها به احتمال زیاد متمایل خواهند بود که از روش مجراهای اجتماعی، محتوای شمارا به اشتراک بگذارند، به‌این شکل شما کانال‌های بزرگتری را برای ارتقاء اندازه کسب‌وکارتان در چنگ خواهید گرفت.

۴.شالوده بهینه سازی فنی را بدانید


بد وجود ندارد بدانید مشاجره seo وب سایت از طراحی سایت شروع می گردد. در شرایطی که وب سایت‌تان ایندکس نشده باشد آحاد باصرفه‌سازی‌های کلمه ها کلیدی در جهان به دردتان نمیخورند. از شما به‌تیتر یک تالیف کننده انتظار نمی‌رود که بدانید چه‌گونه بایستی مبادرت به طراحی سایت رشته‌ای کرد و گواهینامه SSL را به صورت کلی دامنه فعال نمایید. شما حقیقتا نیازی وجود ندارد درمورد چگونگی حداکثر‌سازی واحد سنجش جستجو (کرال ویت) بوسیله موتور جستحو چیزی بدانید و یا این که نباید درمورد خرد کردن جاوا اسکریپت درایت داشته باشید. ولی داشتن علم اول از بهینه سازی فنی شمارا به مولف بهینه سازی بهتری تبدیل می‌نماید. چنانچه در باب تکنیک های طراحی وب فن‌ای تخصصی ندارید مکان نگرانی وجود ندارد زیرا شما همچنان می‌توانید با خرید سرویس ها وب سایت ساز و مغازه ساز اینترنت‌راز جهت تولید یک وبسایت مطلوب پرورش seo سود‌مند خواهد شد.

نخستین از کلیه فهم و شعور چگونگی جستجو کردن صفحه ها و به چاپ رساندن پیوند‌ها بوسیله گوگل به شما در تشکیل داد یک استراتژی امداد می‌نماید. پیشین از این‌ها ایجاد محتوا فقط تایپ کردن یک پست تک برای پست وبلاگ وجود ندارد، بلکه تایپ کردن تعدادی پست این‌چنینی میباشد (و عده‌آوری آن ها). در شرایطی که از اینکه ساختار وب لاگ شما چه‌گونه میباشد فهم خیر دارید میتوانید برای اینکه تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید یاری بیشتری نمائید، به این مفهوم که یک پیوند پشتوانه به یک کدام از پست‌هایتان به سایتتان منفعت متعددی میرساند. همینطور این قضیه به ادراک اینکه چه‌گونه بایستی یک اینترنت‌تارنما را برای چندین تا واژه و کلمه کلیدی باصرفه‌سازی کرد نیز یاری می‌نماید. تصاویر خویش را کوچک نگاه دارید، این ضمانت می‌نماید که در یک شیت خاص پاپ آپ متعددی ظواهر نمیشود و یا این که یقین نتایج می کنید که پست‌های وب لاگ شما تک تک مهارت‌هایی که بایستی به‌تیتر مولف بهینه سازی داشته باشید را دارااست.

۵.محتوایتان به اندازه‌ای بلند باشد که بتوانید آن را بشمارید


به‌جدا 100 کلمه و واژه محتوا بهتر از این میباشد که هیچ محتوای جدیدی نداشته باشید، ولی با این 100 واژه چقدر بها در توییتر برای خویش بدست میاورید؟

موتورهای‌کاوش به وب لاگ‌ها و مقاله ها زمان بر‌خیس حق تقدم بالاتری میدهند. به‌همین استدلال تلاش فرمایید دست‌کم 600 واژه و کلمه را پوشش دهید، البته در‌صورتی‌که می توانید تا حد 1000 واژه و کلمه پیش بروید مشکلی ندارد، این فعالیت را بکنید.

پژوهش ها متعددی علامت داده‌اند که موتورهای‌کاوش محتوایی که دارنده 2000 واژه میباشد را علامت میدهند، ما این سود را در فعالیت خودمان و مشتری‌هایمان و اکثری از پست‌های وب لاگ TCF که دستکم 1500 واژه و کلمه دارا‌هستند مشاهده کرده‌ایم. هرچه محتوای شما زمان بر‌خیس باشد قیمت بیشتری در چنگ خواننده‌گان خویش قرار می‌دهید و بیشتر شانس این را دارید که نرخ پرشتان کمتر خواهد شد.

۶.محاسبه‌های خودتان را ببینید


تایپ کردن ایجاد محتوای seo گردیده به‌این مفهوم وجود ندارد که آن را به هم اکنون خویش رها نمائید. شما نباید فقط محتوایتان را بنویسید و صحنه را سوراخ فرمائید. درواقع شما بایستی به‌طور منظم با استعمال از گوگل آنالیتیکز روی محتوایتان آنالیز داشته باشید. طبق داده‌های توده‌آوری گردیده از اشخاصی که در SEMrush میباشند مجال حضور در وب سایت، نرخ پریدن و صفحاتی که در یک گرد‌همایی بازدید خورده‌اند، تمامی همچون چگالی کلمه ها کلیدی اهمیت دارا‌هستند (و ممکن میباشد اهمیتشان بیشتر باشد). در صورتی‌که تارنما شما دارنده نرخ پریدن بالایی باشد به این معنا میباشد که بازدیدکنندگان تارنما شما بازه زمانی متعددی در آن باقی نمی‌مانند، چراکه برگه شما اطلاعاتی که آنان به‌دنبالش می‌باشند را در اختیارشان قرار نمی‌دهد. چنانچه نرخ بانس ریت یا این که نرخ پریدن شما بالا باشد این شانس وجود داراست که ورقه شما برای عبارات کلیدی قابل قبولی با صرفه‌سازی نشده باشد. بایستی این هشدار به شما داده خواهد شد که بخش اعظمی از چیزهایی که به محتوا مربوط نیستند سبب ساز میگردند نرخ پریدن شما خیلی زیاد خواهد شد.

پاپ‌ آپ‌های تهاجمی، نماید بودن بار گذاری شدن شیت، تبلیغات یا این که تصاویر آزاردهنده، و هر المان پباده سازی پلیدی سبب می‌گردد بازدیدکننده بیرون خواهد شد. تایپ کردن محتوای بر اساس seo صرفا دیدن لغات روی شیت اکران وجود ندارد، بلکه به‌این مفهوم میباشد که‌این لغات به دیده بازدیدکنندگان شما بیاید. در‌حالتی که پباده سازی شما بد باشد هیچ کس تمایلی به تلاوت محتوای شما ندارد. نوشته محتوای اینترنت خویش را باصرفه‌سازی نمائید. درصورتی که به‌تیتر پلت‌فرم وبلاگ خودتان از وردپرس به کار گیری میکنید ابزارهای متعددی وجود دارااست (که در قالب افزونه میباشند) که شما میتوانید از آن ها در ساخت و ساز محتوای بهینه سازی گردیده فایده ببرید. ما از Yoast به‌یاروهمدم دیگر ابزارها به کار گیری میکنیم. ابزار معمولی و مجانی PR اینترنت به‌آسانی یک پیوندِ “حالا این اپلیکیشن را نصب کن” عمل می‌نماید.

۷.فعالیت خویش را دستکاری فرمایید
مهم ترین تفاوت در بین نویسندگان رشته‌ای نوشته ی علمی بهینه سازی و اشخاص معمولی‌ای که محتوا می‌نویسند این میباشد که آنان خودشان را دستکاری می‌نمایند. نرم افزار‌هایی همچون OpenOffice، Google Docs و Microsoft Word این عمل را بی آلایش کرده‌اند و از روش بدیهی‌ترکردن با رنگ‌هایی مثل سبز و قرمز رنگ این فعالیت را ایفا می دهند، اینکه شما حواستان باشد یک قالب‌بندی مطلوبی داشته باشید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار‌است. از دربرگیرنده کردن گزاره‌ها و جملا‌ت زمانبر اجتناب نمایید تا زیاد نادرست نکنید. درصورتی که می توانید از یک نفر بخواهید که قبل از نشر کارتان نگاهی به آن بیاندازد. حتی در حالتی که آن ها مولف seo نیستند (یا این که ویرایشگر)، نگاهی مجدد به آن سبب ساز می گردد که خطاها معمولی متعددی را متوجه گردید.

۸.خودتان تبدیل به یک نمایندگی PR آنلاین گردید
هنگامی‌که شما محتوای تازه و جدید‌ای را نوشتید و پست کردید نیمی از عمل بهینه سازی انجام یافته میباشد.

آخری قدم از تایپ کردن محتوای اینترنت این میباشد که خودتان به‌تیتر یک نمایندگی آنلاین PR عمل فرمائید، به محتوای خودتان در مجموع جای ‌ها لینک و پیوند بزنید. در وب لاگ‌ها کامنت بگذارید و به تارنما‌تان پیوند بدهید. محتوای خودتان را برای Reddit و StumbleUpon ارسال نمایید. رئیس رسانه اجتماعی و تایپ کردن محتوای اینترنت با همیاری قابل اجراست و وقتی‌که شما دکمه تکثیر را فشار دادید بایستی کل قلبتان را توییت کرده باشید!

۹.متوجه باشید که تبدیل شدن به یک شخص فن‌ای در مسئله نویسندگی seo مجال‌بر هست
seo و seo وب سایت یک مهارت میباشد و همچون دیگر مهارت‌ها قرار وجود ندارد یک شبه برای شما این رخداد بیافتد. البته اینجا نکته‌ای وجود دارااست که در مجموع شما آن را رعایت کرده‌اید. زمانی شما محتوای بهینه سازی گردیده می‌نویسید مدام بایستی برگردید و در شرایطی‌که که ارزیابی‌های شما داده ها خاصی را در اختیارتان نهاده‌اند آن را دستکاری فرمائید. حتی در صورتی در اولی تلاشتان خیلی شق‌القمر نکردید می توانید به کامل شدن قطعات محتوایتان بپردازید تا وقتی‌که آغاز به تصاحب کردن رنک نماید. در غیر اینصورت بخشی از محتوایی که نوشته‌اید به‌هیچ دردتان نمیخورد. هرکسی نمی‌تواند در تایپ کردن بهینه سازی محتوا به طور کامل چیره کار نماید. هرکسی یک تالیف کننده حرفه ای وجود ندارد و در‌حالتی که شما پیش‌قضیه نویسندگی ندارید شاید این فعالیت برایتان خلل باشد. پیشنهاد ما این میباشد که تلاشتان را بکنید و مشاهده کنید آیا می توانید از پس اینکار بربیایید. در حالتی که پس از چندماه نتوانستید، میتوانید عصر‌های آموزشی بگذرانید، عمل در کمپانی سرویس ها بهینه سازی محتوا یا این که کمپانی بازاریابی محتوا و غیره کلیه این‌ها میتوانند دراین مورد به درد شما بخورند.

برچسب ها سئو سایت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 645
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 75
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 56
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1595
  • بازدید ماه : 2259
  • بازدید سال : 6833
  • بازدید کلی : 161207
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی